جاباما
۶۵۹۰۷۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۳۵ سال بعد از کار تماشایی اسپیلبرگ

مک ناوتون و تجربه کم نظیر «ای تی»

در سی و پنجمین سال اکران فیلم فانتزی و خیالی و جالب «ای.تی» ساخته استیون اسپیلبرگ و همزمان با ارائه نسخه های بلوری و D.V.D آن به بازار رابرت مک ناوتون یکی از بازیگران اصلی این فیلم طی مصاحبه ای تجربه شرکت در آن فیلم را یک مورد نادر نامید

بانی فیلم: در سی و پنجمین سال اکران فیلم فانتزی و خیالی و جالب «ای.تی» ساخته استیون اسپیلبرگ و همزمان با ارائه نسخه های بلوری و D.V.D آن به بازار رابرت مک ناوتون یکی از بازیگران اصلی این فیلم طی مصاحبه ای تجربه شرکت در آن فیلم را یک مورد نادر نامید و گفت وقتی برای اولین بار عروسک موجود کریه فضایی سفر کرده به کره زمین یعنی همان ای.تی را دید احساس یک دیوانه و آدم شوک زده را داشت که نمی دانست چه بگوید.
مک ناوتون و تجربه کم نظیر «ای تی»
وی که هنوز با هنری توماس بازیگر نقش کلیدی تر الیوت در این فیلم تماس هایی دائمی دارد، ۲۰ سال بعد از عرضه «ای.تی» و در حالی که ۳۵ ساله شده بود، بازی در سینما را کنار گذاشت و اینک کنار همسر و پسرش در بروکلین نیویورک زندگی می کند. از سایر نفراتی که در رل کودکان همراهی کننده «ای.تی» در آن فیلم به چشم خوردند، بیش از همه به شهرت و ماندگاری رسید و اینک نیز با قدری بیش از ۴۰ سال سن در فیلم های متعدد و متنوع بازی و کسب ثروت و موقعیت های تازه می کند. او و اکثر بازیگران آن فیلم برخلاف مک ناوتون به این نتیجه رسیدند که در صحنه سینما بمانند و به بازیگری و فعالیت در این زمینه ادامه بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج