۶۵۹۸۹۳
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

پاسخ تلويزيون به نقد پوشش نشست شورای امنیت

معاونت برون مرزی صداوسیما انتقادات نماینده تهران درباره پوشش ندادن نشست شورای امنیت سازمان ملل در خصوص رسیدگی به حوادث اخیر ایران در شبکه‌های العالم و پرس تی‌وی را نادرست خواند.

خبرگزاری ایسنا: معاونت برون مرزی صداوسیما انتقادات نماینده تهران درباره پوشش ندادن نشست شورای امنیت سازمان ملل در خصوص رسیدگی به حوادث اخیر ایران در شبکه‌های العالم و پرس تی‌وی را نادرست خواند.

علیرضا رحیمی روز شنبه (۱۶ دی ماه) در مطلبی در کانال تلگرامی خود با انتقاد به عملکرد صداوسیما در نحوه پوشش نشست شورای امنیت گفته بود که صداوسیما حتی از شبکه‌های پرس‌تی‌وی یا العالم نیز این نشست را به صورت زنده پوشش نداده است.

معاونت برون مرزی صداوسیما در این اطلاعیه تاکید کرد: پست تلگرامی این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و اعتراض وی به پوشش ندادن و سکوت صداوسیما در انعکاس اخبار جلسه نشست شورای امنیت درباره بررسی حوادث اخیر به ویژه در شبکه‌های العالم و پرس‌تی‌وی در حالی مطرح شد که ادعای وی درباره دو شبکه خبری بین‌المللی ۲۴ ساعته عربی و انگلیسی معاونت برون مرزی رسانه ملی با عملکرد این دو شبکه و آنچه از آنتن آنها پخش شده، متفاوت است.

این معاونت در این اطلاعیه خاطرنشان کرد: نوشته‌های تلگرامی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شرایطی انعکاس یافته که پرس‌تی‌وی جمعه شب گذشته تا پاسی از بامداد شنبه، جدول پخش خود را در مدت زمانی بیش از دو ساعت به پخش زنده از جریان نشست شورای امنیت اختصاص داد و نه تنها ایراد سخن نمایندگان ایالات متحده آمریکا، فرانسه، انگلیس، سوئد، ایران و ... را به طور زنده پخش کرده که در گفت‌وگو با چند کارشناس و تحلیلگر شاخص در لابه‌لای پخش کامل سخنرانی‌ها و بر روی ادامه پخش تصاویر زنده از محل برگزاری نشست، به بحث و بررسی محتوای موضع‌گیری‌ها و نحوه پرداخت شورای امنیت به موضوع نیز پرداخت.

در ادامه اطلاعیه آمده است: این شبکه از لحظه شروع نشست، تمام زمان جلسه را که بیش از دو ساعت طول کشید، به صورت مستقیم و زنده پخش کرده و حتی بعد از اتمام سخنان خوشرو نماینده ایران در سازمان ملل و اتمام نشست، بحث‌های کارشناسی خود را ادامه داد تا بینندگان را از آنچه گذشته بیشتر مطلع کند. شبکه پرس‌تی‌وی بامداد شنبه حتی بخشی از کنفرانس‌های خبری پس از اتمام نشست اعضای شورای امنیت را نیز پوشش زنده داده است.

همچنین در این اطلاعیه یادآور شده است: علاوه بر پرس‌تی‌وی، العالم نیز در کنار پخش زنده سخنرانی برخی نمایندگان حاضر در جلسه، به شکل گسترده مبادرت به بررسی موضوع در بخش‌های مختلف خبری و ... خود کرد که با آنچه در خبر یاد شده آمده است، مغایرت دارد. شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما و به خصوص پرس‌تی‌وی از آغاز ماجرای اعتراضات علاوه بر پخش زنده بعضی اتفاقات مانند جلسه شورای امنیت سازمان ملل، سعی کردند در بسته‌های ویژه خبری و به ویژه در شبکه‌های اجتماعی در این باره فعال باشند تا وقایع اتفاق افتاده به درستی منعکس شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی دیگه نگای تلوزیون میکنه

    • بدون نام

      چندتا کلمه :صداوسیمای ملی / سایپامطمئن/ دانشگاه آزاد بیابید نکته را

    • بدون نام

      صداسیماعقب و اعتبارش کمکمترشده

    • بدون نام

      طبق نظرسنجی های خیلی معتبر میدانی بخش زیادی از اروپاییها و آمریکاییها سه کانال برترشون العالم و پرس تی ویه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج