۶۶۰۲۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حسن زاده: استقلال به جاده پیروزی برمی‌گردد

عضو کمیته فنی استقلال گفت: جنگ اصلی را در بازی استقلال و سایپا بین هافبک‌های دو تیم شاهد خواهیم بود و تیمی برنده است که هافبک‌هایش نبض بازی را در دست بگیرند.

خبرگزاری مهر: رضا حسن زاده اظهار داشت: تقابل استقلال با تیم‌هایی که علی دایی هدایت آن را برعهده دارند همیشه جذاب و دیدنی بوده است. دایی نشان داده بازی کردن مقابل استقلال را بلد است و معمولا توانسته با تیم‌های تحت رهبری‌اش آبی پوشان را آزار دهد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: استقلال بعد از سه چهار پیروزی متوالی در لیگ و جام حذفی در تبریز متوقف شد و نوار پیروزی‌های این تیم قطع گردید. این تیم می‌تواند با پیروزی برابر سایپا بار دیگر به جاده پیروزی بازگشته و نتایخ خوبش را دنبال کند.

وی افزود: سایپا نقاط ضعف و قوتی دارد که باید نقاط قوت آن را مهار کرد و از نقاط ضعفش برای ضربه زدن استفاده کرد. به اعتقاد من اوج رقابت دو تیم به خط میانی شان باز می‌گردد. دو تیم از هافبک‌های خوبی بهره می‌برند و جنگ اصلی را باید بین هافبک های این تیم شاهد باشیم. هافبک های هر یک از دو تیم که بتوانند نبض بازی را در دست بگیرند شانس آن تیم برای پیروزی به مراتب بیشتر است.

مدافع پیشین استقلال با اشاره به قدرت بالای تیمش در فاز تدافعی بیان داشت: شاگردان شفر نه تنها خیلی سخت گل می‌خورند، بلکه خیلی هم سخت به حریفان موقعیت گل می‌دهند و این نشان از بلوغ این تیم در ساختار تدافعی است. حالا که بحث رکورد هم پیش آمده تیم‌ها انگیزه مضاعفی مقابل دروازه ما پیدا می‌کنند تا با گلزنی این رکورد گیری را قطع کرده و نام خودشان را بعنوان قطع کننده نوار گل نخوردن استقلال در تاریخ لیگ برتر ثبت کنند.

عضو کمیته فنی استقلال در خصوص میگوئل کولی که به تازگی به صف مربیان استقلال اضافه شده تصریح کرد: طبیعی است که ما از کولی شناخت مستقیم نداریم. او در جاماییکا کار کرده و پیش از حضور شفر در ایران هم طبیعی بود که کسی کولی را نشناسد. اما به واسطه اعتمادی که نسبت به شفر ایجاد شده باید گفت کولی می‌تواند به استقلال کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • PIREMARDE __ PERSEPOLISI

      برمنکرش لعنت......
      داداچ مراقب باش شوفرتون توهم زده یهو چپ نکنه!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج