جاباما
۶۶۰۳۹۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

بادامکی: از بازی با استقلال، استارت می زنیم

مربی تیم فوتبال پدیده گفت: کنترل بیش از ۷۰ دقیقه از بازی در اختیار ما بود که واگذار کردیم و این دردناک است.

خبرگزاری فارس: حسن بادامکی مربی تیم فوتبال پدیده بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان و شکست یک بر صفر در نشست خبری گفت: در ابتدا عذر‌خواهی می‌کنم که مهاجری نیامد چون شرایط روحی را نداشت. برنامه استقلال را کاملا می‌دانستیم. کنترل بیش از ۷۰ دقیقه از بازی در اختیار ما بود که واگذار کردیم و این دردناک است.

وی افزود: خصوصیت فوتبال همین است. دقت کرده باشید در نیمه دوم بازی تحت کنترل ما بود. نیمه اول قبل از ضربه ایستگاهی که خیلی در تمرین روی آن کار کرده بودیم، حریف یک موقعیت ساده هم نداشت. ما روی یک اشتباه و از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم که امیدوارم این مشکلات را حل کنیم. این اشتباهات کوچک به تیم ما لطمه زده که امیدوارم بتوانیم آن را مرتفع کنیم.

وی درباره کسر ۶ امتیاز و تاثیر آن در روند بازی پدیده، اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم از نظر روانی تیم را تحت تاثیر قرار نداده است. ما در کورس قهرمانی بودیم و ناگهان به رده ۱۰-۱۲ جدول سقوط کردیم. این یک افت روانی داشت ما روی آن کار کردیم اما نتوانستیم به شرایط ایده‌آل نیم‌فصل اول برسیم. شکل بازی ما خوب و منطقی است اما این غافلگیری فوتبال است. نمی‌توانم بگویم کسر ۶ امتیاز و جدایی بازیکنان تاثیر نداشته است.

مربی پدیده درباره ارزیابی از لیگ امسال خاطرنشان کرد: در ارتباط با لیگ باید بگویم یکسری تیم‌ها مثل پرسپولیس متفاوت بازی می‌کنند. بقیه تیم‌ها در یک سطح هستند و با یکی 2 برد جایگاه‌شان عوض می‌شود. ما هم جایگاه‌مان این نیست. امیدوارم خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم و به بالای جدول بیاییم.

بادامکی درباره بازی امروز همچنین گفت: شما فکر می‌کنید امروز خوب نبودیم؟ محمد قاضی به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار مصدوم است. اکبر صادقی را نداشتیم و اکبر ایمانی را هم ۲ هفته پیش از دست دادیم. نبود یک بازیکن تاثیرگذار است. بازی با استقلال می‌تواند استارت دوباره برای ما باشد تا بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.

وی در پایان درباره جذب بازیکن گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنی جذب کنیم. پنجره نقل و انتقالات بسته شده و ما نمی‌توانیم بازیکنی اضافه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگی جون! خواب دیدی خیره!

    • لنگ تیکه

      لنگی زاده بادام فروش تومال این حرفانیستی.اگراستقلال دست منصوربادکی نبود همونجا هم ۴تامیخوردی .بزن کناربزارهوابیاد.بعدشم کی بتواجازه صحبت کردن داده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج