جاباما
۶۵۹۱۱۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

رونمایی از هدفون ترجمه همزمان ۳۷ زبانه

هدفون بیسیم کلیک پلاس (+Mymanu Clik) یکی از جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ است. این هدفون می‌تواند به صورت زنده مکالمات شما را به ۳۷ زبان دنیا ترجمه کند!

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: هدفون بیسیم کلیک پلاس (+Mymanu Clik) یکی از جذاب‌ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ است. این هدفون می‌تواند به صورت زنده مکالمات شما را به ۳۷ زبان دنیا ترجمه کند!
رونمایی از هدفون ترجمه همزمان ۳۷ زبانه

آیا هیچوقت فکرش را می‌کردید که با یک جفت هدفون بتوانید به جز گوش دادن به موسیقی و یا مکالمه تلفنی، کار دیگری را انجام دهید؟ شرکت های سازنده در سالیان اخیر نشان داده‌اند که برای ارائه قابلیت‌های جدید حتما نیازی نیست که محصول ویژه‌ای تولید شود، بلکه با همین محصولات کنونی نیز می‌توان امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار داد. به طور مثال می‌توان به هدفون ها اشاره کرد که طی سالیان اخیر برخی از مدل‌های آن‌ها حتی می‌توانند عملیات ترجمه همزمان را نیز برای شما انجام دهند.

هدفون بیسیم کلیک پلاس (+Mymanu Clik) با یک تعهد بسیار بزرگ در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ لاس وگاس معرفی شد. تیم سازنده تعهد داده است که این هدفون در لحظه بتواند ۳۷ زبان مختلف دنیا را ترجمه کند. ما چنین چیزی را اخیرا از گوگل و Bragi دیده‌ایم، اما هر دو آن‌ها به صورت واسطه عمل می‌کنند و با استفاده از یک اپلیکیشن صدا را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. بگذارید واضح‌تر بگوییم، این هدفون بیسیم کمپانی Mymanu نیز از یک اپلیکیشن برای ترجمه استفاده می‌کند، اما عملکرد این اپلیکیشن به قدری خوب و طبیعی است که به نظر می‌رسد یک گام فراتر از تمامی تلاش‌های انجام شده تا به حال باشد.

کلیک پلاس چگونه ترجمه می‌کند؟

ما در CES موفق شدیم تا از نزدیک با یک نمونه تولیدی هدفون بیسیم +Mymanu Clik ملاقات کنیم. استارتاپ سازنده این هدفون در کمپین Indiegogo خود موفق شد سرمایه لازم را نیز به دست آورد تا تولید انبوه آن را آغاز کرده و از ماه مارس امسال نیز فروش کلیک پلاس‌ را آغاز کند. این هدفون به صورت ترکیبی با اپلیکیشن و فضای ابری اقدام به ترجمه می‌کند و وقتی کلیک درگیر پردازش می‌شود، یک پردازنده داخلی در اینجا به کار می‌افتد تا عملیات ترجمه بهتر انجام شود. ما این سرویس را همراه با یک گوینده چینی انجام دادیم که به گفته‌ی وی این هدفون ترجمه انگلیسی به چینی را خیلی دقیق انجام داده است. در ترجمه چینی به انگلیسی نیز هدفون بیسیم کلیک پلاس همچنان خوب عمل کرده است، اما به دقت ترجمه از یک منبع انگلیسی نبوده است؛‌ هرچند این ممکن است به خاطر آنتن دهی بد اینترنت وای فای داخل سالن معرفی بوده باشد.

رونمایی از هدفون ترجمه همزمان ۳۷ زبانه

در طول تست ما، به دو گوشی و هدفون نیاز داشتیم تا بتوانیم مکالمه دو جانبه را انجام دهیم. با این حال کمپانی Mymanu می‌گوید که پس از عرضه نسخه نهایی، تنها کافیست که شما صاحب این هدفون باشید تا عملیاتت ترجمه انجام شود و نیازی به استفاده از سوی طرف مقابل نیست. حتی مکالمات گروهی نیز از بین چند کاربر با این هدفون ممکن است. فراتر از قابلیت های ترجمه، شما می‌توانید از کلیک به عنوان یک هدفون عادی نیز استفاده کنید. درست همانند هدفون Bragi، بادهای هدفون بیسیم کلیک پلاس توسط NFMI به یکدیگر متصل می‌شوند که به مراتب پایدارتر از بلوتوث است. کیفیت صوتی قابل ارائه توسط این هدفون خوب است، باس مناسب و واضحی را ارائه می‌دهد و فرکانس‌ها نیز بالا هستند.

قیمت هدفون بیسیم کلیک پلاس

کمپانی Maymanu مطمئن است که پس از ماه مارس و با عرضه هدفون کلیک پلاس بتواند در برابر رقبای قدرتمندی که دارد قد علم کند. اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از این هدفون شده‌اید می‌توانید هم اکنون آن را با قیمت 239 دلار پیش‌خرید کنید، در غیر این صورت قیمت نهایی آن تا 300 دلار افزایش پیدا خواهد کرد. شما با این هزینه یک کیس شارژ‌ را نیز دریافت خواهید کرد که می‌توانید به واسطه آن حتی گوشی هوشمند خود را نیز شارژ‌ کنید. عمر باتری این محصول با هر بار شارژ، شش ساعت برآورد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      آیا از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج