جاباما
۶۵۹۷۴
۳ نظر
۵۰۲۶
۳ نظر
۵۰۲۶
پ

از معجزه سبزي‌ها براي درمان چاقي بيشتر بدانيد

لاغری گیاهی به سبک بازيگران سينما

اگر تا امروز شیوه‌های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود تجربه كرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیك شوید، توصیه می‌كنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای كاهش و تثبیت وزن خود اقدام كنید.

مجله زندگی ایده آل: اگر تا امروز شیوه‌های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود تجربه كرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیك شوید، توصیه می‌كنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای كاهش و تثبیت وزن خود اقدام كنید. درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در جهان نسخه‌هاي گياهي و بي‌عارضه‌اي را براي كاهش وزن و درمان چاقي به مراجعان خود توصيه مي‌كنند و بر اين باورند كه در صورتي كه افراد اراده محكمي داشته باشند با ساده‌ترين برنامه‌هاي غذايي و مصرف گياهان دارويي مفيد مي‌توانند علاوه بر چاقي و اضافه وزن بر فشارخون، بيماري‌هاي قلبي، تنگي نفس، چربي خون و ديگر بيماري‌هاي ناشي از چاقي غلبه كنند. اين شيوه‌ها، نسخه‌هايي است كه بسياري از بازيگران و هنرپيشه‌هاي سينماي تجاري از آن در كنار رژيم درماني و ورزش براي كاهش وزن استفاده مي‌كنند.

لاغری گیاهی به سبک بازيگران سينما

سركه سيب را دست كم نگيريد

بسیاری از درمانگران طب سنتی چین بر این باورند كه مصرف سركه سیب می‌تواند تاثیر چشمگیری در كاهش وزن داشته باشد. این درمانگران نوشیدن مخلوطی از یك لیوان آب و ۲ قاشق غذاخوری سركه سیب را یكی از بهترین شیوه‌ها برای افزایش سوخت‌وساز كالری‌ها می‌دانند. اين درمانگران توصيه مي‌كنند به جای مصرف سس هنگام خوردن سالاد از سركه انگور یا سركه‌سیب استفاده كنند و در شرايطي كه مي‌خواهند از آبليمو، آبغوره يا گرد ليمو براي طعم‌دار كردن غذاي‌شان استفاده كنند سركه به دست آمده از سيب يا انگور مصرف كنند.

شويد درماني كنيد

در شرايطي كه تجمع چربي‌ها در نقاط مختلف بدن موجب بروز چاقي موضعي در اندام‌ها مي‌شود، فرد نياز به يك چربي‌سوز مناسب دارد تا بتواند علاوه بر آنكه تجمع سلول‌هاي چربي را در نقاط مختلف بدن متوقف كند به شكسته‌شدن سلول‌هاي چربي و از بين رفتن اضافه وزن هم كمك كند. از دیدگاه درمانگران طب سنتی نوشیدن آب و عرقیات گیاهی به میزان كافی می‌تواند موجب افزایش متابولیسم بدن شده و این شیوه به مرور موجب بهبود روند كالری‌سوزی در بدن مي‌شود. به این ترتیب نوشیدن آب به مقدار كافی در طول روز و اضافه كردن مقداري از عرق گیاهی زیره و عرق گياهي شوید به آب، می‌تواند علاوه بر پاكسازی بدن از چربی‌ها و مواد زائد به افزایش میزان سوخت و ساز كالری‌ها در بدن نیز كمك كند. برای تهیه این نوشیدنی‌ها كافی است مقداری از این عرق‌ گیاهی زيره يا شويد را با مقدار برابر آب تركیب كرده و آن را در طول روز خنك میل كنید.

از نسخه گياهي هندي‌ها غافل نشويد

درمانگران آیورودا مصرف فلفل قرمز در وعده‌های غذایی را مهم‌ترین عامل برای افزایش سوخت‌وساز بدن می‌دانند. آنها فلفل‌قرمز را یكی از طبیعی‌ترین خوراكی‌های چربی‌سوز می‌شناسند كه می‌تواند میزان چربی‌های موجود در بدن را به حداقل ممكن برساند. البته این درمانگران به مراجعان خود توصیه می‌كنند كه درصورت داشتن اختلال در عملكرد دستگاه گوارش، درد معده یا بیماری‌های گوارشی دیگر و همین‌طور در صورت ابتلا به بیماری‌های عصبی یا زودخشمی این شیوه را برای كاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل‌شان انتخاب نكنند و به جای این شیوه سراغ دیگر شیوه‌های طبیعی درمان بروند و با مشورت متخصص یا درمانگر حاذق طب سنتی یا مكمل بهترین شیوه طبیعی لاغری را امتحان كنند.

با گزنه چاي لاغري درست كنيد

اگر در گروه افرادي هستيد كه با رعايت رژيم غذايي ممكن است تغييراتي در خلق و خوي شما احساس شود به گونه‌اي كه بي‌حوصله و بداخلاق شويد توصيه مي‌كنيم از دمنوش گزنه يا چاي گياهي باباآدم براي لاغري و كاهش وزن استفاده كنيد. درمانگران شيوه‌هاي طبیعی درمان معتقدند افرادی كه رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌كنند باید در كنار رعایت دستورهای متخصص‌شان از انواع چای‌های گیاهی مانند چای گزنه یا چای باباآدم استفاده كنند تا به این ترتیب علاوه بر استفاده از خواص چربی‌سوزی آنها از خواص آرامش‌بخشی و تسكین‌دهندگی آنها نیز بهره‌مند شوند. نوشیدن این چای‌ها ۲ تا ۳ فنجان در طول روز می‌تواند تاثیر موثر و مفیدی در كاهش وزن و برطرف كردن بدخلقی داشته باشد.

معجون هويج و جعفري بخوريد

يكي از مفيدترين معجون‌ها و نسخه‌هاي گياهي براي كاهش وزن و پيشگيري از چاقي نوشيدن معجوني از هويج و جعفري تازه در فواصل زماني مشخص در طول روز است. به گفته درمانگران طب سنتي افرادي كه در فاصله بين ۲ وعده غذاي اصلي از اين معجون استفاده مي‌كنند مي‌توانند تا حد زيادي به از بين رفتن چربي‌ها و شكسته‌شدن سلول‌هاي چربي در بدن‌شان اميدوار باشند به ويژه اگر اين افراد در كنار رعايت رژيم غذايي سبك و نوشيدن اين معجون گياهي ساعتي در روز را به نرمش و ورزش روزانه اختصاص دهند. علاوه بر اين درمانگران این شیوه درمانی بر این باورند كه نوشیدن آب جعفری به تنهایی می‌تواند موجب كنترل و تنظیم میزان قند خون شده و به سلامت افراد دچار اضافه وزن كمك می‌كند. علاوه بر این، مصرف جعفری در وعده‌های غذایی می‌تواند میزان كلسترول خون را كاهش داده و آن را كنترل كند. توصیه ما به شما این است كه هنگام خرید، دقت كنید تا هویج تازه و برگ‌های تیره‌تر جعفری را انتخاب كنید.

از زنجبيل حب بسازيد

درمانگران شيوه‌هاي طبيعي درمان بر این باورند كه گنجاندن زنجبیل در برنامه غذایی هفتگی، دست‌كم سه بار، تاثیر زیادی در كاهش وزن و افزایش میزان سوخت‌وساز بدن دارد. این گیاه دارویی از آن نظر كه متابولیسم بدن را بالا می‌برد در گروه موفق‌ترین چربی‌سوزها و كالری‌سوزهای طبیعی به حساب می‌آید كه می‌تواند روند لاغری را در افراد علاقه‌مند به كاهش وزن تسریع كند. درمانگران هندی بر این باورند که خوردن سالاد حاوی زنجبیل یا ماستی كه زنجبیل تازه در آن رنده‌ شده باشد، می‌تواند میزان اشتهای افراد را پیش از خوردن ناهار و شام كاهش دهد و به این ترتیب به كاهش وزن منجر شود. ضمن آنكه نوشيدن چاي تهيه شده از زنجبيل يا افزودن يك تا ۲ حبه كوچك از زنجبيل به چاي يا دمنوشي كه افراد روزانه مصرف مي‌كنند، مي‌تواند تاثير زيادي در كاهش وزن و افزايش متابوليسم و سوخت‌ساز در بدن داشته باشد.

اين گياهان دارويي را فراموش نكنيد

علاوه بر استفاده از نسخه‌هاي گياهي ذكر شده براي كاهش تجمع سلول‌هاي چربي در بدن و پيشگيري از چاقي پيشنهاد مي‌كنيم اين سبزي‌ها را نيز به برنامه غذايي‌تان اضافه كنيد.

  • نعناع يكي از سبزي‌هايي است كه مصرف آن در ميان‌وعده‌هاي غذايي و پيش‌غذاها مي‌تواند به كاهش اشتها و پيشگيري از تجمع چربي‌ها كمك كند. چه بهتر كه از اين سبزي به صورت تازه استفاده كنيد.
  • روزي ۲ ليوان آب كرفس و كيوي بنوشيد و فراموش نكنيد كه هرگز گياه كرفس را جايگزين آب آن نكنيد زيرا كرفس بعد از آبگيري دچار تغييراتي مي‌شود كه راحت‌تر مي‌تواند به شكستن سلول‌هاي چربي در بدن كمك كند.
  • شويد خشك شده را به ماست‌ كم‌چرب اضافه كنيد و از آن در ميان‌وعده‌ها يا به عنوان دسر در وعده‌هاي غذايي ميل كنيد. شويد خشك يكي از بهترين چربي‌سوزهاست.
  • دارچين هم از جمله ادويه‌هايي است كه به دليل طبع گرمي كه دارد مي‌تواند تاثير مستقيم بر افزايش سرعت سوخت و ساز بدن بگذارد.
  • اضافه كردن يك تا ۲ دانه هل به چاي روزانه مي‌تواند به كاهش تجمع چربي‌ها و افزايش سرعت شكسته‌شدن سلول‌هاي آنها كمك كند.
  • گنجاندن رازيانه در برنامه و رژيم غذايي نيز مي‌تواند به كاهش وزن شما كمك كند. در شرايطي كه اضافه وزن فرد به آب ميان‌بافتي او باز مي‌گردد مصرف رازيانه كه گياهي ادرارآور است، مي‌تواند به كاهش وزن كمك كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام این روش جواب میده .

    • یاسی

      سلام لطفا یه دارویی چیزبگین که اشتها راکم کنه

    • آرزو

      سلام، میشه طریق مصرف بگین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج