۶۶۰۳۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بیکاری و آب؛ مهم‌ترین چالش‌های سمنان

استاندار سمنان بابیان اینکه دو چالش مهم بیکاری و آب گریبان استان را گرفته است، گفت: روحانیان و ائمه جمعه و جماعات باید درباره استفاده صحیح از منابع به مردم گوشزد کنند.

خبرگزاری مهر: سید شهاب‌الدین چاووشی بعدازظهر پنج‌شنبه در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه و جماعات استان سمنان و در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه چالش آب و بیکاری امروز گریبان غالب نقاط ایران اسلامی و به‌خصوص استان سمنان را گرفته است، تأکید داشت: یکی از ظرفیت‌های موجود در جامعه روحانیان هستند که به‌واسطه جایگاه اجتماعی‌شان به‌خوبی می‌توانند سبک زندگی اسلامی مبتنی بر استفاده صحیح از منابع خدادادی مانند آب را گوشزد کنند.

وی افزود: دولت همچنین تلاش خود را برای رفع دو معضل بیکاری و بی‌آبی صورت می‌دهد و امیدواریم با اتخاذ تصمیمی‌های صحیح در این حوزه شاهد کاهش آثار سوء این دو جریان منفی باشیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی در دستور کار دولت قرار دارد، تأکید کرد: پیشرفت‌های خوبی در این زمینه رخ‌داده که امیدواریم بتوانیم شاهد افزایش آن‌ها باشیم.

چاووشی همچنین ارتقای جایگاه اداری و بروکراسی را نیز یکی از مطالبات مردم دانست و تأکید کرد: متأسفانه برخی قوانین هستند که دست و پاگیری‌شان باعث شده عدم روال کاری به ناکارآمدی سیستم اداری تعبیر شود که از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم نسبت به حذف این قوانین اهتمام داشته باشند.

وی افزود: حجم گسترده‌ای از قوانین در بروکراسی ما وجود دارند که به‌راحتی با یک قانون مشابه نقض می‌شوند و از سوی دیگر دست و پا گیر بودنشان باعث شده تا سد راه مردم شوند لذا کارایی قوانین موجود را نیز کاهش داده اند که امیدواریم با هدف ارتقای خدمت رسانی به مردم شاهد حذف این قوانین باشیم.

استاندار سمنان در ادامه به نقش مهم روحانیان در ترویج سبک زندگی اسلامی نیز پرداخت و گفت: یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی ترویج سبک زندگی اسلامی است که در این امر، روحانیان در خط مقدم قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج