جاباما
۶۵۹۰۷۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

طنز؛ موگرینی را با محسن رضایی آشنا کنید

اعلام شده که خانم موگرینی از آقای ظریف دعوت کرده که در مورد اتفاقات رخ داده در ایران و اعتراضات و آشوب‌ها با هم صحبت کنند. البته کاری نداریم که آقای ظریف هیچ‌وقت در مورد اعتراضات رخ داده شده در فرگوسن آمریکا قصد نداشت کار مشابهی انجام بدهد و تصمیم گرفت در امور داخلی آمریکا دخالت ننماید.

هومن جعفری - در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: اعلام شده که خانم موگرینی از آقای ظریف دعوت کرده که در مورد اتفاقات رخ داده در ایران و اعتراضات و آشوب‌ها با هم صحبت کنند. البته کاری نداریم که آقای ظریف هیچ‌وقت در مورد اعتراضات رخ داده شده در فرگوسن آمریکا قصد نداشت کار مشابهی انجام بدهد و تصمیم گرفت در امور داخلی آمریکا دخالت ننماید. آنچه برای ما مهم است همین دخالت اتحادیه اروپاست.

برای اینکه کاری بکنیم که خانم موگرینی عین آدم فلفل خورده دور خودش بچرخد پیشنهاد می‌کنیم توئیت آقای محسن رضایی را برای خانم موگرینی ترجمه کنید تا متوجه شود که برادر زن صدام چه نقشی در این اغتشاشات داشته!

بعد که موگرینی حسابی گیج شد و سیستمش به هم ریخت پیشنهاد می‌کنیم جواد آقا ظریف حسابی دادو بیداد کند که زن! تو خبر نداری بازیچه دست چه کسانی شده‌ای! شرم کن! از خودت خجالت بکش! تو را با برادر زن صدام دیده‌اند!

تضمین می‌کنم اگر آقای ظریف درست و حسابی و با «اکت» مناسب این سخنان را بیان کند خانم موگرینی همانجا می‌زند زیر گریه و همه اطلاعات لازم را لو می‌دهد و در اولین فرصت می‌رود نیویورک، گیس نیکی هیلی را می‌گیرد و می‌بندد به اسب سرکش و در دل بیابان رهایش می‌کند که ادب شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وراجی خوبی بود

    • ناشناس

      هه هه هه هه دلم برید ازخنده. چقدر شماها بیکارید. خوش به حالتون. کخ اینقدر سرمستید میرید سراع این طنزها

    • بدون نام

      بی مزه بود!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج