جاباما
۶۵۹۹۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آقاخان: گلزنی به سرخابی‌ها تجربه شیرینی است

مرتضی آقاخان می گوید که در نیم فصل پیشنهاداتی برای ترک پیکان داشته ولی در نهایت ترجیح داده که در نیم فصل دوم هم در این تیم بماند.

ورزش سه: مرتضی آقاخان وینگر تیم پیکان که پس از مدت ها دوری از میادین از دیدار برابر سپیدرود با صلاحدید کادر فنی می تواند بازی کند، وی در مورد آخرین شرایط خودش و تیمش صحبت کرده است.
فکر نمی کردم مصدومیتم اینقدر طول بکشد

بعد از بازی با نفت تهران 2 ماه به دلیل مصدومیت از میادین دور بودم و با وجود آنکه مصدومیتم به طور کامل برطرف نشده بود در بازی با استقلال به میدان رفتم که در آن بازی مصدومیتم تشدید شد و در زمانی که عملکرد خوبی داشتم مجبور به دوری از فوتبال شدم. تصور می‌کردم مصدومیتم خیلی حاد نباشد و امیدوارم بودم زودتر از آنچه که زمان برد برخواهم گشت که متاسفانه این موضوع من را مدتی از فوتبال دور کرد. امیدوارم حالا که در وضعیت بهبودی کامل قرار دارم بتوانم تا پایان لیگ که فرصتی چندانی باقی نمانده است دوباره به روزهای اوج برگردم و بهترین بازیم را برای موفقیت پیکان به نمایش بگذارم.
دوست دارم مقابل سپیدرود بازی کنم

یک هفته‌ای است که بعد از فیزیوتراپی‌هایم در تمرینات حضور دارم و در بازی مقابل ذوب‌آهن هم آمادگی بازی را داشتم اما کادرفنی ریسک نکرد و صلاح دانستند که بازی نکنم تا کاملا مشکل مصدویتم برطرف شود. اینکه در بازی مقابل سپیدرود بازی خواهم کرد یا نه باز هم به نظر سرمربی و کادرفنی بستگی دارد ولی شرایطم برای بازی مساعد است و دوست دارم اگر در این بازی حضور داشتم تمام تلاشم را برای موفقیت و کمک پیکان به کار ببرم.
سعی می کنم از قبل هم بهتر شوم

مطمئنا در آمادگی آرمانی ابتدای فصلم قرار ندارم و زمان می‌برد تا به آن روزها برگردم. این اعتماد و امیدواری را دارم که خیلی زود به شرایط خوب گذشته برگردم و انگیزه فراوانی برای بازی کردن دارم. تلاش می‌کنم عملکردم حتی از قبل هم بهتر شود تا به اهدافی که در گذشته داشته‌ام دست پیدا کنم.
درست نبود در نیم فصل پیکان را تنها بگذارم

اینکه می‌گویند مرتضی آقاخان تصمیم به جدایی دارد باید بگویم که واقعا قصد جداشدن نداشتم اما تیم‌های بسیاری به من لطف داشتند و برای حضورم در کنارشان برای من پیشنهادات بسیاری ارسال کردند که من این درخواست‌ها را در اختیار باشگاه و کادرفنی قرار می‌دادم. حالا نظر باشگاه و کادرفنی درباره این پیشنهادات چه بود، بماند؛ با وجود این درست نمی‌دیدم تیم را ترک کنم و در نیم فصل به تیم دیگری بروم چون این کار اگر به نفع خودم می‌شد در واقع به ضرر تیم پیکان بود. یکی دیگر از دلایل عدم جدایی‌ام این بود که در آمادگی صددرصدی قبل قرار نداشتم و این نیم فصل فرصت خوبی برای برگشت به روزهای خوب فوتبالی‌ام است ضمن آنکه باید از تمامی تیم‌هایی که درخواست حضورم را داشتند تشکر کنم.
بدشانسی گریبان تیم را ما گرفته

پیکان علیرغم آنکه در 4 هفته پیش‌رو خوب بازی کرده است اما 7 هفته‌ای است که از پیروزی دور مانده است. ما در این چند هفته اخیر موقعیت‌های بیشماری مقابل حریفان داشته‌ایم اما بدشانسی گریبانگیر تیم ما شده است نمی‌توانیم نتایج لازم را کسب کنیم. امیدوارم این بدشانسی‌ها از بازی با سپیدرود پایان یابد و دیگر چنین نتایجی را شاهد نباشیم. حس می‌کنم از این به بعد روی خوش فوتبال را خواهیم دید و مطمئنم با انرژی مضاعف و حس مسئولیتی بیشتر وارد مسابقات خواهیم شد تا امتیازاتی را که تا به حال از دست داده‌ایم را به دست بیاوریم.
همیشه برای کریمی آرزوی موفقیت دارم

تیم سپیدرود از یک کادرفنی بزرگ برخوردار است و آنها اسطوره فوتبال ایران که دیگر نیازی به تعریف نیست را بالای سر خود دارند. من همیشه برای این مرد بزرگ فوتبال ایران آرزوی موفقیت داشته‌ام. ان‎شاءالله در این بازی موفق باشیم و قدمی محکم روی بدشانسی‌هایمان بگذاریم.
در مورد رتبه پایان فصل نمی توان حرفی زد

نمی‌توان گفت پیکان امسال چه رتبه‌ای کسب خواهد کرد یا اینکه آیا بین تیم‌هایی که قرار است سهمیه آسیایی کسب کنند قرار داشت یا خیر؛ ولی این قول را از طرف خودم و بچه‌ای تیم می‌توانم بدهم که پیکان در هر بازی تمام توان و تلاشش را می‌گذارد تا سربلند از زمین بیرون بیاید و بازی به بازی پیش می‌رود تا فصل را با رتبه‌ای خوب پایان دهد.

گلزنی مقابل استقلال و پرسپولیس تجربه شیرینی است

گلزنی مقابل استقلال و پرسپولیس متفاوت‌تر از سایر تیم‌هاست و من تجربه گلزنی به هر دو تیم را دارم و می‌دانم تجربه شیرینی است، نمی‌دانم آیا دوباره فرصتش را به دست خواهم آورد یا نه ولی ضمن آنکه تمام تلاشم را برای اجرایی کردن دستورات کادرفنی در زمین خواهم کرد و سعی می‌کنم بهترین نتیجه را برای تیمم رقم بزنم به فکر گلزنی مجدد به سرخابی‌ها هم هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج