جاباما
۶۵۹۲۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رپورتاژ آگهی

زیبایی خود را به دستانی پر از تجربه بسپارید

اگر پزشکتان را با دقت انتخاب نکنید، احتمال رسیدن به خواسته‌های مطلوبتان را، کاهش می‌دهید. برای اینکه بهترین نتیجه را از جراحی زیبایی بگیرید باید به سراغ پزشکان باتجربه در این زمینه بروید. دکتر مهدی فراهانی یک جراح باتجربه است که تاکنون بیش از ۲۰۰۰ عمل جراحی زیبایی موفق داشته است.

رسیدن به ظاهری بی‌نقص و زیبا، رؤیای هر انسانی است. گاهی برای به دست آوردن این رؤیای دوست‌داشتنی تن به هر کاری می‌دهیم؛ حتی اگر نیاز به جراحی با ریسک و هزینه بالا باشد. قصد ندارم بگویم از علم روز برای دستیابی به زیبایی بیشتر بهره نبرید، بلکه می‌خواهم یادآوری کنم اگر پزشکتان را با دقت انتخاب نکنید، احتمال رسیدن به خواسته‌های مطلوبتان را، کاهش می‌دهید. برای اینکه بهترین نتیجه را از جراحی زیبایی بگیرید باید به سراغ پزشکان باتجربه در این زمینه بروید. جراحانی که تعداد زیادی عمل‌های زیبایی انجام داده‌اند و از تمام مشکلات قبل، حین و بعد از جراحی اطلاعات کاملی دارند. پزشکی که در قبال بیمار خود متعهد است و بعد از عمل او را ر‌ها نمی‌کند. دکتر مهدی فراهانی یک جراح باتجربه است که تاکنون بیش از ۲۰۰۰ عمل جراحی زیبایی موفق داشته است. پیکره‌تراشی، ابدومینوپلاستی، جراحی سینه، لیفت با نخ، جراحی بینی، تزریق ژل، جراحی پلک، تزریق بوتاکس و دیگر خدمات زیبایی را می‌توانید از دکتر فراهانی درخواست کنید.

با خیالی آسوده خواسته‌هایتان را بگویید

دکتر فراهانی به‌عنوان یک متخصص جراحی قبل از هر اقدامی یک جلسه مشاوره رایگان برگزار می‌کند تا از خواسته‌های بیمار خود مطلع شود. او فردی آرام و باحوصله است که می‌توانید خواسته‌هایتان را تمام و کمال برایش بازگو کنید. ایشان بعد از شنیدن صحبت‌های متقاضی، نظرش را با راهکارهای مختلف بازگو می‌کند. گاهی پیش‌آمده است که فردی از چهره خود ناراضی بوده است، ولی در واقعیت دکتر مشکل خاصی در او نمی‌بیند. ایشان با مشاوره و صحبت‌های منطقی خود بدون در نظر گرفتن منافع مالی، مراجعه‌کننده را از جراحی منصرف می‌کند و راهکارهای ساده‌تری برای زیبایی مراجعه‌کننده پیشنهاد می‌دهد.

با پیکره‌تراشی از دست چربی‌های زائد خلاص شوید
پیکره‌تراشی نام یک جراحی زیبایی است که برای درمان چاقی موضعی استفاده می‌شود. قبل از هر اقدامی بیمار مشاوره می‌شود و با تستی شاخص توده بدنی او مشخص می‌شود. بر مبنای شاخص توده بدنی، پزشک تعیین می‌کند که آیا شخص کاندید مناسبی برای عمل پیکره‌تراشی هست یا خیر. در شاخص توده بدنی ۱۹ تا ۲۵ شخص وزن طبیعی داشته و فرد چاق نیست ولی در محدوده ۲۵ تا ۳۵ اضافه وزن و چاقی مطرح است و می‌تواند کاندید عمل پیکره تراشی باشد.
زیبایی خود را به دستانی پر از تجربه بسپارید
روش‌های پیکره‌تراشی

عمل پیکره‌تراشی به دو صورت انجام می‌شود. درروش اول جراح با ایجاد چند سوراخ کوچک، چربی‌ها را تخلیه می‌کند. این روش مناسب چاقی‌های موضعی است. روش دوم جراحی به‌صورت باز است که به‌اصطلاح ابدومینوپلاستی نامیده می‌شود. این روش برای افرادی که به دلیل تجمع چربی افتادگی پوست پیداکرده‌اند، مناسب است. این افراد می‌توانند به‌طور هم‌زمان علاوه بر خارج کردن چربی، پوست اضافی خود را هم جراحی کنند که قطعاً نتیجه نهایی برای بیمار مطلوب‌تر است. در جراحی‌های باز پایین شکم را برش می‌دهند تا آن مقدار از پوست اضافی که خوشایند نیست را بردارند. یکی از ویژگی‌های خوب در جراحی‌های باز، پلیسه کردن یا دوختن جداره‌های داخلی شکم است. با اینکار غشای شکمی که به دلیل شلی جداره شکم، بیرون زده است را به داخل شکم هدایت می‌کنند تا نتیجه نهایی برای شخص مطلوب‌تر باشد. اگر قصد دارید هم‌زمان با خارج کردن چربی‌های شکم از دست چربی قسمت‌های مختلف بدن هم خلاص شوید، می‌توانید خارج کردن چربی‌های شکم‌تان را به دست جراحی با شیوه باز بسپارید و هم‌زمان از روش ساکشن، برای برداشتن چربی‌های دیگر مانند پهلو‌ها و پشت کمک بگیرید.

عوامل تعیین‌کننده در تعداد جراحی

در مورد جراحی‌هایی که در مرکز انجام می‌شود و نیاز به بی‌هوشی می‌باشد، یکسری ملاحظاتی وجود دارد تا با رعایت آن‌ها جراحی بی‌خطر انجام شود. اینکه بیمار دچار بیماری خاصی مانند دیابت کنترل نشده، فشارخون بالا و یا مصرف داروی خاص است، همگی در شرح‌حال اولیه و مشاوره تعیین می‌شود تا از بروز مشکلات ناخواسته در حین و بعد از عمل جلوگیری شود. به این منظور آزمایش‌هایی مانند میزان هموگلوبین و وضعیت خونی بیمار صورت میگیرد که از عوامل تأثیرگذار در مدت‌زمان عمل و بیهوشی بیمار هست. در اکثر موارد وضعیت بیمار و میزان چربی‌ها به شکل مطلوب است که جراح می‌تواند در یک جلسه عمل جراحی را به پایان برساند. چنانچه بیمار دارای مشکلی باشد و یا حجم چربی بدن بالا باشد و طولانی بودن مدت‌زمان عمل برای بیمار خطرساز باشد، با تشخیص دکتر فراهانی، جراحی زیبایی در دو جلسه انجام می‌شود. به قول ایشان "من به‌عنوان یک پزشک مسئول می‌خواهم بیمار علاوه بر اینکه از جراحی زیبایی نفعی ببرد، ازنظر سلامتی هم دچار مشکل نشود. به همین دلیل بیهوشی طولانی را تأیید نمی‌کنم."

چنانچه بیمار به جراحی دوم نیاز داشته باشد بعد از گذراندن دوره نقاهت، برای جراحی آماده می‌شود. دوره نقاهت در حدود ۲ ماه است که در این فاصله بیمار هفته‌ای یک یا دو بار ویزیت می‌شود تا در صورت نیاز به خارج کردن چربی‌های دیگر، زمان عمل بعدی مشخص گردد. ناگفته نماند معمولاً در بالای ۹۰ درصد از جراحی‌ها با یک مرحله چربی‌ها برداشته می‌شوند و پوست اضافه هم جراحی می‌شود.

جراحی سینه

از دیگر جراحی‌هایی که نیاز به یک جراح باتجربه و زبردست دارد، جراحی سینه است. این نوع جراحی هم متقاضیان مختص به خودش را دارد. افرادی که به دلیل بیماری، بافت سینه‌شان را ازدست‌داده‌اند و یا اشخاصی که از سایز سینه خود راضی نیستند ازجمله کاندیداهای مناسب برای این عمل جراحی به شمار می‌روند. البته گاهی اوقات می‌توان مشکل کوچکی سینه را بدون نیاز به جراحی و با تزریق چربی برطرف ساخت. تعبیه پروتزهای سینه که از طریق جراحی انجام می‌شود برای افرادی که نیاز به حجیم بودن سینه‌دارند مناسب است. چنانچه بیماری از حجیم بودن و افتادگی سینه خود رنج می‌برد می‌تواند با جراحی ماموپلاستی به نتیجه مطلوب دست پیدا کند. در این روش علاوه بر برداشته شدن بافت اضافی، سینه لیفت می‌شود و در جای خودش قرار می‌گیرد.

جراحی پلک؛ برطرف کردن افتادگی پلک
قبل از اقدام به جراحی پلک، ابتدا باید مشخص شود اشکال از پلک است یا ابرو! گاهی با بالا بردن ابرو مشکل افتادگی پلک حل می‌شود. چنانچه مشکل از پلک بود باید بررسی شود که این افتادگی براثر شلی پوست است یا تجمع چربی؟!
بعد از بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود چه نوع جراحی باید برای بیمار انجام شود. اگر در پلک شخصی، میزان تجمع چربی یا افتادگی بالا باشد، معمولاً کاندید مناسبی برای عمل جراحی است. دلیل آن هم این است که آن حجم از پوست یا چربی‌هایی که زیرپوست پلک تجمع کرده‌اند را صرفاً با جراحی می‌توان برداشت و درنهایت به نتیجه مطلوبی رسید. چنانچه شخصی در پلک بالایی تجمع چربی یا شلی پوست داشته باشد، ولی در پلک پایینی مقدار کمی پف کردگی داشته باشد، بهترین راهکار جراحی پلک بالایی و برای درمان پلک پایینی استفاده از روش‌های نوین مانند پلکسر یا پلاسما را پیشنهاد می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج