۶۵۹۶۸۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پروفسور تا آخر هفته تمدید می‌کند

پرسپولسی‌ها در تلاش هستند تا قرارداد برانکو را تمدید کنند.

خبرآنلاین: برانکو ایوانکوویچ در آستانه امضای قرارداد دو ساله با پرسپولیس است و به نظر می‌رسد موانع تمدید قرارداد او برطرف شده است. برانکو که مطالبات زیادی از پرسپولیس داشت در اظهارنظرهای خود به مطالباتش اشاره نمی‌کرد و از برخی خبرنگاران مرتبط با این موضوع درخواست می کرد از طرح این مسئله خودداری کنند تا تیمش به حاشیه نرود و خودش هم علاقه‌ای به اظهارنظر دراین‌باره نداشت.
برانکو طبق قرارداد بابت قهرمانی در لیگ برتر ۲۰۰ هزار دلار، صعود از مرحله‌های گروهی، یک هشتم به یک چهارم نهایی و یک چهارم نهایی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مبالغ ۵۰، ۸۰ و ۱۲۰ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب داشت. او همچنین حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از قرارداد فصل گذشته و ۱۵ درصد از قرارداد فصل جاری را هم دریافت نکرده بود. باشگاه پرسپولیس موظف بوده مالیات دو قرارداد ۵۵۰ و ۷۰۰ هزار دلاری در دو فصل گذشته را هم مطابق قرارداد پرداخت کند که ۳۰ درصد این مبالغ را شامل می‌شود.
این بدهی‌ها در دو، سه مرحله طی یکی، دو ماه اخیر از سوی مدیریت باشگاه به برانکو پرداخت شده و بخشی دیگر از مطالبات او هم طی دو، سه روز آینده با دریافت مبلغ رضایتنامه طارمی از الغرافه پرداخت خواهد شد و برانکو آماده تمدید قرارداد خواهد بود. به این ترتیب برانکو به احتمال فراوان تا پایان هفته قراردادش با پرسپولیس را تمدید خواهد کرد.

بعد از تمدید قرارداد برانکو نوبت مذاکره برای تمدید قرارداد ۱۱ بازیکن سرخ‌پوش می‌رسد که در انتهای این فصل قراردادشان با پرسپولیس پایان خواهد یافت. افشین پیروانی هم با انتشار عکسی از خودش در کنار برانکو و بیان این وعده که خبرهای خوبی در راه است، به طور غیرمستقیم از تمدید قرارداد قریب الوقوع برانکو ایوانکوویچ خبر داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامی

      الان 1ساله میخواد تمدیدکنه تا طلبشو نگیره نمیبنده دایی گلو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج