جاباما
۶۶۱۴۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهلت ۳ ماهه پیش دبستانی‌ها برای دریافت مجوز

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از اعلام فراخوان ثبت نام و دریافت مجوز مراکز پیش دبستانی از اول اسفند خبر داد و گفت: بیش از ۵۰۰۰ مرکز پیش دبستانی مجوز از سایر نهادها دارند که تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۷ مهلت دارند برای دریافت مجوز از آموزش و پرورش اقدام کنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از اعلام فراخوان ثبت نام و دریافت مجوز مراکز پیش دبستانی از اول اسفند خبر داد و گفت: بیش از ۵۰۰۰ مرکز پیش دبستانی مجوز از سایر نهادها دارند که تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۷ مهلت دارند برای دریافت مجوز از آموزش و پرورش اقدام کنند.
مجتبی زینی‌وند دربار جزئیات صدور مجوز به مراکز پیش دبستانی اظهار کرد: ما در دو سال گذشته سامانه‌ای راه‌اندازی کردیم تا موسسان از طریق آن اقدام و ثبت نام کنند اما از آنجا که قانون دائمی شدن تاسیس مدارس غیردولتی هنوز نهایی و مصوب نشده بود بدرستی پیگیری نشد و به اتمام نرسید.

وی فزود: اما با دائمی شدن قانون تاسیس مدارس غیردولتی این برنامه را با جدیت در دستور کار قرار دادیم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به موجب قانون، تنها مرجع صدور مجوز مراکز پیش دبستانی، وزارت آموزش و پرورش و سازمان مراکز غیردولتی است اظهار کرد: بر این اساس موسسان مراکز پیش‌دبستانی حتما باید از شورای نظارت منطقه و استان مجوز دریافت کنند.

زینی وند ضمن اعلام اینکه از اول اسفند ماه سال جاری برای مراجعه موسسان به سامانه‌ها فراخوان خواهیم داشت و همه موسسان مراکز پیش دبستانی باید وارد سامانه مربوط شده و اقدام کنند، درباره مشمولان دریافت مجوز گفت: در گذشته مراکز پیش دبستانی از نهادها و دستگاه‌های دیگر از جمله کانون مساجد، بهزیستی، شهرداری و سرای محلات مجوز می‌گرفتند.

وی ادامه داد: در واقع بیش از ۵۰۰۰ مرکز پیش دبستانی مجوز از سایر نهادها دارند که حتما باید از آموزش و پرورش مجوز بگیرند. تا پایان اردیبهشت ماه هم به آنها مهلت می‌دهیم و چنانچه در این مدت اقدام نکنند، قطعا ناچار می‌شویم برابر قانون عمل کرده و از ادامه فعالیتشان در سال آینده جلوگیری کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج