۶۵۸۸۰۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

آب مزارع جنوب تهران، آلوده نیست

عضو شورای شهر تهران در جلسه شورای اداری ری گفت: آزمایشات حاکی از عدم آلودگی آب مزارع جنوب تهران است.

خبرگزاری مهر: ناهید خدا کرمی، با حضور در جلسه شورای اداری ری طی سخنانی در خصوص یکی از معضلات شهرری که آب های آلوده این شهر می باشد، اظهار داشت: با توجه به آزمایشاتی که بر روی آب های جنوب تهران صورت گرفته است، هیچ گونه آلودگی در این آب ها مشاهده نشده است و در خصوص فاضلاب نهر فیروزآبادی و کانال و مزارع جنوب تهران اوضاع آلودگی آب به گونه ای نیست که می گویند.

خداکرمی افزود: آزمایشات صورت گرفته نشان می دهد که ممکن است در خاک این منطقه ماده ای وجود داشته باشد که سبب تصفیه آب می شود و بروز آلودگی مشاهده نمی شود و هیچ اظهار مستدلی در این زمینه وجود ندارد و وزارت بهداشت نیز نتایج را بررسی کرد و خود ما نیز به دنبال این هستیم که آزمایشات به صورت بسیار دقیق انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به ورود ۸۵۰۰ تن زباله شهر تهران به منطقه ری افزود: لازم است که ری هزینه ورود این زباله ها را دریافت کند و این مبلغ را در زمینه نظافت و ارتقا سطح خدمات شهری این زباله ها صرف کند.

عضو شورای شهر تهران در پایان بهترین کار برای شهرری را برند سازی در این منطقه دانست و گفت: باید در شهر ری برند سازی صورت بگیرد و باید به قدری درباره پتانسیل های موجود در شهرری صحبت شود که به یک برند تبدیل شود و استقلال خود را کم کم به دست بیاورد و به جای اینکه بگوییم تهران، ری و شمیران بهتر است که ری را جدا کنیم و این جدایی به دلیل اینکه ری می تواند به یک برند شهری تبدیل شود بسیار سودمند می باشد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سلام طبق مشاهده خودم که از جنوب تهران با قطار عبور می کردم این عضو شورای محترم شهر تهران راست می گوید که آب مزارع جنوب تهران سالم می باشد زیرا در این مزارع به هیچ عنوان آبی استفاده نمی شود که بخواهد سالم باشد چون آب سیاه و لجن فاضلاب مستقیم و بدونه هیچگونه تصفیه اولیه ای حتی با تمام فضولات و آشغالاهای شناور روی آن مستقیم به مزارع وارد می شود که وااقعا یک فاجعه و باعث بسی تاسف می باشد که این مزارع و درختانی که با این فاضلاب آبیاری می گردد و محصولات برداشت شده در سبد غذایی مردم قرار می گیرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج