۶۵۹۳۲۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نعمتی: با درخواست جدایی‌ام موافقت نشد

هافبک پرسپولیس بعد از نیم فصل حضور نصفه و نیمه در ترکیب سرخپوشان با پیشنهادات مناسبی مواجه شده بود که باشگاه با آنها مخالفت کرد.

ورزش سه: سیامک نعمتی که یکی از ستاره‌های فصل گذشته پیکان محسوب می‌شد، در این فصل در کنار گادوین منشا به جمع پرسپولیس اضافه شد. با این حال ترافیک موجود در خط میانی سرخپوشان مانع از این شد تا او بتواند با حضور ثابت در ترکیب این تیم بتواند توانایی خود را به نمایش بگذارد. اتفاقی که باعث شد دیگر تیم‌ها برای جذب او حتی به صورت قرضی به باشگاه درخواست بزنند که در نهایت با این اتفاق مخالفت شد. نعمتی در آستانه دیدار این هفته مقابل مشکی‌پوشان در خصوص اتفاقات مختلف این تیم و شرایط خودش حرف زد که در ادامه می‌خوانید.

وی در خصوص تساوی مقابل نفت تهران و عدم پیروزی در دور برگشت لیگ گفت: بازی با نفت برای تیم ما بازی خوبی نبود، چون آقای افاضلی به خوبی تیم ما را می‌شناختند. همه راه های نفوذ بسته بود و آنها با تاکتیکی که داشتند به خواسته‌شان که یک امتیاز بود رسیدند. در ضمن اینکه هواداران نبودند و در کل روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم.

نعمتی درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمانی مجدد پرسپولیس در لیگ هفدهم گفت: اگر ما فکر کنیم که کار از این هفته تمام شده قطعا قهرمانی را از دست می‌دهیم. درست است که در صدر جدول فاصله زیادی با سایر تیم‌ها داریم؛ اما برای قهرمانی راه زیادی باقی مانده است. با قدرت برای برد در هر بازی آماده می‌شویم که این فصل هم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

هافبک موفق پیکان در واکنش به دلیل ناکامی‌اش در جمع پرسپولیسی‌ها گفت: در پیکان آقای جلالی به من فضای زیادی دادند و در اکثر بازی‌ها حضور داشتم. به نوعی روی دور بودم و مربی هم از من راضی بود. ولی در پرسپولیس اینطور نبوده و فعلا نتوانستم بازی‌های زیادی انجام بدهم. ان شاءالله در نیم فصل دوم بیشتر بتوانم به تیم کمک کنم و از موقعیت‌ها بیشترین استفاده را ببرم که گلزنی کنم و بهتر و بهتر شوم.

وی ادامه داد: خداراشکر شرایط بدنی‌ام حتی از فصل قبل هم آماده تر است و ان شاءالله در بازی‌های آینده هم بتوانم به خواسته ام دست پیدا کنم.

نعمتی درباره جدایی مهدی طارمی با توجه به مشکلات پرسپولیس و حضورش در الغرافه گفت: طارمی خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید و همینطور تیم هم خیلی به او کمک کرد. امیدوارم هرکجا که هست مانند پرسپولیس، حتی بهتر از اینجا بدرخشد. چون لیاقت او بیشتر از این هاست و بازیکن خوب و بااخلاقی است.

وی در مورد شایعاتی برای جدایی‌اش از این تیم نیز گفت: قصد نداشتم از پرسپولیس بروم. پیشنهادهایی وجود داشت که به طور رسمی در ماه‌های اخیر به باشگاه پرسپولیس رسید و باشگاه با آنها مخالفت کرد.

نعمتی در پایان آرزوی خود را موفقیت در ترکیب پرسپولیس و بالا بردن شانس حضور در تیم ملی عنوان کرد و گفت: به پرسپولیس آمدم تا بیشتر دیده شوم و به تیم ملی دعوت شوم. ولی در نیم فصل اول آن فضا به من داده نشد که بتوانم به خوبی خودم را نشان بدهم. ان شاءالله بتوانم در نیم فصل دوم جبران کنم و بیشتر دیده شوم؛ با اینکه دعوت به تیم ملی خیلی سخت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      بازیکن خوبی هستی

    • Hiss

      بدرک بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج