۶۵۹۵۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پوتین: کری دروغگوست

رئیس‌جمهوری روسیه وزیر امور خارجه آمریکا را فردی دروغگو خواند و گفت، جان کری این مسأله را انکار می‌کند که القاعده در کنار اپوزیسیون سوریه در جنگ داخلی این کشور ایفای نقش می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهوری روسیه وزیر امور خارجه آمریکا را فردی دروغگو خواند و گفت، جان کری این مسأله را انکار می‌کند که القاعده در کنار اپوزیسیون سوریه در جنگ داخلی این کشور ایفای نقش می‌کند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ولادیمیر پوتین ، رئیس‌جمهوری روسیه در گفت‌وگویی با اعضای شورای حقوق بشر این کشور اعلام کرد، جان کری، رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا این مسأله را انکار کرده است که گروه النصرة که وابسته به القاعده است، در درگیری‌های سوریه در کنار جناح مخالف این کشور فعال بوده است.

رئیس‌جمهوری روسیه تصریح کرد: این مسأله برای من بسیار تعجب‌آور و در عین حال ناخوشایند است. ما با آمریکایی‌ها صحبت کرده‌ایم اما جان کری دروغ می‌گوید و خود نیز نسبت به این مسأله واقف است. این امر بسیار ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد.

روز سه‌شنبه جان کری در جلسه استماع کمیته روابط خارجه سنای آمریکا حضور یافت و در این جلسه از وی پرسیده‌ شد که آیا جناح مخالف سوریه با القاعده رابطه دارد یا خیر. کری در پاسخ به این سوال گفت که این مسأله "اساسا نادرست" است و اپوزیسیون سوریه بیشتر بر پایه اعتدال‌گرایی است.

در همین حال، رئیس‌جمهوری روسیه بر موضع کشورش در قبال سوریه تأکید کرد و گفت که هر نوع حمله و اقدام نظامی علیه سوریه بدون اجازه شورای امنیت سازمان ملل متحد اقدامی خشونت‌طلبانه به شمار می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دنیا

      همه دروغ میگن فقط پوتین راست میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج