جاباما
۶۵۹۵۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یخبندان فوتبال در گرمای دی ماه

کمتر از دو هفته تا پایان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران باقی مانده است و این بار برخلاف سال‌های قبل خبری از شور و شوق فراوان و حاشیه‌های درشت و کوچک و بمب‌های در آستانه ترکیدن نیست.

آسمان آبی: کمتر از دو هفته تا پایان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران باقی مانده است و این بار برخلاف سال‌های قبل خبری از شور و شوق فراوان و حاشیه‌های درشت و کوچک و بمب‌های در آستانه ترکیدن نیست. تیم‌های بزرگ به دلایل مختلف فعالیت آن‌چنانی ندارند و تعداد قلیلی از تیم‌ها در پی ترمیم مشکلات خود هستند. بااین‌حال هنوز ۶ روز فرصت هست و می‌توان امیدوار بود کمی این بازار بلبشو، تکانی به خودش بدهد و فوتبالدوستان را سر کیف بیاورد. در ۶ روز باقی مانده باید منتظر نقل و انتقالات بیشتر و پرحرارت‌تری بود. خیلی از بازیکنان بزرگ هنوز تیم ندارند. بعضی از تیم‌ها تازه سر و شکل گرفته‌اند و برخی دیگر نیز به‌دنبال خریدهای خارجی هستند. پس می‌توان به گرم‌تر شدن زمستان ۹۶ امیدوار بود.

پرسپولیس تهران
فقط خروج آقای گل!

به‌دلیل محرومیت از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی من‌باب ترانسفر طارمی به ریزه اسپور ترکیه و بازگشتش، پرسپولیس نمی‌تواند خریدی داشته باشد. از طرفی چند نفر از بازیکنان این تیم هم به‌رغم پیشنهادهایی که داشتند به دلیل وضع موجود تصمیم گرفتند در این تیم بمانند و تنها مهدی طارمی است که راهی لیگ قطر و تیم الغرافه شده است.

فولاد خوزستان
تقویت به امید ادامه درخشش

سیروس پورموسوی و تیم جوانش آن‌قدر خوب کارکردند و غیر منتظره درخشیدند که مسئولان باشگاه اهوازی مجاب شدند برای تقویت آن‌ها دست به کار شوند تا مسیر رو به رشدشان متوقف نشود. آن‌ها با جذب فرشاد سالاروند از پارس جنوبی جم، حسن بیت سعید از استقلال تهران و مجتبی حقدوست از نفت تهران یکی از فعال‌ترین تیم‌ها نام گرفتند؛ البته که امیر زلیکانی و حمید گلزاری هم از جمع قرمزپوشان جدا شدند.

پدیده مشهد
در شوک اکبر
پدیده در شوک کسر ۶ امتیازی بود که اکبر ایمانی در ناگهانی‌ترین جدایی فصل آن‌ها را ترک کرد و به ذوب‌آهن پیوست. در سوی مقابل آن‌ها سعید صادقی ۲۳ ساله را از پیکان به خدمت گرفتند و حسین فاضلی هم از سپاهان به این تیم آمد. حضور توحید غلامی هم برای جایگزینی ایمانی ۵۰-۵۰ است.
سایپا تهران
به‌دنبال دو شکار موردعلاقه

علی دایی و تیمش فعلا نقل و انتقالات آرامی را پشت سر می‌گذارند. آن‌ها به‌دنبال جذب امیرارسلان مطهری و مایکل اومانیا هستند و باید دید در جذب آن‌ها موفق خواهند بود یا خیر. نارنجی‌پوشان به‌شدت نیازمند یک مهاجم هستند. آن‌ها تا به این‌جا فقط یک خروجی داشتند که آن هم امین جوادی مقدم نام دارد.

پیکان تهران
آرامش خودروسازان

سجاد مشکل‌پور برای تقویت خط دفاعی تیم مجید جلالی به جمع خودروسازان اضافه شد. شاهین ثاقبی هم بعد ازحضور ناموفق در سپاهان برای بازگشت به‌روزهای خوبش راهی تهران شد. از آن سو بختیار رحمانی هم بعد از نیم فصل از ترکیب آبی آسمانی‌ها رفت.

سپیدرود رشت
آرامش قبل از طوفان

امین جوادی‌مقدم تنها بازیکن ورودی این تیم گیلانی تا به اینجای کار بوده‌اند و باید منتظر خریدهای علی کریمی بود. احمد آهی و شهاب کرمی هم تا به این‌جا از جمع سرخپوشان جدا شده‌اند.

سپاهان اصفهان
خارجی در عوض خارجی

مهم‌ترین تارگت سپاهان در نقل و انتقالات حل مشکل دروازه‌بانی بود. آن‌ها موفق شدند ابراهیم عالمه، گلر تیم‌ملی سوریه را به خدمت بگیرند و عدون حسنی آلبانیایی را هم جذب کردند. در سوی مقابل لی اولیویرا، ژایرو رودریگز، شاهین ثاقبی و حسین فاضلی هم از جمع طلایی پوشان جدا شدند.

استقلال تهران
ورودی صفر

وینفرد شفر بعد از ناکام ماندن در جذب محمد قاضی و مرتضی تبریزی همچنان به‌دنبال خرید یک مهاجم است و اولویت آن‌ها از آن سوی مرزها می‌آید. گرچه همچنان نام عیسی آل‌کثیر در حوالی اردوی آبی‌ها شنیده می‌شود. حسن بیت سعید، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده و مجتبی جباری هم خروجی‌های نیم فصل تیم پرطرفدار پایتخت به حساب می‌آیند.

نفت تهران
بدون شرح

جدایی مجتبی حقدوست تنها فعل و انفعال فعلی عجیب‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر ایران است؛ تیمی که بازهم مدیرعاملش عوض شد و سرمربی دیگری سکان‌دار آن شد. درباره نفت هیچ چیزی نمی‌توان گفت و فقط باید دست به دامن معجزه زمان شد.

پارس جنوبی جم
این‌ها به آن‌ها در!

تیم مهدی تارتار هم جزو معدود تیم‌های پررفت‌وآمد بازار نقل و انتقالات نام گرفت. آن‌ها تا به این‌جا دو ورودی قطعی و دو خروجی قطعی داشته‌اند. امیرارسلان مطهری و فرشاد سالاروند از این تیم جدا شدند و روح الله سیف‌اللهی از مشکی‌پوشان و شهرام گودرزی از تراکتورسازی جذب شدند. مایکل اومنیا هم در آستانه جدایی قرار دارد و احتمال حضور رضا کرملاچعب و میثم آقایی هم وجود دارد.

استقلال خوزستان
به‌دنبال استقلالی‌ها

عادل کلاه‌کج، ناصر قلاوند و محمد آرام‌طبع سه خرید قطعی استقلال خوزستان تاکنون بوده‌اند. ویسی برای فرار از بحران به‌دنبال جذب یعقوب کریمی و اسماعیل شریفات هم هستند. طالب ریکانی و حسین بهرامی جدا‌شده‌های قطعی آبی‌های خوزستان نام گرفته‌اند.

گسترش فولاد تبریز
خریدهای عجیب و غریب

فیروز کریمی است و خریدهای عجیب و غریبش. آقای خاص فوتبال ایران میلاد زنیدپور را دوباره به لیگ برتر بازگرداند. عزیز معبودی را از صنعت نفت خرید و احتمالا ناصر سالاری را هم بار دیگر به تیمش می‌آورد. آن‌ها هنوز به‌دنبال جذب مجتبی جباری نیز هستند. در سوی مقابل میلاد فخرالدینی از این تیم جدا شد.

صنعت نفت آبادان
شلوغ اما بی‌هیجان

فراز کمالوند اگر یک طرف ماجرا باشد باید منتظر ورودی خروجی‌های بی‌شماری باشیم؛ بازیکنانی که هیچ‌کدام بزرگ و در حد بمب نیستند. سوشا مکانی بعد از حضور موفق در نروژ با قراردادی ۶ ماهه و جنجالی به صنعت نفت آمد. طالب ریکانی هم ضمن جدایی از استقلال خوزستان به برزیل ایران اضافه شد. سعید لطفی هم دیگر خرید صنعت نام گرفت. عزیز معبودی از صنعت نفت جدا شد. ناصر سالاری هم با آمدن سوشا جایی برای ماندن ندید. علی هلیچی و محسن حمیدی هم دیگر خروجی‌های صنعت تا به این‌جا بودند.

ذوب آهن اصفهان
ژنرال همیشگی

بی‌تردید شلوغ‌ترین تیم نقل و انتقالات زمستانی تا به این‌جا ذوب آهن است؛ مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان به تراکتورسازی رفتند تا خدمت سربازی خود را آغاز کنند. اسماعیل شریفات هم از جمع سفید‌وسبزپوشان جدا شد. ایمان موسوی و علی حمام هم به دلیل مشکلات متفاوت مسیر خود را از تیم قلعه نویی جدا کردند. در این بین بختیار رحمانی برای تقویت خط میانی به اصفهان آمد. اکبر ایمانی هم در انتقالی جنجالی به اصفهان برگشت و این بار پیراهن ذوب را به تن کرد و میلاد فخرالدینی هم بار دیگر شاگرد ژنرال شد.

مشکی پوشان دیار خراسان
خوب‌ها رفتند!

فرزاد زامهران تنها ورودی مشکی‌پوشان تا به اینجای کار بوده است. او بار دیگر به تیم سابق خود برگشت. رضا عنایتی فکر نمی‌کرد سه بازیکن خوبش را از دست بدهد، اما این اتفاق رخ داد. روح‌الله سیف‌اللهی، رضا شربتی و محمدرضا خرسندنیا دیگر در لباس مشکی‌پوشان رویت نمی‌شوند.

تراکتورسازی تبریز
سربازها آمدند!

با اتمام محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات، آن‌ها سربازهای جدید را به سمت تیمشان سرازیر کردند. احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و رضا شربتی چهار سربازی هستند که فعلا قرمزپوش شده‌اند. جوردی آلمیدای برزیلی هم برای پایان دوران کابوس‌وار فرزین گروسیان به جمع پرشورها اضافه شد. قائم اسلامی‌خواه هم دیگر خرید تیم یحیی گل‌محمدی بود. در سوی مقابل سینا عشوری و شهرام گودرزی هم جدا شده‌های این تیم تا به این‌جا نام گرفته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج