۶۶۱۱۱۴
۱۰ نظر
۵۲۸۸
۱۰ نظر
۵۲۸۸
پ

پوریا عالمی جایزه یک ‌میلیاردتومانی هک را برد

طنز؛ روش هک برنامه آی‌گپ!

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: خدا را شکر می‌کنیم که تلگرام و فیس‌تایم و وایبر و فیس‌بوک و توییتر و چی و چی بسته شده است. همان‌طور که می‌دانید، همه اینها سوراخ داشتند و راحت می‌شد هکشان کرد و به همین دلیل هم بود که تک‌تک اینها فیلتر شدند که مبادا خدای‌نکرده کسی اینها را هک نکند و به اطلاعات ما دسترسی پیدا نکنند.

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: خدا را شکر می‌کنیم که تلگرام و فیس‌تایم و وایبر و فیس‌بوک و توییتر و چی و چی بسته شده است. همان‌طور که می‌دانید، همه اینها سوراخ داشتند و راحت می‌شد هکشان کرد و به همین دلیل هم بود که تک‌تک اینها فیلتر شدند که مبادا خدای‌نکرده کسی اینها را هک نکند و به اطلاعات ما دسترسی پیدا نکنند.

خدا را شکر می‌کنیم که اینها بسته شده است وگرنه فکر کن ما اینجا نشسته بودیم که یکهو این خارجی‌ها می‌رفتند توی گوشی ما و عکس‌های خانوادگی ما و سوفیا را نگاه می‌کردند.

حالا البته شما نگران نباشید، چون جلوی این فاجعه گرفته شده است و آنها که اینها را بسته‌اند، یک پیام‌رسان ساخته‌اند به اسم آی‌گپ.

مدیر آی‌گپ چند روز پیش اعلام کرده که آی‌گپ هیچ سوراخی ندارد و کسی نمی‌تواند هکش کند. بعد گفته اگر کسی توانست این اپلیکیشن بدون‌سوراخ را هک کند و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کند، یک‌ میلیارد تومان جایزه می‌گیرد!

یک ‌میلیارد تومان؟ یعنی ما اگر بگوییم چطوری به اطلاعات این برنامه شما می‌شود دست پیدا کرد، یک‌ میلیارد تومان به ما جایزه می‌دهید؟

خیلی‌خب. ببینید دسترسی به اطلاعات آی‌گپ و باقی برنامه‌های مید این ایران اصلا نیاز به هک ندارد. فقط نیاز به یک تلفن دارد!

یعنی شما نشستی توی دفترت و داری کار می‌کنی، تلفن زنگ می‌خورد و یکی پشت گوشی می‌گوید: سلام برادر! اطلاعات همه کاربران برنامه پیام‌رسانت را بریز روی سی‌دی و با پیک موتوری بفرست برای ما! شما هم می‌گویی چشم.

پس همان‌طور که دیدید، ما توانستیم به روش‌های هک برنامه آی‌گپ دست پیدا کنیم. لطفا جایزه یک‌میلیاردی ما را فردا به حساب ما بریزید و یادتان باشد قول این جایزه را داده‌اید و نمی‌توانید زیر قولتان بزنید و حق این دانشمند جوان را بخورید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرض كنيم اطلاعات ملت تو پيام رسان هاي داخلي كنترل بشه
      خب اينكه هنوز بهتره تا اينكه نرم افزار هاي مثل تلگرام كل اطلاعات را بدن به سازمانهاي جاسوسي دشمن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وجدان کاری ایرانیا بهتره یا خرجیا...حریم خصوصی تو ایران خوبه یا خارجه...ادب و احترام تو ایران خوبه یا خارجه...مصلحت اندیشی اینجا خوبه یا خارجه...احترام به شعور انسان اینجا با ارزشه یا خارج...عزیزم مشت نمونه خرواره صدا و سیما رو ببین یه منتقد بهش زنگ نمیزنه تا ایراد از سیستم حکومت بگیره چون فرداش براش ایجاد مزاحمت و هزار جور تهمت و افترا میزنن...کسی که خودشو جای حق بزنه راحتتر ظلم میکنه چون همیشهه توجیه میکنه و هیچ وقت عذاب وجدان هم نمیگیره

      • اکبر بیکار

        احشنت به تو بردار ارزشی ..احشنت

    • بدون نام

      افرین به تو احسنت ...کلا اینا در دروازه دارن احتیاج به سوراخ نیست کلیداشم دست خیلیاست ...یکم کج بری فرداش یا بیکارت میکنن یا یه انگی بهت میزنن

    • بدون نام

      برادرشو خوب اومدی دمت گرم.....نادونا نمیخان بفهمن مشکل اصلی عدم تمایل به استفاده همون قسمت برادرشه

    • بدون نام

      پیامرسان داخلی محاله محاله

    • علی

      آخه چهار تا جوک به چه درد جاسوسا میخوره
      بگن دولتیها از تلگرام استفاده نکنن
      آدمای عادی مثل من ترجیح میدم پیامرسان خارجی استفاده کنم

    • بدون نام

      سلام
      با مزه بود اما خوبه بدون blog.ir ظاهرا به خاطر این که روش شما جواب نداد- شکایت کرد ازش و دادگاه نهایتا به نفع بلاگ رای داد.
      پس روش شما در مورد آی گپ هم ممکنه جواب نده پس توقع جایزه هم نداشته باش :)

    • حسین

      عالی بود‌‌‌‌....

    • lind

      بچه گانه بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج