جاباما
۶۶۰۱۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هدفون سنهایزر اچ دی ۸۲۰ معرفی شد

هدفون سنهایزر اچ دی ۸۲۰ (Sennheiser HD ۸۲۰) در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ معرفی شد.

وبسایت گجت نیوز: هدفون سنهایزر اچ دی ۸۲۰ (Sennheiser HD ۸۲۰) در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ معرفی شد. با وجود تعدد هدفون‌ های معرفی شده در این رویداد، هدفون سنهایزر HD ۸۲۰ جزو بهترین نمونه‌هایی است که تاکنون دیده‌ایم.

برای بسیاری از افراد در جستجوی یک هدفون گیمینگ، هدفون سنهایزر اچ دی ۸۰۰ اس یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو است. اغلب گیمرهایی که هدفون‌های گیمینگ متعددی را تجربه کرد‌ه‌اند، این موضوع را تایید می‌کنند. این کاربران بیش از بقیه از شنیدن خبر معرفی هدفون سنهایزر اچ دی ۸۲۰ خوشحال خواهند شد، محصولی که در جربان نمایشگاه CES ۲۰۱۸ شاهد رونمایی آن بودیم.

سنهایزر اچ دی ۸۲۰ در واقع مدل پشت بسته هدفون پیشین بوده و قادر است محیط را برای گوشی دادن به صدا برای کاربر به خوبی ایزوله کند. هدفون سنهایزر اچ دی ۸۰۰ اس به خوبی نمی‌توانست از ورود صدای بیرون به داخل جلوگیری کند و به همین دلیل کاربران هر از گاهی صداهایی را از محیط اطراف دریافت می‌کردند. البته با در نظر گرفتن طراحی پشت باز آن، این ایراد را شاید بتوان تا حدی پذیرفت.

هدفون سنهایزر اچ دی 820 معرفی شد

اتاق صوتی اطراف گوش کاربر، طراحی یک هدفون را پیچیده کرده و با تولید رزونانس و بازتاب ناخواسته به صافی صدای پخش شده آسیب می‌زند. دقیقا به همین دلیل تعداد هدفون‌های پشت باز معرفی شده از مدل‌های دارای پشت بسته به مراتب بیشتر بوده و همچنین از نظر کیفیت نیز وضعیت بهتری دارند.

اما شرکت سنهایزر برای پشت بسته کردن هدفون پیشین خود هنر به خرج داد، به طوری که در بیرون هدفون سنهایزر اچ دی ۸۲۰ شاهد قرارگیری کاوری شیشه‌ای هستیم. سازنده مدعی است به لطف کاور گوریلا گلس به کار رفته، رزونانس به وسیله منعکس کردن امواج صوتی ناخواسته به درون قسمت‌هایی ویژه با توانایی جذب‌کنندگی، کاهش پیدا می‌کند. یکی از مشکلات استفاده از شیشه درون بدنه گجت‌ها، آسیب‌پذیر کردن بدنه‌ آن‌ها در برابر ضربه‌های احتمالی است، اما هدفون‌ها در مقایسه با سایر گجت‌ها همچون گوشی های موبایل کمتر در خطر آسیب‌دیدگی قرار دارند، به همین دلیل خطری هدفون سنهایزر HD ۸۰۰ را تهدید نمی‌کند.


هدفون سنهایزر اچ دی 820 معرفی شد

ایرپادهای جدید به کار رفته در هدفون که ترکیبی از چرم مصنوعی و میکروفیبر هستند، جزو مهمترین تغییرات مدل جدید در مقایسه با نسل پیشین محسوب می‌شوند. هدف استفاده از آن‌ها، کمک به جلوگیری از نفوذ صدا بوده است. در هدفون سنهایزر اچ دی 800 از اتصال متعادل 4.4 میلی‌متری استفاده می‌شود. این کانکتور توسط سونی توسعه یافته و به عنوان نسل آتی جک صوتی برای علاقه‌مندان به ساخت هدفون‌هایی متفاوت شناخته می‌شود. این کانکتور در مقایسه با جک صوتی 3.5 میلی‌متری متداول کمی بزرگتر بوده و مزیت آن، ایجاد تعادل در صدا به منظور کاهش اعوجاج است.


هدفون سنهایزر اچ دی 820 معرفی شد

زمان عرضه هدفون جدید سنهایزر تابستان سال آینده اعلام شده است. این محصول به قیمت فضایی ۲ هزار و چهارصد دلار به فروش خواهد رسید که برای یک هدفون بسیار بالا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج