۶۵۹۹۶
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

دیوانه بازی ستاره ها برای یک نقش! +عکس

برای نقش ستوان جوردن اونیل، تنها زن جوخه مردان "شیرهای دریایی"، دمی مور بود که نه تنها شجاعانه موهایش را تراشید، بلکه چند ماه در کلاس آموزشی نیروهای ویژه آموزش دید.

دیوانه بازی ستاره ها برای یک نقش! +عکس





برترین ها:

1. دمی مور، "GI Jane"

برای نقش ستوان جوردن اونیل، تنها زن جوخه مردان "شیرهای دریایی"، دمی مور بود که نه تنها شجاعانه موهایش را تراشید، بلکه چند ماه در کلاس آموزشی نیروهای ویژه آموزش دید. آموزش او شامل دوی با مانع، تکنیک های رزمی، بدنسازی با وزنه آزاد برای ساختن عضله، دوچرخه سواری کوهستانی، قایق سواری، شنا و غیره می شد. در نتیجه، علیرغم جایزه "تمشک طلایی"، این فیلم تبدیل به یک کلاسیک شد.

دیوانه بازی ستاره ها برای یک نقش! +عکس

۲. شارلیز ترون، "The Devil's Advocate"

این تغییر و تحول شارلیز هم بینندگان و هم منتقدین را شدیداً تحت تأثیر قرار داد. او برای نقش اولین قاتل سریالی زن ایالات متحده به نام سلبی وال، نه تنها ظاهرش را به شکل تشخیص ناپذیری عوض کرد، بلکه دندان مصنوعی گذاشت، ۱۳ کیلوگرم وزن اضافه کرد و گریم سنگینی را تجربه کرد. اینها برای هر بازیگری که دستمزد خوبی می گیرد ناچیزند. ولی برای شارلیز، بازیگری که از کودکی به زیبایی عادت کرده سخت است که واقعاً دنیای درونی زنی زشت، با آن همه شک و درد و تنفر را حس کند و این حس را در نقش خود پیاده کند. در سال ۲۰۰۳، شارلیز برای این نقش، جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

دیوانه بازی ستاره ها برای یک نقش! +عکس

۳. رونی مارا، "The Girl with the Dragon Tattoo"

رونی که به "دخترهای مثبت و خوب" بیشتر شبیه است و آنقدر کسل کننده است که در تصاویر به سختی می توان او را تشخیص داد، بر خلاف انتظار همه توانست نقش لیزبث سلندر، نقش اول فیلم "دختری با تاتوی اژدها" را بدست آورد.

دیوانه بازی ستاره ها برای یک نقش! +عکس

او برای این نقش ابروی واقعی درست کرد و بینی و لب هایش را پیرسینگ کرد. موهایش را مشکی پرکلاغی کرد و کلاً ابروهایش را بی رنگ کرد. مدل موی عجیب نقش او تا مدتی همراهش بود تا موهایش بلند شود. حالا این خانم تبدیل به یکی از خوش استایل ترین ستاره های سینما شده است.

دیوانه بازی ستاره ها برای یک نقش! +عکس

۴. سینتیا نیکسون، نمایشنامه "Wit"

این هنرپیشه موقرمز هم نه برای سینما، بلکه برای تئاتر فداکاری هایی کرده است. سینتیا برای نقشی در نمایشنامه "Wit" مجبور شد موهایش را بتراشد و وزن کم کند. نقش او درباره یک استاد ادبیات است که در روند شیمی درمانی قرار دارد.

دیوانه بازی ستاره ها برای یک نقش! +عکس

او بیماری لاعلاجی دارد و روی صحنه با لباس سفید بیمارستان ظاهر می شود. البته این نقش برای او آشنا است، زیرا در سال ۲۰۰۶، پزشکان تشخیص دادند که او به سرطان سینه مبتلا است که البته نیازی به شیمی درمانی نبود، زیرا در مراحل اولیه قرار داشت و درمان شد. منتقدین نقدهای مثبتی درباره این نمایشنامه نوشتند و نیکسون جایزه تونی را برای بهترین بازیگر دریافت کرد.

دیوانه بازی ستاره ها برای یک نقش! +عکس

۵. رنه زلوگر، "Bridget Jones's Diary"

رنه برای فیلم "Bridget Jones" مجبور بود ۱۳ کیلوگرم وزن اضافه کند و تا شروع فیلمبرداری ۶ هفته وقت داشت. او در این مدت دائماً بستنی، چیپس و همبرگر می خورد تا به وزن دلخواه برسد. بعد از فیلم او وزن کم کرد. ولی برای ادامه فیلم "Bridget Jones: The Edge of Reason" دوباره مجبور شد وزن اضافه کند و همان چیزها را بخورد تا وزن اضافه کند. البته این خانم جایزه این زحمت هایش را هم گرفت. او نامزد جایزه اسکار و بافتا شد و دو نامزدی دیگر برای گلدن گلوب بدست آورد. البته فراموش نکنیم که برای این فیلم دو قسمتی، ۱۸ میلیون دلار دستمزد گرفت.

دیوانه بازی ستاره ها برای یک نقش! +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nafi3

      چرا همه 13 کیلو زیاد یا کم کردن؟!

    • LOLA

      سانسوراتون خیلی ضایه بود...

    • حسام

      فیلم شماره دو با گریم متفاوت چارلیز ترون برای فیلم The Monster است نه فیلم The Devil's Advocate.لطفا اصلاح کنید.

    • hamed 96

      دورباره به عکس ها گند زدید...

    • ماریه

      میگم این بلوزهای چسبان مشکی که تن این بازیگرا کردینو از کجا تهیه میکنن،تن پوشش قشنگه منم برم بخرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج