۶۶۰۰۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیورپول با پول فروش کوتینیو چه خواهد کرد؟

فیلیپ کوتینیو با انتقالی ۱۶۰ میلیون یورویی از لیورپول به بارسا رفت و حالا حساب بانکی باشگاه مرسی سایدی حسابی پر است.

ورزش سه: فیلیپ کوتینیو با انتقالی ۱۶۰ میلیون یورویی از لیورپول به بارسا رفت و حالا حساب بانکی باشگاه مرسی سایدی حسابی پر است.

با فروش کوتینیو حالا لیورپول فرصت خوبی برای جذب ستارگان بزرگ دارد. در ادامه، به گزینه‌های لیورپول برای پر کردن جای خالی کوتینیو در خط آتش خود می‌پردازیم.
1-توماس لمار:
لیورپول با پول فروش کوتینیو چه خواهد کرد؟

اگر بخواهیم با توجه به شایعات حرف بزنیم، لمار به احتمال بسیار زیاد باید موناکو را به سمت لیگ جزیره ترک کند. دو باشگاه آرسنال و لیورپول، به طور جدی خواستار لمار هستند و حالا با جدایی کوتینیو، لیورپول‌ بیش از هر زمانی به یک هافبک کاربلد و دریبل‌زن نیاز دارد.
توماس لمار، چه در موناکو و چه در تیم ملی فرانسه، عملکرد موفقی داشته و می‌تواند گزینه مناسبی برای جانشینی جادوگر برزیلی باشد. او در پست وینگر چپ، هافبک تهاجمی و هافبک وسط، توانایی بازی دارد و یکی از ارکان اصلی موفقیت موناکو در فصل پیش بود.

نکته کلیدی عملکرد توماس لمار:

توماس لمار در فصل پیش که با قهرمانی موناکو در لیگ فرانسه همراه شد، در لیگ برای موناکو 10 گل به ثمر رساند که سه گل از تعداد گل‌های کوتینیو برای قرمز‌ها در فصل جاری، بیش‌تر است.

۲-ریاض محرز:
لیورپول با پول فروش کوتینیو چه خواهد کرد؟

اگر قرمز‌ها به دنبال خرید بازیکنی هستند که در لیگ جزیره سابقه بازی داشته باشد و عملکرد خوبی نیز داشته باشد، یکی از گزینه‌های مطرح شده برای آنان، خرید ریاض محرز از لسترسیتی است.

ستاره الجزایری، در لیگ جزیره با لسترسیتی رانیری، به مقام قهرمانی رسید و همچنین سابقه بردن جایزه بهترین بازیکن لیگ جزیره را نیز دارد. طبق شایعات مطرح شده، کلوپ محرز را به عنوان گزینه اول، در نظر گرفته است.

باتوجه به اینکه او در طی این فصل، ۲۷ ساله خواهد شد، این پنجره جز آخرین پنجره‌های نقل و انتقالاتی برای رفتن به یک تیم بزرگ خواهد بود. لیورپول، چلسی و آرسنال، بر سر امضای قرارداد با محرز، با یکدیگر رقابت‌ خواهند کرد.

نکته کلیدی عملکرد محرز:

تنها دی‌بروین و سانه با ۹ پاس گل و داوید سیلوا با ۸ پاس گل، آمار بهتری در زمینه دادن پاس گل در این فصل لیگ جزیره، از محرز دارند. محرز در این فصل، ۷ پاس گل ارسال کرده است.


۳-الکسیس سانچس:
لیورپول با پول فروش کوتینیو چه خواهد کرد؟

تقریبا آشکار است که توپچی‌ها به دنبال فروش ستاره شیلیایی خود، قبل از اتمام قراردادش و رفتن به صورت آزاد هستند. منچسترسیتی که از تابستان برای خرید سانچس ابراز علاقه کرده بود، اکنون نیز به شدت به دنبال امضای قرارداد با سانچس است و حتی بعضی سایت‌های معتبر، خبر از نهایی شدن انتقال سانچز به نیمه آبی شهر منچستر، داده‌اند.

اما اگر سانچس، تجربه شیرین ستاره بودن در ورزشگاه امارات و در جمع توپچی‌ها را دارد، می‌تواند با پیوستن به لیورپول، تبدیل به جادوگر قرمز‌ها شود. آیا سانچز، سیتیزن‌های پرقدرت و متمول را به مقصد آنفیلد رها می‌کند؟ باید بنشینیم و نظاره کنیم.

نکته کلیدی عملکرد الکسیس سانچس:

تنها هری کین با 75 گل و سرخیو آگوئرو با 70 گل، در طی سه فصل گذشته، بیش‌تر از سانچس 53 گله، موفق به بازکردن دروازه‌ها شده‌اند.


4-پیرامریک اوبامیانگ:
لیورپول با پول فروش کوتینیو چه خواهد کرد؟

اگر این ستاره گابنی مشتاق به دیدار دوباره با یورگن کلوپ باشد و راهی آنفیلد شود، آنگاه روبرتو فرمینو باید به پست اصلی خود بازگردد. فرمینو در تابستان سال 2015 و به عنوان یک هافبک تهاجمی راهی لیورپول شد اما به پست مهاجم نوک رفت و بازی‌های خوبی نیز انجام داد.

شاید کلوپ به دنبال خرید یک مهاجم هدف مطمئن باشد تا فرمینو را به پست اصلی خود بازگرداند. اکنون که مهاجم گابنی، به دنبال خروج از جمع زنبور‌هاست، بهترین زمان برای کلوپ و لیورپول است تا تجدید دیدار با اوبامیانگ را در آنفیلد، رقم بزنند.

نکته کلیدی عملکرد پیرامریک اوبامیانگ:

پیرامریک اوبامیانگ، در فصل گذشته بوندسلیگا، ۳۱ گل به ثمر رساند که این آمار، بیش‌ترین آمار برای یک مهاجم خارجی در یک فصل بوندسلیگا بوده است.


۵-مانوئل لانزینی:
لیورپول با پول فروش کوتینیو چه خواهد کرد؟

دیگر گزینه باتجربه بازی در لیگ جزیره علاوه بر محرز و سانچز، مانوئل لانزینی، هافبک تهاجمی باشگاه وستهم یونایتد است. او دقیقا همانند محرز، اوبامیانگ و سانچز، به دنبال خروج از باشگاهش است.

او به دنبال این است تا با رفتن از جمع چکش‌ها، به جمع یکی از بالانشینان لیگ جزیره بپیوندد و بتواند، عملکرد خوبی از خود نشان دهد. ستاره آرژانتینی چکش‌ها، از تمام ستاره‌های حاضر در این لیست، ارزان‌تر است و می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای جانشینی کوتینیو باشد.

نکته کلیدی عملکرد مانوئل لانزینی:

لانزینی با 68.2 درصد موفقیت در دریبل، آمار بهتری از کوتینیو دارد. کوتینیو، 61.8 درصد موفقیت در دریبل‌ را در اختیار دارد.

ترجمه: محمد مهدی موسی‌پور
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج