۶۵۹۷۹۵
۲۵ نظر
۵۰۰۳
۲۵ نظر
۵۰۰۳
پ

روحانی: صدا و سیما از سیاه‌ نمایی خودداری کند

رییس جمهور ضمن تقدیر از حضور پرشور و آگاهانه مردم و همچنین نیروهای امنیتی و انتظامی در حوادث اخیر، حفظ وحدت و انسجام ملی، آرامش و امید آفرینی را ضرورت پیشرفت کشور خواند و از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها خواست با حفظ هوشیاری، از نشر شایعات، تخریب و سیاه نمایی که خواست بدخواهان نظام و مردم است، خودداری نمایند و به وظیفه ملی خود عمل کنند.

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهور با استقبال از فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب تاکید کرد که حل مشکلات اقتصادی و تامین حقوق شهروندان دستور کار اصلی دولت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت که ریاست آن را برعهده داشت، ضمن تشکر از بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری درباره حوادث اخیر، افزود: رویکرد اصلی دولت در لایحه بودجه سال ۹۷ اشتغالزایی و حرکت به سمت ریشه‌کنی فقر مطلق است و پیرو تاکید رهبر انقلاب، مردم انتظار دارند که همه قوا و تمامی دستگاه‌ها و نهادها با همدلی و همراهی به تحقق سریع‌تر این اهداف و تامین مطالبات به حق مردم کمک کنند.

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی یک شبه پدید نیامده و عمدتاً ناشی از مدیریت نادرست در گذشته است، اظهار داشت: وقتی رهبر معظم انقلاب متواضعانه خود را نیز مخاطب مطالبات به حق مردم معرفی می‌کنند، یعنی همه باید مسئولیت مشکلات را بپذیرند و با وحدت و همدلی ضمن مایوس کردن دشمن از توطئه، مردم را به شرایط کشور و آینده امیدوار و دولت را نیز در اصلاح و پایداری اقتصاد به نفع مردم یاری نمایند.

وی همچنین ضمن تقدیر از حضور پرشور و آگاهانه مردم و همچنین نیروهای امنیتی و انتظامی در حوادث اخیر، حفظ وحدت و انسجام ملی، آرامش و امید آفرینی را ضرورت پیشرفت کشور خواند و از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها خواست با حفظ هوشیاری، از نشر شایعات، تخریب و سیاه نمایی که خواست بدخواهان نظام و مردم است، خودداری نمایند و به وظیفه ملی خود عمل کنند.

رییس‌جمهور در ادامه، به وزیر کشور مأموریت داد ظرف یک هفته با هماهنگی شوراهای تأمین، گزارش دقیقی از حوادث اخیر و افرادی که در اثر این حوادث دستگیر، مصدوم و یا احیاناً کشته شده‌اند، به تفکیک و بیان دقیق علت و چگونگی هر بخش را به وی ارایه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای روحانی امیدوارم موفق باشید رای من شمایید بداد ملت برسید نگذارید انقدر مردم در عذاب باشن تو رو خدا ب ملت ایران فکر کنید شما مثل بقیه نباشید

    • فرهادی

      آقای روحانی به عمل کار براید

      شما استاد حرف واکس زدن هستی متاسفانه

    • بدون نام

      الکی

    • بدون نام

      صدا و سیما سیاه نمایی میکنه اما نه راجعبه مملکت خودمون. ایران گل و بلبله اما آمریکاییا و اروپاییا خیلی بیچاره ان طفلکیا!

    • بدون نام

      بس است این دورغگوی

    • بدون نام

      بیکاری صفر همه ثروتمند تورم منفی 20 همه ملت شاد و شنگول دارو مجانی شما راست میگید همه عیب دارن بجز شما

    • بدون نام

      صداسیمامیلی شانس آوردین واقعیت ونمیگه

    • بدون نام

      انصافا خودت از این همه شعار دادن خجلت زده نمیشی بیا بین ملت و ببین فقر چه بر سر آنها آورده نه اینکه در خانه انچنانی برای ما نسخه بپیچی

    • بدون نام

      فعلا ك صدا و سیما مجیز شما رو میگن جناب روحانی... و من كاملا موافقم ك دروغ میگن

    • خاسر

      بجای اینکه مشکلات مردم را حل کنی گیر دادی به صدا وسیما،انها هرکاری میکنندبرای خودشون انجام میدن وهیچ تاثیری در افزایش قیمت ها،اختلاس ها،دزدی ها واز همه مهمتردر تصمیم گیریهای کلان اقتصادی ندارندهرچندما از صدا وسیماهم بخاطر نداشتن برنامه مناسب گله مندهستیم اما عملکردانها تاثیری دربدبختی ما ندارد مشکل ما دروغگوئی های شماست،مشکل ما عدم توجه شما به مردم است،مشکل ما نابسامانی در توزیع ثروت ملی دربین اقشار مردم است مشکل اساسی خودت وان وزیران پیر وپاتل شماهستندکه اخر عمری دست از ثروت اندوزی وچپاول بیت المال برنمی دارند وروز به روز دارندفاصله طبقاتی در جامعه را افزایش ودر ادامه باعث نارضایتی عمومی می شوند،اقای روحانی بس کن،حیاکن،این چندسال باقی مانده ریاست جمهوری بفکرمردم باش تاعاقبت بخیر شی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا سیاست صدا و سیما نشر گرانی است باتحریف خبرها

    • بدون نام

      ما کی بودیم که رای دادیم. به اوس حسن کلید ساز. نه تنها دری رو باز. نکرد. بلکه همه درها روبست ویژه قفل بزرگ بهشون. زد وکلید روگذاشت توجیبش. پشیمانیم پشیمان

    • بدون نام

      آقا شما را به هر چه وهر که میپرستید اینقدر با اعصاب نداشته مردم بازی نکنید زودتر تکلیف سپرده گذاران ثامن الائیمه را مشخص کنید کافر که گیر نیاورده اید که بخواهید داخل پرس قرارش دهید تا مسلمان شود اکثر کسانی که داخل این موسسه سپرده گذاری کردند به خاطر اسم مقدسش وبا اطمینان به اینکه وابسته به نهادی بود که حتی یک درصد هم فکر کلاه برداری نمیکردند.الان نزدیک 6ماهه که نه زندگی داریم ونه اعصاب من باموسسه قرارداد 6ماهه بستم چون با برنامه ریزی که کرده بودم بعد 6 ماه نیاز به پولم داشتم الان حدود 6ماهه که شدیم عروسک کوکی اینهازندگیم دارد ازهم پاشیده میشود سلامتی خودم واعضاء خانواده به خطر افتاده 3تا بچه بیکار وعزب دارم جرم ما این است که به ارکان این نظام ایمان داریم وپارتی نداریم .آقایان هم که انگاری ما متجاوزان صهیون هستیم که میبایست متوسل به ارباب ویا کدخدا بشویم. تاکنون ودر هیچ حکومتی چنین مال مردم خوری صورت نگرفته ودر هیچ جایی از دنیا دیده نشده ایشالله بمیری دولت بااین اعتدال وعدالتت که بوی تعفنش همه جاراگرفته
      چرا بانک مرکزی نسبت به رفع مشکل سپرده‌گذاران موسسه ثامن که براحتی حق برداشت از پول خود را در این موسسه ندارند، هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد؟

    • بدون نام

      ظاهرآمردم را بازیچه قلمدادکرده اید .ازراه قانون این نتیجه رامیدهدبه شعبه بازکننده میروی میگویند به سرپرستی مربوط است به سرپرستی میروی مگویند به تهران مربوط است به تهران میگویی میگویند بانک مرکزی ودولت جلوی حسابهارابسته ماپولی برای پرداخت نداریم بانک مرکزی ودولت هم که این جواب رادارند. من خیلی کمتر از200تومان دارم ویک رالک هم بهم ندادن اونوقت انتظارداری پولی که سالیان سال برای جمع کردن قرن قرون آن که برای تشکیل زندگی وایجاد شغل فرزندانم کنار گذاشته ام وبارها برایش جانم دررفته تابه اینجا کشیده چه رفتاری از خودم نشان دهم متاسفم برایتان که پول به حق مردم را خورده اید به نام دولت تدبیر وامیدوحقوق شهروندی اونوقت پاسکاری هم میکنید والا خیلی مردم باحیا وخوبی داریم با این مسولین بی لیاقت فقط امیدوارم خداوندهیچ کس را ناامید نکند که آن موقع چیزی برای ازدست دادن ندارد.

    • بدون نام

      ببینید اگر موضوع موسسات ومردم مالباخته درست وبه حق حل نشود درآینده اینچنین مواردی حتما بیشتر اتفاق خواهد افتاد مردم مالباخته هیچ تقصیری ندارندچون دست رنج سالها تلاش شبانه روزی خودرادودستی داده اند به موسسات که تحت حاکمیت بانک مرکزی میباشد حال با رفتار بسیار ناپسند مسولین مواجه میشوند هرکسی که خود گرفتار چنین موضوعی گشته حال وروز این بدبختان رامی فهمدوالا همش بگی چرا رفتی به خاطرسودبیشتر ویاطمع کرده ای نمک برزخم عمیق اینان میباشدپس تا دیر نشده وخیلی از انسانهای بی گناه بیشتر گرفتار این موضوع نشده اند باعدالت مشکلات مردم راحل کنید

    • بدون نام

      لطفا مجددآخودتان را به خواب مصنوعی نزنید اگر فتنه خاموش شد فقط مردم بودند که خواستند وفقط مردم هم به خاطر خون هزاران عزیز پاک واحترام به ایثارگران ورهبر مظلوم بود وگرنه مردم از خیلی چیزهای این دولت ناراحتن.تبعیض.ویژه خواری.حل نکردن مشکلات خود به وجود اورده توسط دولتیان اهمیت ندادن به حق خوری موسسات.اهمیت ندادن به حقوق کارگران وبازنشستگان.گرانی اکثر کالاهای مورد مصرف مردم پائین دستی جامعه وصدهامورد دیگر که مجال گفتن نیست ولی همه اینهاراکنار گذاشتن تا خدای ناکرده دشمنان نظام ازآن سوء استفاده نکنند ولی شرم برمسولی باشد که بر ای این مردم صادق وکم توقع کارنکند ویا سنگ جلوی آنان بیاندازد.فرق دولتان کنونی ودولت قبل این بود که آنان بیشترین تلاش راداشتن وکمترین توقع ولی این دولت کمترین تلاش رادارد وبیشترین توقع.آن زمان همه میخوردند گرچه گرانی بود ولی الان عده ای میخورند گرچه به گفته آقایان تورم زیر 10درصد باشدمردم چیز دیگری درون جامعه وزندگیشان احساس میکنند.؟

    • بدون نام

      تسلیت، حقیرترین واژه ای است برای بیان داغی که بر دل نشسته از فاجعه ای که هموطنان شریف کشور را دچار کرده است
      همه خانه ها با سیل، زلزله و طوفان ویران نمی شوند! خانه هایی هستند که با مسدود شدن و تصرف حسابهای سپرده گذاران به یکباره غارت و کل زندگی انسانها خراب می شود و کانون گرم خانواده ها منجر به فروپاشی می شود.
      ای کاش برای خراب شدن چنین خانه هایی هم مسئولان کشور پیام تسلیت و همدردی به مالباختگانی که دو سال است از زندگی ساقط شدند، می دادند!
      خصوصیت زمین لرزه آنست که حداقل یه لرزه کوچک را مسئولان ناخودآگاه احساس می کنند. ولی مسدود شدن دوسال حساب سپرده گذارانی را که تمام سرمایه، دارایی و کل زندگیشان را برای گرفتن چندر غاز سود جهت حیات و بقاء در ام القرای جهان اسلام به موسسه مالی و اعتباری ثامن ا.. یا تعاونی های دیگر سپردند هیچ احساس نمی کنند!
      کدام مسئول کشور می تواند ذره ای تصور کند که شمار زیادی از سپرده گذاران در شرایط رکود شدید اقتصادی و بیکاری و احتیاج به پول، با فروش مأمن و خانه و یا کل زندگیشان تمام دارایی شان را جهت یک درآمد بخور و نمیر در موسسات مالی و اعتباری گذاشتند تا جلوی زن و بچه هایشان شرمنده نباشند!؟
      ای کاش مسئولانی هم پیدا می شدند تا حداقل با سپرده گذاران مالباخته ای که دو سال است تمام دارایی شان را از دست دادند و هزاران پس لرزه را تاکنون تحمل کرده اند ابراز همدردی می کردند

    • بدون نام

      من فکر می کنم باید این فریادها را شنید. بعضی از این مردمی که با تحصن کنار خیایان ها می خوابند، به نان شبشان محتاجند! زندگی ها دارد متلاشی می شود!
      من خواهش می کنم از مقامات مسئول در بخش های گوناگون یک مقدار دل بدهند و با توجه بیشتر و یک نگاه عمیق تر.این مشکلی ست که باید حل شود در نهایت این مشکل در همین جمهوری اسلامی بوجود آمده، حالا دائما بیندازیم گردن همدیگر! بالاخره رفته اند از نهادی یک مجوزی گرفته اند و یک نهادی هم موظف بوده که نظارت کند. حالا یکی کوتاهی کرده، یکی اشتباه کرده…! مردم این وسط چه می شوند؟
      باید مراعات حال مردم را بکنیم. امیدوارم این حرف را که خواسته این مردم است و مراجعات فراوانی هم هست، این را بشنوند و از کسی که دلسوز آن هاست و می خواهد مسئله را حل کند، انشاالله بشنوند و دل بدهند و پای کار بایستند و زود این مسئله را جمع کنند. خوب نیست در شرایطی که دشمنان می خواهند اساس و موجودیت ما را تحت فشار قرار بدهند و مردم را تحت فشار مضاعف قرار بدهند، اینجور صحنه ها و اینجور اتفاقات در کشور ما مشاهده شود.

    • بدون نام

      سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس هم مورد خواسته‌های مردم و شکل گرفتن تجمعات اعتراضی به خبرنگار الف؛ گفت: اتفاقاتی رخ داد که باید مدیریت می‌شد که نشد و آن رسیدگی به وضعیت موسسات مالی و اعتباری بود و عدم انجام آن، باعث شد شاهد تجمعات در این مدت باشیم که مستمراً رخ می‌داد و به سرانجام مطلوب و ویژه‌ای نرسید عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص سوء مدیریت‌ها و تبعیض‌های اقتصادی، ادامه داد: افزایش زیاد برخی نرخ‌ها و اجناس، افزایش نرخ ارز و ...؛ و همچنین به عدم سامان سازی موسسات مالی و اعتباری که یک جمعیت گسترده‌ای سپرده‌گذار احساس مالباختگی قطعی کردند و یاس و ناامیدی در این جمعیت که بین 2 الی 3.5 میلیون نفر و بخشی از جامعه ایران هستند، در کنار دیگر مسائل باعث شد روند نارضایتی مردم از عدم مدیریت مسائل و رهاشدگی عرصه اقتصاد در کنار بی‌نظمی‌های مالی و شنیدن قول‌های و وعده‌های غیرعملی شده یا بعضاً واهی این تجمعات را شاهد باشیم.
      .

    • بدون نام

      خرابکاریهای روحانی نیازی به سیاه نمائی ندارد.

    • سردار

      درمقابل تمام هجمها ایستادگی کن رئیس جمهور محبوب

    • رضا مهرابی

      دیگه از بس دروغ شنیدیم عادت شده

    • دینا

      "بنام خدا"مسائل اقتصادی را باید اقتصاد دانان نظر بدهند.ولی از پیشنهاد مجلس میتوان اوضاع را فهمید .اگر از گاندی درس بگیریم.صدا وسیما وهمه بزرگان وحتی در مدارس ودانشگاها.مساجد.ائمه جمعه باید مردم را راهنمایی کرد وسختی های کار را بهشان گفت(تکیه بر تولیدات داخلی ومنع واردات)که مسلما شرایط زندگی سخت تر میشود و این حاصل نمی شود مگر با یک آگاهی همه جانبه وهمبستگی همه گروه ها و مردم.قطعا اگر این انسجام باشد ما پیروزیم .انشاءا

    • برادر کوچک شهید حججی

      آخه مرد مومن برای اداره یک خانواده 4 نفره 2 نفر صبح تاشب سر کاریم باز هم شرمنده بچه ها
      تفریح صفر - غذای خوب صفر - آرامش نداریم چون کار دست یک تعداد دلال دزد بنام پیمانکار افتاده که اونم بعضی از آقازاده ها برای چپاول بیشتر کارگر درست کردند و استثمار روز بروز کارگران امید به زندگی صفر
      غلط کردم ازدواج کردم چون میبینم اگر امروز بیکار شوم یا مریض یا بمیرم سرنتوشت تاسف باری برای آینده خانواده و فرزندانم پیش روست
      لطفا نسل را قطع کنید که مشکلات کلاً حل شده و فراموش گردد
      شما که از کاخها و منازل لوکس و خودروهای آنچنانی بیرون می آیید ؟؟ (چرا بیرون می آیید برای مسافرتهای خارجی و تفریحات ) تا ببینید مردم صبح سپیده تا بوق سگ ، سگ دو میزنند باز 8 شان گرو 9 شان است
      مردم این انقلاب و نظام را با جان و دل دوست داشته و حمایت می کنند اما در نان شب لنگ میزنند تجملگرائی و خود برتر بینی فخر فروشی بین مسئولان و مدیران کشور موج می زند فاصله طبقاتی تبدیل به سیاه چاله های طبقاتی شده و مردم کم کم به دو دسته ارباب و رعیت در حال جدا شدن هستند قوانین برای طبقات محروم قانون و برای قشر مرفه ابزار می باشد
      لطفا به داد مردم برسید

    • مجید

      چرا عده ای سعی دارند دولت امید و اطلاحات را ناکارامد نشان دهند و سیاه نمایی کنند ایا این عده معاند نظامند و یا دروغگو وکذابند چرا سیاه نمایی وقتی با دوبرابر شدن قیمتها هنوز تورم مملکت تک رقمی میماند وقتی با اینهمه مشکلات اقتصادی فرهنگی وسباسی هنوز مجلس لیستی مثلا مردمی هیج وزیری استیضاح نمیشه اگر هم ستوال بشه با رای بالاتر به کا برمیگرده چرا مردم نمی توانند سئوال کنند که وزرا وریئس جمهور این خانه وثروت ملیاردی را از کجا اورده اند چرا این خواسته مردم وشفافیت بی پاسخ میماند چرا باید یک مسئول در خانه ملیاردی باشد و ارزش حقوق یک ملیونی یک کارگر نصف شود وهرکه را که مطالبه گری کند سیاه نما بدانیم واو را عامل امریکا بدانیم بهترین راه برای امید دادن به جامعه ایران یک رفراندوم برای ماندن یا رفتن روحانی میباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج