جاباما
۶۵۹۴۸۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

دستگیری قاتل سه نفر از عشایر

عامل درگیری و جنایت فامیلی پس از سه سال فرار در خرامه دستگیر شد.

روزنامه شرق: عامل درگیری و جنایت فامیلی پس از سه سال فرار در خرامه دستگیر شد.
آبان سال ۹۳ بود که مأموران انتظامی پاسگاه رحمت‌آباد شهرستان خرامه در جریان درگیری a که به قیمت جان سه پسر جوان تمام شده بود، قرار گرفتند. با حضور مأموران در محل حادثه و تحقیقات اولیه مشخص شد که این درگیری بین عشایر منطقه جوی امیرین رحمت‌آباد رخ داده و هشت مرد جوانی که عامل اصلی این درگیری مرگبار بوده‌اند، متواری شده‌اند.
سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: تحقیقات برای دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد و با تلاش مأموران پلیس هفت نفر از عواملی که در جریان این درگیری مسلحانه حضور داشتند، شناسایی و دستگیر شدند. در جریان بازجویی از متهمان مشخص شد عامل اصلی این حادثه خونین فردی با نام «ت» است که بعد از جنایت به محل نامعلومی گریخته است. به‌این‌ترتیب تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد، این درحالی بود که هیچ اطلاعی از مخفیگاه او در دست نبود. با وجود این، مأموران دست از تلاش نکشیدند و سرانجام «ت» پس از سه سال فرار و زندگی مخفیانه‌ای که در پیش گرفته بود، شناسایی و دستگیر شد. سردار گودرزی درباره دستگیری متهم فراری پس از گذشت سه سال از‌ آغاز پرونده گفت: با توجه به حساسیت ماجرا مأموران برای به‌سرانجام‌رساندن این پرونده از پیگیری کوچک‌ترین سرنخی غافل نمی‌شدند.
خوشبختانه تحقیقات پلیس پس از گذشت این سال‌ها نتیجه‌بخش بود و مشخص شد متهم فراری در این مدت ازدواج کرده و صاحب فرزند نیز شده و در منطقه اسماعیل‌آباد کربال شهرستان خرامه در یک دامداری زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفته است. رئیس پلیس استان فارس در ادامه اضافه کرد: تیمی از مأموران نیروی انتظامی با هماهنگی قضائی راهی محل موردنظر شدند و به‌این‌ترتیب عملیات دستگیری او آغاز شد. اقوام و آشنایان «ت» با ایجاد سروصدا و درگیری با مأموران قصد داشتند متهم را فراری دهند. اما با سرعت عمل مأموران و تیزهوشی آنها، متهم درحالی‌که خود را در میان گله گوسفندان پنهان کرده بود و قصد داشت از این طریق دوباره پا به فرار بگذارد، شناسایی و دستگیر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افرین ب نیروی انتظامی

    • بیهمتا

      بنازم ب اون اقوام وفامیل چقدربی مجدانن هنوزاون قاتل رومیخواستن فراری بدن واقعا ک........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج