جاباما
۶۶۰۲۹۳
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

نبرد با روسیه، برای آمریکا خودکشی خواهد بود

رئیس کمیته امور بین‌الملل سنای روسیه در اظهار نظری گفت که نگرش غرب به روسیه تغییر نخواهد کرد و فشارها و اقدام‌های شیطنت آمیز ادامه می‌یابد.

خبرگزاری فارس: یک سناتور روس ضمن اشاره به عدم تغییر رویکردهای آمریکا علیه مسکو گفت که هرگونه نبرد با روسیه برای آمریکا خودکشی خواهد بود.

به‌نوشته وبگاه هفته نامه «نیوزویک»، «کنستانتین کساچف» در گفت‌وگو با نشریه رسمی مجلس روسیه گفت: «اطمینان دارم که نبرد با روسیه در برنامه‌های آمریکا جایی ندارد. جنگ با روسیه برای آمریکا خودکشی خواهد بود.»

سناتور کساچف که رئیس کمیته امور بین‌الملل سنای روسیه را در اختیار دارد، درباره روابط آتی واشنگتن و مسکو نیز اظهار گفت: «دلیلی برای خوشبینی پیرامون روابط روسیه و آمریکا وجود ندارد.»

وی افزود: «نگرش غرب به روسیه تغییر نخواهد کرد. فشارها و اقدام‌های شیطنت آمیز علیه کشور ما همانند سال ۲۰۱۷ با قدرت ادامه می‌یابد.»

سناتور روسی نسبت به تغییر رفتار روسیه به ویژه در عرصه رزمی در مکان‌هایی همچون اوکراین و سوریه که دو کشور آمریکا و روسیه در آنجا منافع دارند، اظهار نظری نکرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سروش

      باید واقع بین بود ، به نظر شما کشوری با این پیشرفتهای فراوان در زمینه‌های مختلف و سابقه طولانی در جنگ ، آیا در زمینه قدرت نظامی در مقایسه با کشورهای دیگر چه جایگاهی دارد؟ از طرفی قدرت متحدانش مانند انگلستان و فرانسه و عربستان و لهستان و کره جنوبی و ژاپن و اوکراین و ...... آیا میتوان اعتقاد داشت که جنگ با روسیه خودکشی برای آمریکا خواهد بود؟

    • صادق

      عملکرد آمریکا در افغانستان را نمیتوان با قدرت کل ارتش آن کشور مقایسه نمود ، آمریکا خودش میخواهد در افغانستان باقی بماند و پایگاه داشته باشه

    • بدون نام

      متاسفانه آمریکا ابر قدرت جهان است و به توانایی نظامی این کشور نمیتوان باور نداشت

    • بدون نام

      گرچه آمریکا بزرگترین و قدرتمندترین و حرفه‌ای ترین ارتش جهان را در اختیار داره بلکه از قدرت ناتو و متحدانش نیز بهره‌مند است و قدرت روسیه با آن به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست

    • بدون نام

      از ترسشون میگن خودشون میدونن که برای خودشون خودکشیه

    • بدون نام

      امریکا قویتره قطعا اما درگیری با روسیه هیچوقت اتفاق نمی افته. هردو کشور توانایی نابود کردن همدیگه را دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج