جاباما
۶۵۹۷۳۳
۲۵ نظر
۵۸۳۷
۲۵ نظر
۵۸۳۷
پ

این مردهای سوسول، واقعا شورش را درآورده اند!

بیشتر مردها در شخصیت خود، ویژگی بچه گانه هم دارند و دوست دارند گاهی آن بچه بزرگه باشند! اما بعضی از مردها دیگر شورش را درآورده‌اند.

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: بیشتر مردها در شخصیت خود، ویژگی بچه گانه هم دارند و دوست دارند گاهی آن بچه بزرگه باشند! اما بعضی از مردها دیگر شورش را درآورده‌اند. اول ممکن است نابالغ بودن او را تا حدودی تحمل کنید، اما بعد از مدتی، ویژگی‌های بچه گانه‌ی او ممکن است غالب شود. بهتر است تحت هیچ شرایطی وارد زندگی مردی نشوید که نمی‌تواند زندگی را جدی بگیرد و زیر بار مسئولیت برود. چنین مردی علائمی دارد که باید نسبت به آنها هشیار باشید.
۱. مرد نابالغ دوست ندارد کسی به او تکیه کند

یکی از آشکارترین علائمی که عدم بلوغ یک مرد را نشان می‌دهد این است که او به طور واضح ابراز می‌کند که از تکیه گاه بودن برای شما متنفر است. وقتی مشکلی برای‌تان پیش می‌‌آید، این مرد نابالغ برای کمک به شما حاضر نمی‌شود. این پسربچه‌ی ظاهرا بزرگ، هر کاری می‌کند تا آن کسی نباشد که شما رویش حساب می‌کنید. او مشکلات را نادیده می‌گیرد و فقط آرزو می‌کند همه چیز زودتر روبراه شود.
این مردهای سوسول، واقعا شورش را درآورده اند!

2. او نمی‌تواند حتی یک گفتگوی جدی با شما داشته باشد

علامت دیگری که مرد ناکامل و نابالغ دارد این است که نمی‌تواند گفتگویی را با هوشمندی و منطق و جدیت پیش ببرد. مهارت ارتباطی چیزی نیست که او از آن برخوردار باشد و ترجیح می‌دهد همه چیز را به مسخره و شوخی بگیرد و هر چه زودتر سوژه‌ای سبُک‌تر و بی‌ارزش‌تر را شروع کند.

3. تا به حال هیچ رابطه‌ی معناداری با کسی نداشته

یکی دیگر از علائم یک مرد نابالغ این است که احتمالا تا به حال هیچ رابطه‌ی عمیق و معناداری با کسی برقرار نکرده. با این حقیقت، آینده‌ی خوبی نمی‌توانید برای خودتان پیش بینی کنید، زیرا اگر با چنین مردی وارد زندگی مشترک شوید، مجبورید معلم او بشوید و احتمالا این دقیقا آن چیزی نیست که شما از ازدواج و رابطه‌ی زناشویی انتظار دارید، چون می‌خواهید همسرش باشید، نه معلمش! در مورد چنین مردی، خیلی بیشتر فکر کنید.

۴. او هیچ برنامه‌ای برای آینده‌اش ندارد

مردی که هنوز بزرگ و بالغ نشده هیچ برنامه و هدفی برای آینده‌اش ندارد و دقیقا نمی‌داند با زندگی‌اش چه می‌خواهد بکند. او حتی برای فردایش هم برنامه‌ای ندارد، چه برسد به ده سال آینده! در لحظه زندگی کردن و آینده را به حال خود رها کردن ممکن است در ابتدا ایده‌ی بسیار خوبی به نظر برسد، اما یک مرد بالغ و کامل دست کم تا حدودی می‌داند دوست دارد آینده‌اش چگونه باشد.

۵. شما را تنها وقتی دوست دارد و می‌خواهد که با او هماهنگ باشید

اگر فقط زمانی با شما خوب و خوش است که باب میل او رفتار کنید و همه چیز طبق سلیقه‌ی او پیش برود و اگر غیر از این باشد، همه چیز را بهم می‌ریزد و مثل بچه‌ها قهر می‌کند، پس مطمئن باشید هنوز رشد نکرده و بالغ نشده. یک مرد واقعی، به سهم خودش مدارا می‌کند و این توانایی را دارد که شما را الویت خودش بداند.

۶. هرگز نمی‌تواند ذهنش را جمع و جور کند و تصمیمی بگیرد

یکی دیگر از علامت‌های آشکار یک مرد نابالغ این است که علاوه بر عدم توانایی‌اش برای سازگاری و مدارا، مصمم و بااراده هم نیست. احتمالا همیشه این شما هستید که تمام تصمیم‌ها را برای او می‌گیرید و رابطه را پیش می‌برید. درست مانند یک پسربچه، او فقط زمانی کاملا شاد و راضی است که یک نفر دیگر تمام تصمیم‌های دشوار و جدی زندگی را بگیرد.

۷. نمی‌تواند سر ِ کار مشخصی بماند

یک مرد نابالغ نمی‌تواند شغلش را جدی بگیرد و برای همین مدام در حال شغل عوض کردن است. هر کاری را کسل کننده و سخت می‌داند و مدام از مسئولیت‌هایی که به عهده‌اش گذاشته شده می‌نالد.

۸. انگار هرگز تقصیری ندارد

مرد نابالغ درست مانند پسربچه‌ای بهانه گیر و بی‌ادب است که هرگز اشتباهش را نمی‌پذیرد و زیر بار مسئولیت رفتارهایش نمی‌رود و مطمئن باشید هرگز عذرخواهی او را نخواهید شنید. چون همیشه بهانه‌ای دارد یا شخص دیگری را مقصر می‌داند، درست مانند پسربچه‌ای بهانه گیر و پررو!

۹. او واقعا کینه‌ای و بدخواه است

رفتار دیگری که یک مرد نابالغ دارد، کینه‌ای و بدخواه بودن اوست. احتمالا واقعا نمی‌خواهد چنین باشد اما هنوز آنقدر بزرگ نشده که بفهمد دقیقا همینطور رفتار می‌کند. اگر مردی واقعا شما را دوست داشته باشد، آزارتان نمی‌دهد، اما مردی که هنوز کامل نشده زندگی را به حد کافی جدی نمی‌گیرد که حتی نگران چیزهایی مثل این باشد.

۱۰. چیزی جز پیتزا و نوشابه نمی‌خورد

از روی لیست خرید یک مرد هم می‌توانید چیزهایی در مورد شخصیت او بفهمید. مرد نابالغ در لیست خرید خود چیزی جز غذای آماده و انواع نوشیدنی‌ها و هله هوله ندارد! مردی که هنوز رشد نکرده ظاهرا هیچ ایده‌ای در مورد تغذیه‌ی درست ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      من شخصا هیچ کدوم از این خصلت های بچگانه رو ندارم. اما توو درک و ارتباط زناشویی انگار در مرحله قبل از بلوغ موندم!علتش هم بیشتر به خاطر دور بودن از جنس مخالف از بچگی تا جوانی هست.

    • بدون نام

      مردای سوسولوفقط باید ریخت توگونی با چوب تا میخورن زدشون۰ یادش بخیر قدیما یه غیرتی بود جنم و مردونگی بود دخترا عاشق لوطی گری و جوونمردی طرف میشدن ۰ قیصر آسوده بخواب که مردامون ر۰۰دن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردای اونجوری برای زنهای سر به زیر اون دوره خوب بودن
        نسل اون مردا رو خود شماها ور انداختید با این جینگول مینگول بازیا
        برای مردای قدیم خیلی چیزا خط قرمز بود که زن امروزی نمیخواد اونا رو رعایت کنه.وقتی اون خط قرمز ها رد میشه دیگه اون مدل مردی هم از بین میره.
        البته بعضی مردا هم متاسفانه از اون حالت سوء استفاده میکنن و ظرفیتش را ندارن

      • قیصر

        احترامت واجبه آبجی! اما حرف از مردونگی نزن که هیچ خوشم نمی‌آد … کی واسه ما قد یه نخود احترام رو کرد تا ما واسش یه خروار مردونگی رو کنیم؟ … این دنیا همیشه واسه ما کلک بوده و نامردی … به هر کی گفتیم نوکرتم خنجر کوبید تو این جیگر...

    • مامان

      سخت نگیرید...گل بی عیب خداست...سعی در برطرف کردن عیبای شخصی خودتون داشته باشید...و از دیگران به اندازه توانشون انتظار داشته باشید ...هیچ آدمی سوپرمن نیست...همسر واقعی یه مرد یا زن بی عیب از لحاظ ظاهری و رفتاری نیست کسی نیست که تحصیلات عالیه یا مال فراوون داره کسی نیست که خیلی باهوشه یا منصب بالا در اجتماع داره...تنها و تنها کسی هست که وقتی شب میایید خونه جدا از همه قوت و ضعف ش باهاش به احساس آرامش دست پیدا کنید...وای از انتخاب مرد یا زنی که اجتماع روشن کن باشه و ولی روابط شخصیش با همسر و خانوادش تاریکتر از ظلمات باشه

    • بدون نام

      من مرده ي شماره ١٠ هستم:)))))

    • بدون نام

      مردای سوسول خارجی هر چی هم باشن به بچه سوسول های داخلی نمیرسن ماشالله مردای ایرانی چسبیده به مامان و خواهراشونن انگار نه انگار زن دارن بچه دارن

    • بدون نام

      من خيلي از اينهارو دارم. متاهل هم هستم
      ولي هيچوقت فكر نكردم كه سوسولم.

    • امیر مطهری

      مقاله عجیب و لي ربطی بود قبول دارم افراطش بده ولی پیتزا نوشابه دگ چيه یهو بگو بره بميره خو تو تصمیم گیریم احتیاط شرط عقل باید کلی فکر کرد

    • بدون نام

      فقط یه خانم که همچین مردی به تورش خورده میدونه که از قضا همش واقعیت بود حتی پیتزا نوشابه اش۰ به این لیست خیلی چیز ای دیگه میشه اضافه کرد

    • بدون نام

      نويسنده ي مقاله از همه سوسول تره

    • بدون نام

      یکی از پسرای من که الان 10 سالشه در آینده فکر کنم ،از اونهایی باشه که نمی تونه تکیه گاه باشه ،سوسول نیست ها ،اصلا ،اما اصلا اعتماد بنفس نداره ، بگم ذاتیه دروغ نگفتم از نوزادی باور کنید خجالتی بود ،حالا هم هر جا میریم نمیاد براش سخته ،

      منظورم اینه که اینها گناهکار نیستن ،همه ی شخصیت ها که محکم نیستند ،زن و مرد هم نداره .

      به نظر من یک مرد فشار روانی زیادی رو تحمل می کنه که همه ازش انتظار بالا دارن و می خوان حلال همه ی مشکلات باشه شاید بعضی ها نتونن .

      اگر می خواهید بگید تربیتش خوب نیست ،پس چرا اون دوتای دیگه در حد عالی هستند بزرگه که ماشالا .

    • بدون نام

      مامانی بودن خیلی از مردای ایرانی رو اسمشو چی میشه گذاشت؟

    • بدون نام

      پسری که 30سالشه،،براش کار نیست،بیکاره،،،چجوری ازدواج کنه که یکی دیگه هم بهش تکیه کنه،،،بااین وضعیت بد اقتصادی

    • بدون نام

      خیلی از مورداش در مورد خانم هام صدق میکنه بلوغ عقلی واقعا تو هر کسی نیست

    • سمانه

      اين موردا خيلیاش تو سنین پایین عاديه بعضی مورداشم تخیلی،
      ولی واقعا مردی که بیست هفت هشت سالش یا مردی که ازدواج کرده باشه واقعا خجالت داره... ديگه بچه نيست

    • بدون نام

      پیتزا نوشابه و بعضی مورداش خیلی خیلی خیلی بی ربط بود

    • sahel

      من خودم دخترم ولی خیلی از مواردش بی ربط و بی انصافی بود

    • yasin

      طریقه رفتار مردا بستگی به زن های جامعه داره و برعکس
      هر نسلی همین بوده
      تمام

    • javad

      نویسنده این مقاله رو به من نشون بديد
      فقط ميخوام ببينمش :|

    • kyan

      مقاله خارجی بوده، اولش نوشته مترجم

    • taher

      خانمی که گفته بچه 10 ساله داره
      لایک با اين وضعيت خیلی انتظارات از آقايون زیاده
      حقوق مساوی یعنی زنا هم باید بازخواست بشن همچين مواردی
      ی مرد در جامعه رفتارش بر اساس زنای اون جامعه تنظیم میکنه

    • بدون نام

      وقتی زنای قدیم با حیا بودن، افراط نداشتن
      مرد سوسول داشتیم؟! نه

    • بدون نام

      دور بودن از جنس مخالف از بچگی ی مشکل بزرگ که مسئولین سرپوش میزارن و اهمیتی نميدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این حرفا چیه
        والا منم تو بچگیم با خیلی با جنس مخالف دم خور نبودم ولی الان خیلی از زندگی مشترکم راضیم
        دیگه بی عرضگی یه عده رو نندازین تقصیر دیگران.الان کلی جوون هم هستن که باهمین شرایط بد دارن کار میکنن و خرج زن و بچه شونو میدن.ولی یه عده فقط غر میزنن و طلب کارن.دقیقا عین همون مردای سوسولی که توی مقاله گفته شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج