۶۵۹۷۵۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

گل محمدی: دلیل ندارد به من اولتیماتوم بدهند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: دلیل ندارد به من اولتیماتومی برای کار در تراکتورسازی داده شود.

خبرگزاری مهر: یحیی گل محمدی همچنین در نشست پیش از بازی تراکتورسازی با نفت تهران که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت:ما مقابل نفت تهران بازی سختی را پیش رو داریم. هدفمان کسب سه امتیاز است. نفت بازیکنان با تجریه ای دارد. آنها خوب دفاع می کنند و این روزها شرایط خوبی دارند. ما باید نکات فنی را در این دیدار رعایت کنیم و در گردش توپمان سرعت داشته باشیم. نباید احساسی بازی کنیم و کاملا تمرکزمان باید روی نکات فنی باشد. باید بین هافبک و مهاجمان ارتباط خوبی برقرار باشد. نفت تهران بازی خوبی مقابل پرسپولیس اجام داد. روز سختی مقابل آنها داریم.

وی درباره بیانیه باشگاه قبل از بازی با استقلال گفت: قبل از بازی با استقلال بود که آقای آجورلو بیانیه داد. به هر حال سخت بود خودمان را بخواهیم قبل از بازی با استقلال جمع کنیم. خودم را خیلی کنترل کردم و سعی کرد تمرکز خودمان را حفظ کنم.

وی افزود: بازی خوبی انجام دادیم. فشار زیادی روی ما بود. نباید یک امتیاز از استقلال می گرفتیم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه آیا به وی اولتیماتومی داده شده است، گفت: خیر، اگر اولتیماتومی بوده باید با من صحبت شود. تا الان این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: دلیل نداشته است اولتیماتومی داده شود.

گل محمدی در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که آیا از شرایط کار در تراکتورسازی خسته نشده اید؟ گفت: موقعی که ما کار را شروع کردیم، همه شاهد بودند خیلی از بازیکنان سال گذشته از تیم رفتند و تراکتورسازی خالی تر شد. بازیکنانی هم که ماندند تعدادی باتجربه و تعدادی جوان بودند که رنگ تیم بزرگسال را ندیده بودند و تجربه حضور ۹۰ دقیقه ای در مسابقات نداشتند. با تجربه ها هم دو دسته بودند. یک دسته از رده خارج شده بودند و قرارداد میلیاردی با هزار منت بسته بودند. یک دسته هم به عشق پیراهن و هوادار کار می کردند.

وی افزود: ما با این بازیکنان شروع کردیم. مربی سراغ دارم آمده با علم به اینکه تمام بازیکنان تراکتورسازی حفظ می شوند و سه بازیکن جدید هم می گیرند مدنظر باشگاه بود ولی این مربی حاضر نشد مذاکره کند. من خودم مربی بیکاری نبودم. بنده خودم تیم داشتم و قرارداد خوبی با اکسین داشتم. مربی رزومه داری بودم. در ذوب آهن در دو سال سه جام گرفتم. با پرسپولیس به فینال جام حذفی رفته بودم. مربی معمولی نبودم. بنابراین از همه اتفاقات خبر داشتم. در قراردادم با تراکتورسازی هم قید شده که بندی برای جریمه شدن وجود ندارد.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: می دانستم اینجا چه خبر است و چه کار سختی دارم. انصافا هواداران هم در نیم فصل اول از ما حمایت کردند. آنها نمایش فوق العاده ای از وفاداری به تیم داشتند. همین بازیکنان باتجربه فقط محمد ایرانپوریان کامل بازی کرد. سایرین یا مصدوم شدند یا محروم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: به مرحله ای رسیدیم که پنجره نقل و انتقالات باز شده است و همه انتظارات این شد که تیم باید قهرمان شود و نتایج خیلی خوب بگیریم. اینطور نیست. باید بر اساس داشته ها، انتظارات را هماهنگ کنیم. هوادار حق دارد فکر کند تمام مسابقات را پیروز می شویم ولی باید یکسری واقعیات را قبول کنیم و انتظارات را ببریم به سمت ساختن تیم و اینکه این تیم سال آینده کجای جدول است. اینها فرصت و امکانات می خواهد.

وی تاکید کرد: شاید باورتان نشود تیم تراکتورسازی از خودش هیچ چیز ندارد. فقط یک زمین تمرین دارد که برای کارخانه است به علاوه چند سوله. این تیم فقط هوادار و اسم بزرگی دارد. خب از الان بیاییم ساختارها و زیربنا را درست کنیم نه اینکه برویم دنبال نتیجه آنهم با تیمی که ما داریم. موقعی باید انتظار قهرمانی داشت که مانندن سالهای قبل میلیاردها هزینه شود. در گذشته مربی تیم تراکتورسازی هر بازیکنی که می خواست، باشگاه آورد نه الان با این همه مشکلات و سختی که برای گرفتن بازیکن وجود دارد. یک بازیکن می خواهید از تیم دیگری بگیرید، ۱۰ شرط می گذارند که نتوانید بازیکن مدنظرتان را جذب کنید. بازیکن خوب خارجی هم پیدا نمی شود. تلاش هم کردیم. چند بازیکن تلاش کردند و خودشان را سرباز کردند و به تراکتور امده اند. از این امتیاز هر مربی ای اینجا بوده استفاده کرده است. ما هم استفاده کردیم.

گل محمدی درباره نحوه بازی تاکتیکی نفت تهران تصریح کرد: ترجیح می دهم بازی را به چرخش در بیاوریم و بتوانیم عملکرد خوبی اشته باشیم.

وی درباره حضور جواد نکونام به عنوان جانشین وی در تراکتورسازی اظهار داشت: خیلی عذر می خواهم ولی باید بگویم یک مربی مریض در تبریز است که متاسفانه با چند خبرنگار «دوزاری» می خواهند بیایند و صحبت کنند. آنها در لیگ یک، سالی دوبار اخراج می شوند. در هر صورت می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. تا دلتان بخواهد گزینه زیاد است. اما متاسفانه باشگاه هم روی این مساله، زوم نمی کند و بیانیه نمی دهد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم هفته ای یکبار با آقای آجورلو حرف بزنیم و مشکلات را بیان کنیم اما این اتفاق نمی افتد تا بدانیم می خواهد حمایت کند یا نه.

سرمربی تراکتورسازی درباره اختلافات خود با آجورلو گفت: من این اختلافات را تکذیب نمی کنم. فقط نمی دانم چرا ایشان بعد از بازی با پرسپولیس چنان بیانیه ای دادند. من هنوز نمی دانم و هضم نکردم که چرا پس از یک مکاتبه پیامکی که با ایشان داشتم، نامه دادند و من را جریمه کردند. جریمه ای که در قراردادم هم نیست. اگر تیم نتیجه نمی گیرد من مقصرم؟

محمدجواد پاینده مدیر رسانه ای تراکتورسازی پس از این سوال از خبرنگاران خواست تا فقط درباره بازی تراکتور مقابل نفت صحبت شود. با این حال خبرنگار دیگری از گل محمدی درباره نحوه جذب بازیکنان سرباز در نیم فصل و اینکه گفته می شود بعضی از بازیکنان تهدید شده اند برای سربازی به تراکتور بروند،تصریح کرد: این تیم، مدیرعامل دارد و بهتر است او بیاید و پاسخ بدهد اما می توانم به جرات بگویم بالای ۲۰ بازیکن التماس کردند که به تراکتور بیایند. من و ادبیاتم تهدیدی نبوده است. قطعا بازیکنی اگر در تیم خودش راحت باشد توپ و تانک هم نمی تواند او را تکان دهد. بهتر است آنها بگویند چرا نخواستند در تیم های خودشان بمانند. به جای آنکه بخواهند این همه هجمه به تیم وارد کنند باید بگویند چکار کرده اند که بازیکن می خواهد به تیم ما بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای گل محمدی واقعا زحمت کشیده درمورد تیم به نظر من از مربی های نمونه کشور است از هواداران تیم میخواهم حمایت کنند اگر میخواهند تیمشان موفق بشود باید پشت آ قای گل محدی را خالی نکنند

    • م

      یحیی در حد تراکتور نیست حیف تراکتور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باباسوراختورهم شدتیم همین که گل محمدی قبول کردبشه مربی تیم دره پیتتون بریدخداروشکرکنیدبقول یحیی این نتایج هم ازسرتون زیادیه سوراختوریا

    • بدون نام

      آقای گل محمدی لطف کنن پشت سر اسطوره فوتبال آذربایجان حرف اضافی نزنن حاج رسول شناسنامه فوتبال تبریزه

    • بدون نام

      یحیی خان همون جور که به لنگ جونت راه دادی وابرو تراکتور رو توتهران ریختی زیر پای بازیکنای ذوب نشستین خودتو دستیارت وذوب آهن رو بیچاره کردی این بازیکنایی که از ذوب گرفتی یه خودت ومجتبی حسینی خوب وفادازن خدا ازتون نمیگذره ومردم همه چی رومییینن خودت زونزن به موش مردگی بازیکنای استقلال هم خودشون التماس بهت کردن آقا یحیی مارو ببر تراکتور؟ تاکی میخواین نامردی کنین وبعد که دستتون رو شد بزنین کوچه علی چپ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج