۶۶۰۲۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۷
پ

برادر زن صدام و محسن رضایی؛ حق با سردار بود

تابناک در گزارشی نوشت: پس از اظهار نظر «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص عوامل به آشوب کشیده شدن اعتراضات مردمی و یادآور شدن اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران به نشست هایی که برای این مساله در کشورهای همسایه برگزار شده بود، برخی در داخل بدون اطلاع از این گزارش امنیتی سخنان و تحلیل سرلشکر رضایی را زیر سئوال برده و یا از آن خرده گرفتند.

وب سایت تابناک، رسانه نزدیک به محسن رضایی، در گزارشی نوشت: پس از اظهار نظر «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص عوامل به آشوب کشیده شدن اعتراضات مردمی و یادآور شدن اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران به نشست هایی که برای این مساله در کشورهای همسایه برگزار شده بود، برخی در داخل بدون اطلاع از این گزارش امنیتی سخنان و تحلیل سرلشکر رضایی را زیر سئوال برده و یا از آن خرده گرفتند.

این انتقادات به گزارش ارائه شده از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره عوامل به آشوب کشیده شدن اعتراضات مردمی در حالی عنوان شد که طبیعتا افشای نقش آمریکایی ها، موساد، عربستان، منافقین و سلطنت طلب ها بیانگر توان و اشراف اطلاعاتی بالای کشورمان به تحرکات آنان است؛ لذا نباید حال که تحرکات آنان تحت رصد اطلاعاتی کشورمان قرار گرفته است، برخی زمینه فرار برای جلوگیری از آبروریزی آنان را فراهم کنند.

بر اساس همین گزارش های امنیتی نیز رهبر معظم انقلاب روز گذشته در جمع هزاران نفر از مردم قم به نقش عده ای در خارج از کشور در اعتراضات اخیر اشاره کرده و گفتند که «این بار هم ملت ایران با ایستادگی همچون سدی محکم و ملی با قدرت تمام به امریکا و انگلیس و لندن نشینان گفت که نتوانستید و بعد از این هم نخواهید توانست.

کسانی که به گزارش اخیر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبیین ابعاد قضایای اخیر خرده گرفتند در مورد سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب از پشت پرده به آشوب کشاندن و به انحراف کشاندن اعتراضات مردمی چه نظری دارند؟ آیا مسائل مطرح شده از سوی ایشان را بر خلاف آنچه پیشتر اعلام شده ارزیابی می کنند و آن را حاصل اقدامات اطلاعاتی کشور و گزارش هایی که در این خصوص ارائه شده است، می دانند.

بیانیه اخیر وزارت اطلاعات در خصوص دستگیری برخی عوامل تاثیرگذار در به آشوب کشیده شدن اعتراضات مردمی اخیر نیز یکی دیگر از مسائلی است که موید سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از پشت پرده تلاش خارجی ها و ضد انقلاب برای ایجاد اقدامات تخریبی در کشور در جریان اعتراضات مردمی است. از دستگیری برخی عوامل گروهک های تروریستی و ضد انقلاب تا کشف سلاح مهمات و ادوات تخریب نظیر کوکتل مولوتف تا چاشنی های انفجاری و ... همه نشان از درستی گزارش ارائه شده از سوی «محسن رضایی» است.

دست آخر هم منشاء گزارش «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص شد. موضوعی که شاید به دلایل امنیتی و به صرف پاسخگویی به منتقدان بیان آن در رزوهای گذشته صحیح نبود. مهندس آقازاده درباره سخنان اخیر «محسن رضایی» ضمن تاکید بر آنچه که از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری بیان شده بود، جمع بندی نظر مجمع را وحدت همه­ عناصر داخلی نظام و تلاش برای رفع مشکلات مردم عزیز اعلام کرد.

همچنین حجت الاسلام «غلامرضا مصباحی مقدم» دیگر عضومجمع تشخیص مصلحت نظام گزارش دبیرخانه شورای عالی امنیّت ملّی را حاوی نکات بسیار مهمی دانست که بیانگر همکاری مشترک CIA ، موساد، عربستان، منافقین و سلطنت طلب‌ها بود و برای این منظور جلساتی در "اربیل" کردستان عراق و "هرات" افغانستان تشکیل داده بودند. حالا پاسخ منتقدان چیست؟ آیا آنها حاضرند در همان رسانه هایی که مصاحبه کرده و سخن از نادرستی نظرات دبیر مجمع زده اند؛ عذرخواهی کنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همچین گفتین منشأ من فکر کردم الان یارو گرفتن

    • شهرام

      بخند تا دنیا بهت بخنده

    • بدون نام

      درود بر سردار

    • بدون نام

      حق باشماست حتی نوه صدام هم ....

    • بدون نام

      عجب

    • بدون نام

      چی زدی تابناک بازم؟ جنس تو عوض کن

      پاسخ ها

      • حسام الدین

        هیچ ایرانی وطن پرستی حاضربه ایجادآشوب وناامنی وتعرض به جان واموال مردم نیست...
        تردیدی در سخنان آقای رضایی نیست که سرمنشااینگونه رفتارهاوصل به سازمان های جاسوسی وتروریستی بیگانه است...کمااینکه درحین این رفتارهاهیچکس خوشحال نشد جز خائنین به ملت وعوامل بیگانه که بلافاصله ناامیدشدند ودنبال تحریم های جدید برای فشار به مردم شدند

    • بدون نام

      تابناك ازش دفاع نكنه كي دفاع كنه؟

    • بدون نام

      تاثيرگذار بود، در سوز و گدازم

    • بدون نام

      مرگ بر فتنه گر

    • سجاد

      جهت اطلاع سردار و مردم هوشمند کشورم، در حال حاضر هیچ کدام از برادر زن های صدام در قید حیات نیستید! حال این برادر زن خیالی از کجا پیدا شده معلوم نیست!!!

    • بدون نام

      مادر زن صدام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فک کنم ساجده نام همسر سدام بوده؟قبول نداری ب پرس.

    • بدون نام

      خخخخخخ....اخ چقد خندیدم

    • بدون نام

      ما چقد بدبختیم ک بجای رسیدگی ب مشکلات وحرف مردم
      دنبال برادر زن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج