۶۵۹۶۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بایرن مونیخ مصمم به تمدید قرارداد هاینکس

باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارد تا سرمربی ۷۲ ساله خود را برای ماندن در این تیم راضی کند.

خبرگزاری تسنیم: یوپ هاینکس که در اوایل مهره ماه به دوری چهار ساله‌اش از میادین پایان داد و جانشین کارلو آنچلوتی در بایرن مونیخ شد و این تیم را دوباره به روند رو به رشدی بازگرداند، پیش از این تأکید کرده تنها تا پایان فصل جاری روی نیمکت این تیم خواهد بود، اما ظاهراً این باشگاه آلمانی تمایل زیادی دارد تا هاینکس که در سال ۲۰۱۳ باواریایی‌ها را به سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا رساند، به همکاری‌اش با این تیم ادامه بدهد.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ در این رابطه به شبکه تلویزیونی «یورو اسپورت» گفت: اولی هوینس شناخت خیلی خوبی از یوپ دارد و امیدوار است که تصمیم هاینکس به پایان همکاری‌اش با بایرن در تابستان پیش‌رو جدی نباشد. هوینس ناامید نیست. او یک جنگجو است و غریزه‌ای باورنکردنی دارد. او برای کار در بایرن مونیخ شرایطی استثنایی دارد.

وی همچنین در خصوص شایعه مذاکره بایرن مونیخ با نیکو کواچ، سرمربی فعلی اینتراخت فرانکفورت برای جانشینی هاینکس در پایان فصل جاری اظهار داشت: در این خصوص با اولی هوینس صحبت کردم و او به من گفت که بایرن مذاکره و صحبتی با کواچ نداشته و قصد تمدید قرارداد هاینکس را دارد.

در حالی که صحبت از مربیانی همچون نیکو کواچ، رالف هازن‌هوتل، توماس توخل و یولیان ناگلسمان برای جانشینی هاینکس است، برنامه باشگاه بایرن مونیخ تمدید حداقل یک ساله قرارداد سرمربی ۷۲ ساله‌اش است.

بایرن در حال حاضر با ۱۱ امتیاز اختلاف صدرنشین بوندس‌لیگای آلمان است و برای هفتمین فصل متوالی قهرمان نیم‌فصل این رقابت‌ها شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج