۶۵۹۰۳۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جدیدترین طرح مفهومی گلکسی نوت ۱۰

در حالی که هنوز اخبار زیادی مربوط به گلکسی نوت ۹ سامسونگ (Samsung Galaxy Note ۹) منتشر نشده است، جدیدترین تصاویر مربوط به طرح مفهومی گلکسی نوت ۱۰ (Samsung Galaxy Note ۱۰) ما را غافلگیر کرد!

وبسایت گجت نیوز - پرهام مارزلو: در حالی که هنوز اخبار زیادی مربوط به گلکسی نوت ۹ سامسونگ (Samsung Galaxy Note ۹) منتشر نشده است، جدیدترین تصاویر مربوط به طرح مفهومی گلکسی نوت ۱۰ (Samsung Galaxy Note ۱۰) ما را غافلگیر کرد!
جدیدترین طرح مفهومی گلکسی نوت 10

همانطور که می‌دانید، شرکت سامسونگ خود را برای کنگره جهانی موبایل و رونمایی از پرچمداران جدید خود آماده می‌کند. طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، گلکسی اس ۹ (Samsung Galaxy S۹) و گلکسی اس ۹ پلاس (Samsung Galaxy S۹ Plus) ماه آینده رونمایی و یک ماه بعد به قفسه فروشگاه‌ها می‌رسند. از طرفی هنوز شاهد انتشار شایعات و اطلاعات زیادی از گلکسی نوت ۹ کره‌ای‌ها نبوده‌ایم.

با این حال بنجامین گسکین اخیرا تصاویری از طرح مفهومی گلکسی نوت ۱۰ را در اکانت توییتر خود منتشر کرده‌ است؛ محصولی که به احتمال زیاد پس از گلکسی Note ۹ سامسونگ در سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود! با این حال بنجامین در توییت خود اعلام کرده است که این فبلت به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی خواهد شد. اما دلیل این تاخیر احتمالی هنوز مشخص نیست.
جدیدترین طرح مفهومی گلکسی نوت 10

گجتی که در این تصاویر مشاهده می‌کنیم، طراحی رویایی و جدیدی دارد و خبری از حاشیه در اطراف صفحه نمایش آن نیست؛ پرچمداران امروزی را می‌توان محصولاتی کم حاشیه در نظر گرفت و حتی مواردی نظیر آیفون ۱۰ اپل (Apple iPhone ۱۰) نیز حاشیه‌های کمی در اطراف صفحه نمایش خود دارند. این طرح مفهومی گلکسی نوت ۱۰ نیز شباهت زیادی به پرچمدار فعلی اهالی کوپرتینو دارد؛ به خصوص نوار مشکی کوچکی که در بالا قرار دارد که میکروفون محصول در آن تعبیه شده است. به جز این مورد، دیگر خبری از حاشیه در چهار طرف صفحه نمایش نیست.

در پشت محصول دو لنز دوربین به صورت عمومی کنار هم قرار گرفته‌اند؛ چیزی که در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نیز انتظار آن را داریم. تنها تفاوت در اینجا فقدان حسگر اثر انگشت است. به جای آن شاهد قرار گرفتن این حسگر در درون صفحه نمایش به صورت یکپارچه هستیم. با توجه به رقابت تنگاتنگی که بین دو شرکت کوالکام و Synaptics شکل گرفته، به زودی باید شاهد عملی شدن این مهندسی جذاب در گوشی های هوشمند باشیم. حتی گفته می‌شود احتمال به کارگیری چنین چیزی در گلکسی اس ۹ سامسونگ نیز وجود دارد؛ کره‌ای‌ها اخیرا پتنت جدیدی مربوط به صفحه نمایش و حسگر اثر انگشت یکپارچه را به ثبت رسانده است.
جدیدترین طرح مفهومی گلکسی نوت 10

از آنجایی که این رندرها بر اساس نظریات و حدس و گمان طراحی شده‌اند، نمی‌توان آنها را کاملا حقیقی در نظر گرفت. در شرایط کنونی حتی اطلاعات زیادی از فبلت نوت ۹ کره‌ای‌ها نیز در دست نیست، چه برسد به نسل بعدی آن! در حال حاضر بهتر است به پرچمداران جدید سری اس سامی فکر کنیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج