۶۶۰۹۸۹
۵ نظر
۵۰۵۹
۵ نظر
۵۰۵۹
پ

فیلم: زیباترین نژاد سگ ها

در گذرِ زمان، به دلیل جهش‌های طبیعی، شرایط آب و هوایی و انتخاب‌های ترجیحی انسان‌ها، تعدادِ نژادهای سگ افزایش یافته است، به طوری که امروزه، حدود ۳۴۰ نژادِ سگ توسط سازمان جهانی «اِف‌سی‌آی» (FCI) شناسایی شده است.

برترین ها - احسان درخشنده: سگ‌ها از جمله موجوداتی هستند که از سال‌های دور، به عنوان دوست، همدم و کمک‌رسانِ انسان شناخته می‌شوند. در گذرِ زمان، به دلیل جهش‌های طبیعی، شرایط آب و هوایی و انتخاب‌های ترجیحی انسان‌ها، تعدادِ نژادهای سگ افزایش یافته است، به طوری که امروزه، حدود ۳۴۰ نژادِ سگ توسط سازمان جهانی «اِف‌سی‌آی» (FCI) شناسایی شده است (اِف‌سی‌آی سازمانی‌ است که مسئولیت کنترل نژادهای سگ را برعهده دارد). یکی دیگر از خصوصیاتی که بسیاری از نژادهای سگ از آن برخوردارند، بهره‌مندی از ظاهر زیبا و جذاب است.
بر همین مبنا، در این بخش بر آن شده‌ایم تا ده مورد از زیباترین نژادهای سگ را به شما عزیزان معرفی کنیم. در نظر داشته باشید که در انتخاب برترین‌ها، یکی از فاکتورهای تأثیرگذار، سلیقه‌ی افراد است که ممکن است فرد به فرد متفاوت باشد؛ از این رو، احتمالاً شما هم با ما هم‌عقیده‌ هستید که هیچ گاه نمی‌توان تمام سلایق را در گزینش برترین‌ها لحاظ کرد؛ با این وصف، اگر احساس کردید که جای یک یا چند مورد در فهرست ما خالیست، یا اگر هر گونه نظرِ دیگری پیرامون این فهرست داشتید، لطفاً از طریق «بخش دیدگاه‌ها»، نظرات ارزشمند خود را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید. در انتها، امیدواریم از تماشای ویدئوی زیر لذت ببرید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: زیباترین نژاد سگ ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نگار

      همشون خوبن ولی بانمکاش چاوچاو و پامرانین هستن که چهره خرسی دارن خنگ و بانمک و دوست داشتنی :) البته ظاهرشون خنگه ها وگرنه خنگ نیستن نازن

    • صبا

      این حیوونا بسیار زیبا و مهربون هستند. من خیلی دوست داشتم‌ یکیشونو داشته باشم. مخصوصا هاسکی. نگه داشتن هاسکی تو‌ اب و هوای گرم‌ ظلمه.

    • maha

      پامرانین وهاسکی ومالتیز:))

    • بدون نام

      با سلام و درود
      من نژاد هاسکی دارم سگ خیلی زیبا و با ابهت و مهربونیه
      سگها خیلی بازیگوش و باهوش هستند و اونی که میگه سگها خنگ هستند سگ خودش خنگه و سگ من اتفاقا خیلی هم باهوشه ضریب هوشی بالایی داره و همیشه منو متعجب می کنه

    • مهديس

      از نظر من بهترين سگ اشپيتزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج