جاباما
۶۶۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

احمدی مقدم خبر داد

افزایش سرقت از داخل اتومبیل در کشور

فرمانده نیروی انتظامی نسبت به افزایش سرقت از داخل اتومبیل در کشور هشدار داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی نسبت به افزایش سرقت از داخل اتومبیل در کشور هشدار داد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه صبحگاه نیروهای انتظامی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مشکلات ما، روند افزایشی سرقت داخل اتومبیل است اظهارداشت: این اقدام هر چند ارزش اقتصادی زیادی ندارد اما ریشه بخش قابل توجهی از آن در افزایش قیمت مواد مخدر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در دو سال گذشته با روند جهشی در قیمت هرویین مواجه بوده ایم افزود: در این راستا قیمت هرویین از ۳۰ میلیون ریال در هر تن به ۱۸۰ میلیون ریال در هر تن افزایش یافته و این رقم در خرده فروشی ها به بیش از ۲۸۰ میلیون ریال در هر تن می رسد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: هر معتاد روزانه نزدیک به ۳۰۰ هزار ریال برای اعتیاد خود، باید خرج کند که این امر، معتادان را به سمت سرقت های خرد سوق می دهد.

احمدی مقدم اضافه کرد: سرقت و اعتیاد همبستگی بسیاری با هم دارد که امیدواریم در ترکیب جدید دولت و ستاد مبارزه با مواد مخدر، چاره ای برای این امر اندیشیده شود.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین توجه ویژه به بودجه نیروی انتظامی را خواستار شد و گفت: ما خواستار افزایش بودجه در سال جاری هستیم که این امر می تواند در کاهش فاصله نیازها و امکانات نیروی انتظامی بسیار موثر باشد.

وی در ادامه به کاهش جرایم جنایی اشاره کرد و گفت: این جرایم شامل قتل، سرقت مسلحانه، آدم ربایی، گروگانگیری، راه بندی، کمین و ترور است که در دهه گذشته همواره با روند نزولی مواجه بوده و کاهش این روند در سال جاری نیز تداوم دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز ناامنی تنها محصور در غرب و شرق ایران اسلامی نیست بلکه در همه نقاط جهان این ناامنی مشاهده می‌شود به طوری که بخش قابل توجهی از اخبار رسانه‌های ایرانی و خارجی به این ناامنی‌های موجود اشاره دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      دراین چند هفته اخیر چندین خبر دزدی از ماشین به گوشم رسید و متاسفانه چند روزپیش ازماشین برادرم هم سرقت شد وقتی به 110تلفن کردیم ماموری که اومد خیلی با خیال راحت گفت دراین دوسه ساعت شما چندمین موردی هستید که علیرغم عوض کردن قفلها و داشتن دزدگیربازهم گرفتارشون شدید اونها خیلی حرفه ای اند، با یک چاقو لاستیک رو پاره کرده بودند ، یک نفر دیگر با دیلم درب ماشین را کج کرده بود و دررا بازکرده بود و یک نفر دیگر هم تخته باند و چیزهایی که در صندوق عقب هست را برداشته بوده کل این ماجرا به سی ثانیه هم طول نکشیده بود، قبلا گشت زدن های نیروی انتظامی خیلی بیشتراز الان بود، کاش به جای گیردادن به پوشش مردم کمی تمرکز بر دستگیری این باندها کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج