۶۵۹۷۵۵
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

آخرین وضعیت عملیات نجات دریانوردان ایرانی

سخنگوی شرکت ملی نفتکش از توقف عملیات اطفاء حریق نفتکش حادثه دیده ایرانی توسط دولت چین خبر داد و گفت: شرکت نفتکش با سازمان بنادر و دریانوردی مذاکره کرده تا اگر شرایط مساعد بود هلی‌بورد انجام شود و تیم عملیاتی از ایران با هلی‌کوپتر به منطقه اعزام شود.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شرکت ملی نفتکش از توقف عملیات اطفاء حریق نفتکش حادثه دیده ایرانی توسط دولت چین خبر داد و گفت: شرکت نفتکش با سازمان بنادر و دریانوردی مذاکره کرده تا اگر شرایط مساعد بود هلی‌بورد انجام شود و تیم عملیاتی از ایران با هلی‌کوپتر به منطقه اعزام شود.

محسن بهرامی با اشاره به آغاز عملیات اطفاء حریق توسط تیم چینی از ساعت ۵ بامداد به وقت ایران، اظهار کرد: چینی‌ها به بهانه بدی آب و هوا و به دلیل احتراق کوچکی که روی نفتکش رخ داده بود عملیات اطفاء حریق را متوقف کردند.

وی به این سوال که آیا ایران قصد اعزام مقامات بلندپایه به چین برای پیگیری بیشتر این موضوع را دارد یا خیر، پاسخ داد: نفرات ایران در محل حریق مشغول هستند. همچنین سعی می‌شود از ایران دولت چین را ترغیب کنیم.

سخنگوی شرکت ملی نفتکش با اشاره به مذاکره با ژاپن برای مشارکت در اطفاء حریق، گفت: ژاپنی‌ها آمادگی مشارکت در اطفاء حریق را دارند. همچنین امکانات آنها مناسب است. اگر ایران بخواهد تیم عملیاتی به منطقه اعزام کند به ۲۰ روز وقت نیاز است.

بهرامی ادامه داد: در حال مذاکره با سازمان بنادر و دریانوردی هستیم که اگر شرایط مناسب بود هلی‌بورد انجام شود و تیم عملیاتی ایران با هلی‌کوپتر به چین اعزام شده و در منطقه‌ای که حریق رخ داده روی کشتی‌های آتش‌خار مستقر شوند.

یک نفتکش ایرانی روز شنبه با یک کشتی باربری چینی برخورد کرد که بر اثر این برخورد بلافاصله آتش گرفت و ۳۲ خدمه این کشتی ناپدید شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چینیها در هیچ چیزی صادق نیستند.بار هم کشتیهاشنو از دست دزدان دریایی نجات بدین باشه.

    • بدون نام

      چینیها در هیچ چیزی صادق نیستند.بار هم کشتیهاشنو از دست دزدان دریایی نجات بدین باشه.

    • بهروز

      اگه کشتی چینی مقصر در برخوردبوده باید کمک کنند دولت چین لابد برا محار پول میخوا رفتن که قرارداد اطفاء ببندن, اونا مثل کشور های مسلمان تعهد ندارن

    • بدون نام

      انسانیت ایجاب میکرد که چینی ها بیشتر تلاش کنن ولی ببینین چقد کثیف هستن! چه بلایی به سر کشورمون اومده که اینطور با ما برخورد میکنن! چه بر سرمون اومده که هیچ ارزشی برای ایرانی جماعت قائل نیستن! 30نفر ایرانی هم وطن سی خانواده داغدار هستن از بچه هاشون خبری ندارن کسی هیچ حرکتی نمیکنه! نشستن تو دفترشون میگن ما با چینیا داریم هماهنگ میکنیم!!! خدا لعنتشون کنه خدا سر بچه های خودشون بیاره که اینقد بیتفاوتن

    • بدون نام

      لعنت بر دولت پست و نامرد چین و لعنت بر تاجری که جنس بنجال چینی وارد میکنه تا اونا با پول ما سگ پرورش بدن و گوشتش رو بخورن و مثل سگ هار بشن!!!!

    • الهه

      حالا هی برین بار چینی بیارین به مردمتون بفروشین!!!

    • ایران

      چینیها تا پول نگیرن کاری انجام نمیدن

    • آریایی

      گناهی خانواده هاشون الان چه روزایی رو مبگذرونند؟

    • ممل

      نمیدونم چرا همیشه مشکلات این چنینی برا ایرانه اگر کشور دیگیه بود تا حالا خاموشش کرده بودن. همه که مثل ما نیستن تاهمیشه و همه جا خودمونو جلو بندازیم. واقعا متاسفم..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج