۶۵۹۷۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلایل سبقت بارسلونا از رئال مادرید

بارسلونا در حالی که در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت توانست اوج بگیرد و فاصله‌اش را با رئال مادرید که به جام‎های زیادی رسیده بود زیاد کرد و این موضوع دلایلی دارد.

خبرگزاری مهر: تساوی روز یکشنبه تیم فوتبال رئال مادرید مقابل سلتاویگو باعث شد این تیم ۱۶ امتیاز از بارسلونا عقب بیفتد. این یعنی باشگاه مادریدی از رویای رسیدن به قهرمانی یک قدم دیگر دور ماند. اختلاف انقدر زیاد شده که کمتر کسی امید دارد زیدان بتواند شرایط را تغییر دهد. اما دلایل این افت رئال و اختلافی که با بارسلونا پیدا کرد چه بود؟ در زیر به برخی تفاوت‎های دو تیم اشاره می‏ کنیم:

تراشتگن و ناواس

دروازه ‏بان‎های دو تیم شرایطی کاملا متفاوت داشتند. دروازه‎بان آلمانی بارسلونا فصلی فوق‎العاده داشته و یکی از بهترین عملکردهایش را به نمایش گذاشته، در مقابل ناواس مدتی با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و بعد هم مشخص شد که عملکردش افت داشته است.

تفاوت تیم دوم

بارسلونا متوجه شد که بازیکنان ذخیره این تیم کمک زیادی در رسیدن به موفقیت به این تیم خواهند کرد. در بازی مقابل ختافه برای مثال هم دنیس سوراس گل زد و هم پائولینیو. در بازی مقابل سویا هم آلکاسر دو گل زد. اما در مقابل رئال مادرید تیم دومش را با فروش چند بازیکن اصلی از دست داد و زیدان گزینه مناسبی روی نیمکت ندارد.

زیدان و والورده

والورده با این که ابتدا انتخابی جذاب برای بارسلونا نبود، توانست خودش را به خوبی ثابت کند و با قدرت تیمش را به سمت موفقیت پیش می ‏برد. اما زیدان بعد از بردن چندین جام خسته و عصبانی به نظر می ‏رسد و در واقع قدرتش سابق را از دست داده است.

مسی و رونالدو

در شرایطی که رونالدو پنجمین توپ طلا را کسب کرد و نتوانست به درخشش سال گذشته ادامه دهد، مسی دوباره به اوج بازگشت و بارها تیمش را نجات داد. رونالدو حتی در بازی‎های اول تیمش محروم بود و تا مدت‎ها هم در گلزنی برای تیمش در لالیگا ناکام بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج