جاباما
۶۶۱۴۸۳
۱۷۸ نظر
۵۰۲۷
۱۷۸ نظر
۵۰۲۷
پ

نامه یک زلزله‌زده به مدیری: تو فکر پولت باش!

به دنبال پخش برنامه دورهمی از شبکه نسیم، یک جوان کرد نامه ای خطاب به مهران مدیری نوشت و ضمن انتقاد از مهران مدیری و برنامه دورهمی، خواستار توجه بیشتر به مردم زلزله زده بدون تمسخر نمودن شد.

۲۴آنلاین: به دنبال پخش برنامه دورهمی از شبکه نسیم، یک جوان کرد نامه ای خطاب به مهران مدیری نوشت و ضمن انتقاد از مهران مدیری و برنامه دورهمی، خواستار توجه بیشتر به مردم زلزله زده بدون تمسخر نمودن شد.
سلام آقای مهران مدیری؛

امیدوارم این متن به دست شما برسد

هیراد یکی از دوستداران شما هستم و متاسفم که رفتار شما در برنامه دورهمی دیشب در پی پخش برنامه دورهمی۹۶/۱۰/۲۱ باعث شد این متن را بنویسم.

برای ملت بزرگ و با غیرت ایران متاسفم از این که چند ساعت از وقت‌شان گذاشته می‌شود برای صدا و سیمایی که به جای اینکه به مشکلات و مسائل مردم بپردازد وقتش را به شما می دهد تا افکار خود را دنبا کنید تا هم جیبتان را پر کنید و با خیال راحت و با تمام بی‌احترامی به خنداندن چند نفر آدم دور و برتان که فقط بلدند دست بزنند بپردازید.

با توجه به صحبت‌های توهین‌آمیز شما در برنامه دیشب دورهمی در مورد زلزله‌زدگان کرمانشاه، بنده لازم می‌دانم به عنوان یک جوان کورد زلزله زده که در عمق فاجعه بوده است مطالبی را به عرض برسانم که هم شما آگاه شوید و هم حرف دل مردم زلزله زده را بشنوید.

۱- اول از همه بگویم که ملت ایران برای سرک کشیدن به چادرهای مردم زلزله زده نیامدند بلکه صدای مظلومیت ملت زلزله زده کورد را شنیدند و از آنجا که می‌دانستند که مسئولین مسولیت خود را انجام نمی‌دهند و به داد مردم نمیرسند، از اولین لحظه حادثه به کرمانشاه آمدند و به داد مردم رسیدند.

دوما ملت کورد آنقدر با عزت و شرف هستند که اجازه ندهند کسی بدون اجازه به چادرشان و حریم شان سرک بکشد.

۲- آقای مدیری شما آنقدر سرتان گرم بازار تبلیغات و اول مارکت و اس ام اس بازی است که بی‌خبر هستید و فقط برای دست زدن و خنداندن اطرافیانتان دست به هر کاری می‌زنید و با تمسخر می‌گویید آقای خیابانی در خیابان‌های اونجا بیژامه پخش می‌کند.

این را بدانید که آقای خیابانی در خیابان‌های سرپل‌ذهاب و ازگله و ثلاث و جوانرود و روانسر، بیژامه پخش نمی‌کند، بلکه آقای خیابانی عشق و مهر و انسانیت و امید را در میان ملت کورد پخش می‌کند. آقای خیابانی به نمایندگی ملت ایران با دلی پر از عشق و دست پر به میان مردم زلزله زده کورد آمد و با گریه‌های پر از حرفش خود و مردم ایران را شریک غم از دست دادن بیش از ۶۰۰ نفر انسان باعزت و با شرف کورد می‌کند و تا الان در کنار مردمی است که هم عزادارند هم ماتم زده و هم خانه خراب!

۳- آقای مهران مدیری شما چند لحظه از بازی‌هایتان را صرف تمسخر کردن کلیپی کردید از جوانی که موقع زلزله، قلیان کشیدن خود را به فرار از زلزله ترجیح داد و به قلیان کشیدن خود ادامه داد.

البته بنده کاملا مخالف دود و قلیان هستم،اما این را بدانید آن کلیپی که شما دیدید مربوط به یک جوان اوراماناتی است.در اورامانات جوانان تحصیلکرده زیادی هستند که تنها فرصت شغلی آنها کوله بری ست.که خوب می‌دانم اولین بار است که اسم کوله‌بر را می‌شنوی و با آن بیگانه‌ای. چون باید جواد خیابانی و پرویز پرستویی باشی که معنی کوله‌بری را بفهمی. در اورامانات جوانان بسیاری هستند که آنقدر از کار و درآمد و زندگی نا امید هستند که شاید دیگر از زلزله نمی‌ترسند وحاضرند پای قلیان کشیدنشان بنشینند و زیر آوار بمانند و زندگیشان مثل دود قلیان به آسمان برود.

آقای مدیری به جای مسخره کردن موج خروشان کمک‌رسانی مردم ایران و علی دایی‌ها و خیابانی‌ها و علی کریمی‌ها که همه جوره به کمک مردم زلزله زده شتافتند، ای کاش قدری به کارتان بیاندیشید و تجدید نظری در مورد پخش برنامه دورهمی درتاریخ ۲۱/ ۱۰ / ۹۶ می‌کردید.

ای کاش شما هم به جای این بساط دورهمی و خنداندن و دست زدن اطرافیانتان، مشکلات و درد و رنج مردم زلزله زده و بی‌تفاوتی مسولین را مطرح می‌کردید.

ای کاش به جای دعوت کردن از مهمانان تشریفاتی و سوال پرسیدن از بازیگران درمورد عاشق شدنشان و مجادله برسر چند سال بالا و پایین بردن سن و سالشان از درد مردم زلزله زده و مشکلات بی‌شمارشان می‌گفتید.

آقای مدیری شما که تمسخر کردن و نقد کردن را خوب بلدید چرا از کم کاری و بی‌تفاوتی مسولین در قبال مردم زلزله زده نمی‌گویید.چرا نمی‌گویید مردم هنوز توی چادرهای نشسته در خاک و گل ولای هستند. چرا نمی‌گویید کمک بلاعوض که هیچ هنوز وام هم به مردم نداده‌اند. چرا از بی‌توجهی بانک‌ها نسبت به امهال دو ساله وام‌های مناطق زلزله زده نمی‌گویید.چرا از بی‌خانمانی و بلاتکلیفی‌شان و بسیاری از مشکلات دیگر نمی‌گویید.

اگر مردم زلزله زده استان کرمانشاه الآن یک ذره وضع‌شان بهتر از روز حادثه است از برکت حضور مردم ایران است نه مسولین.

آقای مدیری لطفا آگاهی و شناختتان را نسبت به ملت کورد ایران بیشتر کنید که به راحتی به حریم شان وارد نشوی و زبان تمسخر را پیش نگیری و به جای تمسخر کردن موج کمک‌رسانی ملت ایران به زلزله زدگان، به کم کاری و بی‌توجهی مسولین در قبال زلزله زدگان بپردازید.

با احترام

هیراد یک جوان کورد زلزله‌زده
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      زلزله ی بم ۵۰ هزار نفر رو کشت مث اینا تو بوق نکردن!

      پاسخ ها

      • مانی

        شهروند گرامی هموطنان عزیزمان در بم بعلت اینکه اکثر افراد کشته شدند دیگه سختی ها و بی خانمانی بعد از فاجعه رو نداشتن ولی در زلزله اخیر خداروشکر تعداد کشته ها بسیار کمتر از بم بود اما متاسفانه تعداد بی خانمان ها و افراد سرگردان بسیار زیاد هست و نیاز به زندگی دارن. باید بهشون رسیدگی بشه

      • بدون نام

        خدا همه رو
        رحمت کنه و بازماندگانشون رو هم صبر
        ولی در برنامه دورهمی ، واقعا بد صحبت شد

      • بدون نام

        بحث در بوق کردن نیست و نبوده
        بلکه بحث تمسخر کردنه
        آدم هم عزیزانش رو از دست بده و هم خونه و زندگیش رو و هم بی توجهی مسئولان و هم تمسخر کردن بعضی آدم ها ....
        خیلی دردناکه

      • هدهد

        میشه لطفا یکی بگه مهران مدیری کجا به زلزله زده ها توهین کرد؟؟؟؟
        اونهایی رو مسخره کرد که رفتن فقط برای چندتا عکس یادگاری و نشون دادن خودشون و پز دادن
        سگ زنده یاب و بازیکنی که طرف نمیشناستش رفته باهاش عکس گرفته تا کسی که دو تا سکانس بازی کرده رفته اونجا تا فالوئر جمع کنه کم داشتیم ؟؟؟
        سرزده رفتن تو چادر و حتی با کفش رفتن تو زندگی
        مردم نداشتیم؟؟؟
        به نظرم یکی از کسانی که برعکس بقیه سلبریتی ها هنوز به یاد زلزله زده هاست همین آقای مدیریه

    • بدون نام

      اهای مدیری بد بخت کفشهای خیابانی علی دایی پرستوئی را ترجیح دادن به کل وجودت زندگانیت خجالت خجالت

    • بدون نام

      آفرین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه قراره چون زلزله اومده طلب کار همه بشی !مگه چه خبره . اگه کسی کمک کرده از روی محبت و لطف بوده اما این دلیل نیست که همه رو بدهکار خود بدونی. مدیری هم کار خودش رو برای شاد کردن جامعه میکنه که اگه رعایت حرمتها بشه بسیار کار بجا و خوبی است .

    • بدون نام

      فکر کنم این متن رو حافظ ناظری نوشته. اتفاقا مهران مدیری تنها کسی است که توی همه برنامه هاش از زلزله زده ها گفته و حمایت کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون شب خیلی مسخره کرد
        خدا هدایتش کنه
        خندوندن مردم به قیمت مسخره کردن بقیه خیلی حرکت زشتیه

      • بدون نام

        اینکه مهران مدیری در صداوسیمای میلی داره به همه چیر بجز خودش و رسانه میلی اش گیر میده به نظرتون جای سوال نداره؟!! چرا این قدر قهرمان پرور و قهرمان پرست هستید؟ مدیری یک نون به نرخ روز خور به تمام معناست .دوره اش هم دیگه گذشته و زیادی تکراری و نخ نما شده .باید بازنشسته بشه

    • بدون نام

      فکر کنم این متن رو حافظ ناظری نوشته. اتفاقا مهران مدیری تنها کسی است که توی همه برنامه هاش از زلزله زده ها گفته و حمایت کرده

    • بدون نام

      مدیری خیلی وقته داره سیر نزولی طی میکنه.کاش راجع به نویسنده هاش و اطرافیانش کمی تجدید نظر کنه

    • بدون نام

      خاک بر سرت مدیری

      پاسخ ها

      • نسل سوخته

        واقعا متاسفم به فرهنگ خانواتون ومتاسفم به مدیر این برنامه که اینجور بی ادبی هارو میزاره جلوی خوانندگان

    • بدون نام

      بر سرت مدیری

    • بدون نام

      چرت نگو بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید دورهمی پخش نشه زن هارا جمع میکنه دوره خودش میگه چقدر سفید هستی چه دندونهای سفیدی چند سالتون باید به داد مردم برسی

    • علی

      اره خودشو گم کرده بدبخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی زلزله بم مدیری اولین کسی بود که آمد صدا سیما و از کسایی که ماشین آلات راه سازی دارن خواست کمک کنن نه اینکه برن تو بالا شهر ساختمون سازی کنن اینو فراموش نمی کنیم البته طنز مدیری مخاطب با افکار مختلف. داره و این ساختار شبگه تلویزیونی که همه رو نمیشه راضی کرد

      • بدون نام

        پدرسوخته چرانظرات من رافقط پخش نمیکنید؟

    • بدون نام

      قدیم خجالت خوب چیزی بود ولی امروزه دیگرنیست

    • بدون نام

      مدیری پول دوست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه که تو دوست نداری

    • بدون نام

      مدیری پول دوست

    • بدون نام

      چقدرتابلواست که نامه رایکی ازکسانی نوشته که مدیری دربرنامه اش انتقادکرده ازرفتارشان جوان کردروحش خبرنداردازاین نلمه

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      اشتباه فرستادم

    • صالحی

      با سلام به ملت عزیز و با عزت و با شرف کورد؛من یک آذری هستم ولی شما من رو هم کورد بدانید (اگر بزرگواری کنید )خیلی متنه خوبی نوشتید امیدوارم که مسئولان ببینن تا شاید به فکر تلویزیون ملی بکنن

    • بدون نام

      احسنت دلاور،،،هربژی هرچی کورد پهلوان و رنج کشیده،،هربژی

    • بدون نام

      درود خدا بر هیراد کورذ

    • هادی.م

      ایول پسر

    • بدون نام

      مدیری زلزلهای درگذشته توی زندگیش بود ولی مثل اینکه فراموش کرده گذشته خودش را

    • ارزو

      درود به غیرتت ای پسر کورد نشین .... کاملا باهات موافقم ....

    • مرتضی

      فهم درد و شرف و انسانیتم آرزوست!!!

    • بدون نام

      احسنت برهیرادعزیزدرودبرکردهای عزیزمن لرخوزستانم وکردهارادوست دارم درودبرشما

    • مرتضی

      اخجالت اوره ، اقای مدیری ، هم تو و هم مسئولین ، پول پرست ، غرق در سروتهای باد اورده شده اید ، انسانیت ، شرف ، ترس از خدا و...... رادرکنار سروت اندوزی فراموش کرده اید کمی از مردمی که با جا ن و دل فارغ از امید به مسئولین پول پرست و بیسواد به زلزله زدگان کمک کردند ، خجالت بکشید

      پاسخ ها

      • شریفی

        ثروت

    • علی

      حق با این برادر بزرگوار است من هم آن برنامه را دیدیم از این حرکت و صحبت های انجام شده در این برنامه خوشم نیامد .به مسخره گرفتن دیگران مخصوصاً این عزیزان درست نیست .

    • بابک

      من هم آن برنامه رو دیدم و تعجب کردم که آقای مدیری
      بجای اینکه مرهمی باشه برای مردم زلزله زده سوهان روح
      شده.و از اتفاقاتی صحبت میکنه که با واقعیت فاصله داره.
      اگر نمیتوانی کمکی بکنی .کمک کردن اشخاص دیگرو مسخره نکن.

    • بدون نام

      احسنت احسنت و باز هم احسنت

    • بدون نام

      برنامه طنز هست
      توهینی نکرد
      کی بیشتر از مدیری مسئولین رو نقد میکند
      توقع شما برای یک برنامه چالشی به حقه ولی جاش تو به برنامه طنز نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ضمنا در پایان از تمام کسانی که برای کمک واقعی رفته
        بودند تشکر کرد وفقط به کسانی گیر دادکه برای
        خودنمایی رفته بودن نمیدونم چرا سایت برترین ها گیر به مدیری داده چند روزپیش هم انتقاد الکی کرده بود به آرشیو مراجعه کنید تا ببینید چی پشت قضیه هست همین

    • بدون نام

      دست مریزاد
      حرف همه مردم نگران ایران را زدی در قبال بی تفاوتی و بی مسئولیتی برخی که فقط دنبال ماهی گرفتن از اب گل الود هستند
      اقای مدیری از کنار همین مردم مشهور شده ولی طنزهایش با ان خنده های رو به دوربین تمسخر کننده اش واقعا حال ادم را از هر چی انسانیت به هم می زند
      و کاش رسانه میلی بتواند جلوی این دسته برنامه های بی محتوا که به شعور و زندگی و اخلاق مردم توهین می کنند بگیرد

      ولی مطمئن که این کار را نمی کند چون جیب پر پول سنگینی بیشتر دارد تا ابرو و شرف مردم

    • بدون نام

      منم تعجب کردم از این برنامه .. شاید نیت دیگه ای بود اما عملا چند جا هم مدیری و هم در نمایش اجرا شده توهین اشکار بود بخصوص توی نمایش که زن قیمت بعنوان بازمانده که کشته شدن چندتن از اقوامشو با حالت تمسخر و بیخیالی به سخره گرفته بود حرص اور بود و غم انگیز مگه میشه با مرگ افراد شوخی کرد! ..جالبش اینه که مدیری به کسایی که رفتن اونجا میگه همونایی که نیم ثانیه از جلو دوربین رد شدن اینها نیم بلیریتی هستن نه سلبریتی ......... دیدیم که تقریبا همه برنامه هاش از همون نیم بلیریتی ها دعوت کرده و همیشه هم میگه چه مهمانی چه مهمانی ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظور مدیری قولهایی که مسئولین به زلزله زده ها بود که هیچ کدام صداقت نداشتن

    • بدون نام

      واقعا برنامه دورهمی هیچ وقت منو جذب نکرده و به نظرم به هیچ عنوان ارزش دیدن نداره. از مهران مدیری بعید بود این جوری دل یه قومو بشکونه

    • محمد جعفر کیا دلیری

      سلام هیراد جان برادر کورد باغیرت کرمانشاه سربلند .کاملا حق با شماست نباید آن اجرای مسخره را اجازه پخش میدادندمدیری آدم باهوش و زیرکی به نظر میرسد باید پاسخگو و عذرخواهی از همه ملت ایران و خصوصا کورد کرمانشاه کند.ولی شاید می‌خواسته کمی بعضی از مسئولین و افراد را طعنه بزند که برای تماشا وخود نمایی به آنجا نروید یا حداقل مزاحمت ایجاد نکنید که متاسفانه اجرای زیبایی نبود که هیچ نتوانست مثبت باشد می شد بهتر بازی کنند .بهر حال نخواستم دفاع کنم فقط درک خودم را بیان کردم .سربلندی و عزت شما عزیزان کورد را ا خداوند سبحان خواستارم یا حق

    • بدون نام

      مدیری کارشو درست انجام داد
      شما معلوم نیست ازکجا پول گرفتی
      زلزله زده هم نبودی ‌وگرنه تلوزیون و تفریح نداشتی نامه هم نمیتونستی بدی
      مدیری نیازی به این پول نداره.انقدر داره که بسشه

    • بابک

      من هم از این برنامه خوشم نیامد.اقای مدیری اشتباه
      کرد

    • بدون نام

      هیراد جان انگار تو زلزله ضربه خورده به سرت
      اینکه میگه طرف سرشو مث آهو میکنه تو چادر بی احترامی به کردهاست یا انتقاد به کسیکه این کارو کرده؟
      در ضمن مدیری از همون مهمونای تشریفاتیش یادگاری میگیره و قراره همه رو به نفع زلزله زده ها به مزایده بذاره

    • بدون نام

      من کاری به مدیری ندارم ، اما آیا این متن را یک کرد نوشته ، امان از سیاست و سیاست بازی

    • ناصر ییام

      بسم الله الرحمن الرحیم. ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
      عزیزان وبررادران کردوهم وطن باغیرت بدانیدکه ماازخندیدن وشادی شما خوشهالیم وازناراحتی شما ناراحتیم وازسمیم قلب این مسیبت را به شماتسلیت واز درگاه خداوندبرایتان سبرووسلامتی ارزوداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صفحه کلید گوشیت ص نداره؟

      • بدون نام

        ماشالله به این همه غلط املایی

    • بدون نام

      هر کسی اعتراض رو با یک لحنی بیان میکنه
      به نظر من آقای مدیری خیلی از ضعف ها و کاستی ها رو با زبون طنز بیان میکنن و کارشون هم به نظر من اشتباه نیست
      من نمیدونم چرا به همه بر میخوره!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من قبلا هم گفتم این سایت با مدیری مشکل داره وگرنه ببینید هیچ جای دیگه این نامه درج نشده

    • بدون نام

      باز يه برنامه خواست به مردم شادي بده .چرا نمي زاريد يكمي درد و رنج هامون رو فراموش كنيم ؟ اينهمه ادم دارن درد و مشكلات زلزله رو بررسي مي كنن . كدومشون براي ما فايده داشته

    • رضا

      اقای مدیری دیگه تموم شده است کارای قبلیشم برای نویسنده های خوبش بود که اونها هم رفتند جالب اینکه حرف ناراحت کننده هم میزنه اونه میخندند !!!

    • بدون نام

      کجای دنیا بلایا مرگ و بیخانمان شدن مردم رو دستمایه خنده واستهزا قرار میدهند مهران مدیری فردی فاقد شخصیت و برده پول است که روزهای فقر خودش رو فراموش کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است کارم از گریه گذشته هنوز هم می خندم

    • عسل

      معلومه نامه رو کی نوشته !
      آقای مدیری همیشه راجع به کرمانشاه گفته که کمک کنین .
      منظورش هم آقای خیابانی و آقای دایی نبود .همه مردم هم خوب میدونن .منظورش اون کسانی بود که فقط برای خود نمایی اومدن و عکس سلفی گرفتن و رفتن
      منظورش جهانگیری بود که با کفش وارد چادر شده بود .
      همه مردم ایران منظورش رو خوب فهمیدن پس نیازی به نوشتن یه همچین متنی نبود

    • بدون نام

      واقعا خیلی ها برای مردم زلزله زده زحمت کشیدن دستشون درد نکنه.اما آقای مدیری کارش طنزه بذارید مردم وبخندونه.تورو خدا زیاد بهش گیر ندید .من خودم کرمانشاهی هستم وهرکی لبخند وبه لب مردم بیاره دوست دارم

    • بدون نام

      متاسفانه ملتی داریم که هیچ وقت متوجه طنز هدفمند نمیشن و لیاقتشون همون رضا رشیدپور و فرزاده حسنی و احسان علیخانیه که لکی جلوی مردم اشک مییزن ولی براشون مهم هم نیست. این آقای مدیری بدبخت که داره اینهمه میگه و داره پول جمع میکنه برای این زلزله زده ها! بعدم اینکه من خودم واقعا توی اینستاگرام شاهد بودم استوری های آدم های نابلدی رو که با یه ماشین پاشدن رفتن توی دست و پای امدادگر ها!
      اگر میفهمیدیم کاربرد اصلی طنز طعنه زدن به مسئولین و از خواب بیدار کردن اونهاست انقدر سریع جوگیر نمیشدیم.

    • بدون نام

      حالا مهران مدیری یه کرد.شماها به بزرگی خودتان ببخشید

    • امین

      اون جوونی که این متن رو نوشته یا کل داستان رو ندیده یا انقدر دور و برش شلوغ بوده که متوجه نشده.
      مهران مدیری ‌هرگز هیچ زلزله زده ای رو مورد تمسخر قرار نداد و فقط از رفتار یه سری چهره های قلابی انتقاد کرد که تو این وضعیت بد مردم عزیز کرمانشاهی هم به فکر مسخره بازی های خودشونن.
      علی دایی ها و خیابانی ها هرگز مسخره نشدند و اتفاقا همیشه گفته که کلش مسئولین هم مثل اینها و مردم شریف دیگه کمک می کردند.
      و از همه مهمتر کل ملت ایران میدونن کل مبلغ جمع شده از موزه دورهمی قرار خرج کرملنشاه بشه.
      مدیری تو همه برنامه هاش از زلزلهدکرمانشاه یاد میکنه که مردم و مسئولین یادشون نره...
      واقعا بی انصافیه این رفتار ....
      نظر شخصی من این هست که تو برنامه جدید دورهمی مهران مدیری خیلی تند تر و انتقادهاش به سمت مسئولین خیلی جدی تر شده، من یکی نگرانشم که براش پاپوش درست نکنن.
      یا علی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من اگه جای مدیری بودم اینهمه خودمو به زحمت نمیدادم چندین میلیارد جمع کنم واسه زلزله زده ها .میرفتم نمایش درمیاوردم
        مدیری میگه نمایش بازی نکنین کمک کنین همون کاری که خودش داره میکنه

    • بدون نام

      مهران مدیری برای دیده شدن و درآوردن پول بیشتر حاضره خودش رو به باغ وحش بفروشه

    • کاوه

      درود برآقایان خیابانی و دایی ما کارهای شما فراموش نخواهیم کرد و امیدوارم مدیری مغرور عذرخواهی کند و خوشحالم ما مرزبان چنین ملتی هستیم اگر دولت کمک میکرد این حال وروز مردم نبود

    • بدون نام

      ماشالا به غیرت و شهامتت هیراد عزیز...

    • ....

      متن نامه رو حالا هرکسی نوشت خیلی قشنگ نوشت ولی کاش می فهمید این یک برنامه طنز هستش طنز هم به معنای بیان آسیب های اجتماعی به زبان شوخی آقای مدیری با زبان طنز طعنه های زیادی به مسئولین زد که متوجه باشن این وظیفه ی شماست برای رسیدگی به زلزله زدگان فک نکنم درک این موضوع خیلی سخت باشه اتفاقا آقای مدیری خودش یکی از کسانی که توی هر برنامه از زلزله زدگان حمایت میکنه
      التماس تفکر

    • بدون نام

      مدیری یه تاجره لمپن‌ معاب هستش که اشتباهی گذرش به بازیگری و کارگردانی افتاده و به درامد پزشکان حسادت میکنه و میخواد با این عقده حقارتی که از اونها داره با پیامک به درامد برسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابات تاجره.
        توهین نکن
        حسودی میکنه؟مدیری بی پوله که حسودی کنه؟اونکه حسودی میکنه امثال تو

    • مهدی برازجان

      تااینجاش خوب گفتی امابدون اگه تولفظ کلامتون به جایه ملت ایران میگفتین هم وطنانم یامردم ایرانم خیلی بهتربود. چون وجب به وجب ایران خاک کل اقوام ایرانیست و تاالان هم کسی نتونسته چپ به غرب شرق جنوب شمال ایران نگاه کنه. ماهموطنان جان میدیم برایه کل ایران عزیزمون اما دلگیرمیشم وقتی بعضیها خودشون جدا حساب میکنن درحالی که ما روزشب ندا شتیم که توغرب کشور چی فاجعه ای شده و همش پایه اخباربودیم واشک. ماهمه ایرانیم لر کرد ترک عرب نداریم هم خون وهموطنم .حالا مدیری بد کرد .رسانه هایه ایرانی مخالف همیشه ماها هموطن صدامیزنن.برادرعزیزم شماکه تو خود ایرانین دیگه لازم نیست به جای هموطن یا برادران ایرانیم بگین مردم ایران.یه جورمیگین مردم ایران انگار یه کشور مارا اینجور صدا میزنه.تمام ایران خاک وطنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط مدیری بقیه هرررری

    • بدون نام

      عزیرم ناراحت نشو مردم ایران توی مسخره کردن لنگه ندارن روز به روزم درحال پیشرفتن....

    • بدون نام

      عزیرم ناراحت نشو مردم ایران توی مسخره کردن لنگه ندارن روز به روزم درحال پیشرفتن....

    • بدون نام

      گفته های خودش نیست،اوپول میگیردتانظرصداوسیمارامنعکس کند.

    • بدون نام

      با عرض سلام به مردم عزیز کرد وداغدیده کرمانشاه عزیز هرچند شاید ملت ایران در پیش شما نباشند ولی قلبشان با شماست وما هم از اینکه در چادرها در این سرما هستید ناراحتیم ولی نمی‌توانیم کاری کنیم ،من به تمام ملت ایران چه جنوبی های عزیز،اذری های باحال،شمالی های مهمان نواز وتمامی ملت ایران افتخار میکنم وباعث افتخار بنده است،بازم از متن نوشته شده واقعا ناراحت شدم،انشاالله زودتر کارها رو براه بشه ومردم ایران هم کرد های عزیز را فراموش نکنند

    • همه خانی

      اقای مدیری با پول این ملت سرمایه دار شده یک مشت ادم بیکار رومیاوره سیما با اون دو بی نمک یخ که فکر میکنند خیلی با مزه هستند در پایان شما سواره هستی وخبر از پیاده نداری زیاد حرف الکی نزن

    • بدون نام

      واقعا چرا اینقدر منفی به قضیه نگاه میکنید . تنها کسی که باصراحت توی تلویزیون از مسئولین انتقاد کرد و هوای زلزله زده هارو داشت ،آقای مدیری بود!!!تعصب بیجا جلوی تفکر و میگیره . آزاد باشید...

    • بدون نام

      از مهران مدیری بیش از این انتظاری نیست !

    • بدون نام

      lk

    • بی نام

      البته همه جای دنیا در مواقع اتفاقات اینگونه ... شبکه های تلویزیونیشون به پخش برنامه های شاد رو میارن ... داغ مردم رو بیشتر نمیکنن تا از نظر روحی به هم نریزن ...
      اون برنامه کاملا درباره امثال نیکی کریمی ها بود که روی کیسه های برنج اسم خودشون رو چاپ میکنن ( البته که اون برنج هارم با کمک مردم خریداری کردند ) و با این کارها شو راه میندازن..یه نقد بود به این افراد ... مطمئنا نویسنده این برنامه رو خوب ندیده و یا...
      این نامه موارد درسته زیادی داشت اما از نگارش متن مشخص بود که از طرف چه کسانی مطرح شده...

    • اصفهانی

      از مدیری از وقتی اون شخصی که فیلمبرداری میکرد را جلوی همه کنف کرد متنفرم

    • بدون نام

      خود آقای مدیری یکی از خیرترین هنرمندان ما هستن و چون خودشون طعم فقر رو‌چشیدن خوب درک میکنن این مردم رو حرف ایشون توجه به عزت نفس مردم هست حالا با هر نیتی ، اینکه این نامه رو کی نوشته مهم نیس مهم اینه که با تاکید به کورد بودن خواسته احساسات جمعی رو برانگیزه والا که همه ی ما آگاهیم به این نامه ای که حرف دل مردم غیور و‌شجاع کورد نیس فقط عقده ی یک نقد شده ی سوخته ست

    • پوریا

      آقا هیراد خیلی تابلوئه که وجود نداری من خودم کوردم و اتفاقا برنامه رو کامل دیدم اون برنامه انتقاد از کسایی بود که میخواستن از زلزله و رنج مردم به نام و شهرت برسن از جمله حافظ ناظری که کلیپش موجوده و اتفاقا در همون برنامه هم از مسئولین انتقاد شد که چرا رسیدگی نمیکنن هم از کسایی که واقعا به مردم زلزله زده خدمت کردن تشکر شد فک کنم برنامه رو ندیدی

    • بدون نام

      سلام.من یکی که میگم از اقای مهران مدیری هیچ کس بهتر کمک نکرد و هیچ کس بیشتر دلش نسوخت.سالاری اقای مدیری

    • بدون نام

      شما روحیه طنز ندارین برادر من

    • نسل سوخته

      هموطن کورد زبان عزیز.آقای مدیری قصدتوهین نداشتن وندارن فقط ممنظورحرفشو باطنز وشوخی به گوش مسئولین این مملکت میرسونه.بنظر بنده کارش اصلا توهین نبود

    • بدون نام

      آفرین بر نویسنده بلاخره یک نفر یه جواب درست حسابی به این لودگی های مهران مدیری داد واقعا ظنز نه لودگی های مهران مدیری از حد و اندازه گذشته هر وقت دلش بخواهد هر کسی رو به سخره میگیره زنده باد ملت کورد و زنده باد این جوان کورد
      علی دایی ها خیابانی ها علی کریمی ها لودگی نکردن حرف نزدن شعار ندادن عمل کردن و شدن نماینده ملت و مردانه رفتن به کمک هموطنان کورد

    • راد

      این هموطن کرد ما یادش رفته که اقای دایی یا دیگران که گفته اینها هم پولهای همین ملت را به‌جیب زدن که الان در پنت هاس زندگی‌میکنند و برای عوامفریبی و پر کردن جیب خود گاهی سر دیگ نذری می ایستند عکس میگیرند یا ‌سریال زلزله یر پل ذهال را بازی میکنند یا اشکهای انچنانی میریزند

    • بدون نام

      اقای مدیری تو و اون اسپانسر برنامت مدیر عامل اول مارکت کسی که خودشم میدونه برنامه شما جایزه بازی در میاره و به شما تریبون میده و هر کسی رو خواستی مسخره کنی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ناقص ننویس

    • بدون نام

      به نظرم این نامه چرته و بیخود نوشته شده هر چی مدیری گفت حقیقت بود منظور مدیری تمسخر زلزله زده ها نبود تمسخر سواستفاده کننده از زلزله بود یکی علی داییی معلوم نیست اون نه میلیارد رو چیکار کرده و هنوز در حالی که زازله زده ها از سرما در رنجند اقا مزون جواهرات با زنهای رژ لب سرمه ای براه انداخته

    • راد

      ضمنا اینقدر زلزله را به کرد و ترک و بلوچ و قومیتها نسبت ندهید ما همه ایرانی هستیم اینقدر خود را تافته جدا بافته‌ندانید و نخواهید از اب گل الود ماهی بگیرید و یا مظلوم نمایی کنید زلزله مصیبت بزرگی است برای انسانها چه کرد چه لر چه فارس چه‌ترک و همه وظیفه داریم کمک و همدردی کنیم ولی عوامفریبی ممنوع بزرگ کردند ادمهای فریبکار ممنوع تحقیر ادمهای خوش نام هم ممنوع

    • بشیر دلاویز

      قبلا هم به کوروش بزرگ توهین کرده .اگه شعور داشت توهین نمیکرد

    • بدون نام

      وقتی مدیری برا بودن چنین رفتارهای میکند.پس ببین.ادمهای تازه کار چه میکنند.دورود بر ملت کرد مظلوم.

    • بدون نام

      ایران همینه هرکی ی کمـ توجه میبینه ومشهورمیشه خدارو هم ب بازیچه میگیره

    • بدون نام

      بیچاره مدیری هر شب داره می گه و یادآوری می کنه به مسئولین که زلزله زده ها رو دریابید اینها رو ندیدی جوان کورد عزیز فقط برشی دیدی و برداشت خودت و داری

    • بدون نام

      من که مدیری رو دوست دارم ، حرفهاش هم حقه

    • بدون نام

      این هیراد عزیز اصن فک نکنم وجود خارجی داشته باشه خخخخخ
      ماکه نمیدونین کیه طرف شماهم بگید نمیدونید خخخخخ
      بیچاره مدیری که خودش یکی از خیر های بزرگ زلزله ی کرمانشاه هست فقط بلد نیست مثل یه عده توی بوق کرنا کنه ملت فهیم کرد خودشون میدونن کی دوسته کی دشمن

    • بدون نام

      این هیراد عزیز اصن فک نکنم وجود خارجی داشته باشه خخخخخ
      ماکه نمیدونین کیه طرف شماهم بگید نمیدونید خخخخخ
      بیچاره مدیری که خودش یکی از خیر های بزرگ زلزله ی کرمانشاه هست فقط بلد نیست مثل یه عده توی بوق کرنا کنه ملت فهیم کرد خودشون میدونن کی دوسته کی دشمن

    • بدون نام

      قبلا پاسخ لطف و توجه قدردانی بود،الآن بد دهنیه و طلبکاری

    • بدون نام

      درود برهیراد عزیز،درودبرکردهای باغیرت وباتعصب،درودبرملت قابل ستایش ایران که خود جوش به مناطق زلزله زده شتافتند.که این کار دردنیابی نظیر است.

    • احمدم

      حالت خوبه عمویی!!!
      این کیه دیگه .

    • بدون نام

      برنامه اش رو ندیدم و نمی تونم قضاوت کنم ولی برنامه اش دور اولش خنده دار بود این چند سال اخیر خودش هم گفته پول دارم می خوام استراحت کنم برنامه هاش خیلی تلاش نمی کنه یک برند شده و از همون بهره می گیره.
      ولی هر موقع بذل و بخشش می کنه و ادم لارجی هم هست میگم خدا به داد ما برسه همراه اول از جیب ما درش میاره که خوبم میاره.
      کلا ذاتش خوب . این مهمترین و بالاترین مساله در مشخص شدن مسیر زندگی ادم هاست.مطمئن باش اگر حس کنه واقعا باعث ناراحتی شده عذرخواهی می کنه.

    • بدون نام

      شایدیه زلزله زده نوشته شاید هم سیاه بازی باشه برای تخریب مدیری

    • بدون نام

      همش تقصیر قیمته؛ اما خاک بر سر مدیری اگر اینطور برنامه ای رو اجرا کرده

    • بینام

      حقوق بگیر صدا و سیما است. چه انتظاری ازش دارید.

    • بدون نام

      من نمیدونم مردم ایران حال روز خوشی ندارن مهران مدیری این همه روحیه را از کجا بدست آورده شاید زندگیش در سطل اقا زادهاست ولی من مطمئنم این روزهای سیاه بالاخره خواهد گذشت مردم ایران به آرامش خواهند رسید انشالله

    • فرزانه ابراهیم

      کاملا با نظر نویسنده این مطلب موافقم . مدیری هم که دیگه گندش رو دراورده از بسکه این موضوع زلزله رو به تمسخز میگیره خودش هیچ کار مثبتی انجام نداده میخواد کارهای بقیه رو هم خود نمایی جلوه بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشترین کمک با احتساب فروش هدایا به نفع زلزله زده ها مال همین مدیریه.اوئل قرار بود جای دیگه خرج به ولی گفت تصمیم دارم همشو بدم زلزله زده ها.
        منظورت از کمک چیه؟

    • بدون نام

      شخصیتی مثل آقای خیابانی که درود خدا به شرفش در همون روزهای اول زلزله در کنار مردم سرپل بود صدای مردم رو با تمام وجود به گوش هموطنان رساند،خدا همیشه پشتیبانش باشه و همچنین پشتیبان تمام هموطنهای عزیزی که با دل و جان به داد مردم زلزله زده شتافتد ،ما یک ملت واحد هستیم

    • Zahra

      مدیری چکار کنه??
      مسئولين باید فکری واسه مردم کنن،این همه حقوق میگیرن که برن مجلس بخوابن،،

    • بدون نام

      حرف دل مارو نوشته. آفرين

    • ایلیا

      عزیزان زلزله زده یا برنامه جناب مدیری رو کامل ندیدید یا اصلا حرفهاشو نفهمیدید. لطفا نسنجیده حرف نزنید. و احترام افراد را نگه دارید.

    • لک زبان کوهدشتی

      سلام برادرم هیراد .این هم میگذرد ما جنگ هشت ساله را پشت سرگذاشتیم.البته شمابیشتر مردم کرمانشاه .وخیابانی و دایی پرستوی کریمی.اردل این جامعه تقلیدگرا غرب .باخانواده ریشه درخاک کهن ایران دارند

    • سلین رادمهر...20ساله... فرمانیه تهران

      بنده خدا مدیری حرف حق میزنه چرا زیرابشو میزنید

    • بدون نام

      یه مشت ادم بیکارو جمع کرده دورش فقط به هر چیز چرتی دست میزنن بی مزه ها

    • بدون نام

      من هم متاسفم برای مدیری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغ چاپ میکنید شماغربگر ا

    • بدون نام

      خاک بر سر اونهای که دور این دلقک جمع می شن ودست می زنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک برسر آدم حسودی مثل تو

    • بدون نام

      مدیری همش داره به خاطر زلزله زده ها حرف میزنه و همیشه میگه اونقدر از این مصیبت میگم تا بهشون رسیدگی بشه!!! و موزه دور همی رو به نفع زلزله زده ها به حراج میگذاره.متاسفانه دو مطلب وجودداره یکی اینکه بعضی از ادمها حسودند وتحمل موفقیت دیگران (مدیری)رو ندارند. دوم اینکه اصلا نمیدونند طنز چیه و همش منتظرند که همه گریه کنن باخندیدن مخالفند.

    • حیران

      من لر هستم درود بر کردهای شجاع وبا غیرت دوست عزیز اگه مدیری توی اسایش و رفاه زندگی نمیکرد که مثل جوون ۴۰ ساله خودش را نشون نمیداد حق با توست با پول جنوب و غرب دارن حال میکنن اون که از کولبر خبر نداره چون پول بدبختهای ای کشور به جیب اونا میره چه زمانی مرفه از درد ندار خبر داره اگه این کار را نکنه که صدا و سیمای میلی برنامه بهش نمیدن که جیبش پر بشه بدان مردم ایران از ناراحتی و گرفتاری هر وطنی اش در هرکجای این کشور که باشن نیز ناراحت وغمگین میشه زنده باد کورد و هر ایرانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون 48 سالشه با کلی آرایش 45 ساله نشون میده
        شما ببخش اون دو سه سالو

      • بدون نام

        40 ساله کجاش جوونه؟!

    • بدون نام

      در برنامه ای دور غمی تاخت وتازی هم‌به مقام شریف معلم داشت.مجبوره هرجوری شده عده ای رو بخنداند و عقده ی دوران بی پولیش رو خالی کنه.دیوانه چون دیوانه را ببیند خوشش آید.سانسور نشه لطفا

    • بدون نام

      حالا مديري شد مسوول تمام مشكلات و بدبختياي مردم!
      باز اقلا اين بابت پولي كه درمياره يه كم مردم رو مي خندونه مسوولين جه كار مي كنن. جز درآوردن اشك مردم؟

    • دخترام

      سلام دوستان من خودم کوردم
      این فقط دیدگاه هیراد نسبت به صحبتهای مدیری بود ربطی به کرد و آذری وفارس ندارد سر جمع من عاشق برنامه های مدیریم و صحبتهای ایشون رو خوب درک کردم بخصوص افرادی که بیشتر جنبه ی خودنمایی داشتن ربطی به دایی و خیابانی نداشت و افرادی که با دل وجان کمک کردن این افرادکم نبودن هم دلی مردم واقعا در این زلزله خودشو نشون داد من عاشق کشورم هست کشوری که همه عاشقانه در کنار هم هستیم اما در هر جا خودستا های هستند که کمک رو هم با نمایشی از خودشون نشون می دن فقط فقط مدیری انها رو مخاطب قرار داد

    • بدون نام

      نظرات اخبار مهم رو هیچوقت منتشر نمی کنید

    • بدون نام

      آفرین واحسن به این جوان کردایرانی. حرف های خوبی زدید شاید آقای مدیری امثال ایشان ازخواب غفلت بیدارشوند. بجای مسخره کردن اگر کمکی نمیتونه ونمیکنه .نمکی برزخمشون نپاشه.

    • بدون نام

      واقعاهمینطوره.اونشب خیلی مسخره کرد اونم برای اینکه یه عده صدای خنده شون بلندشه.....

    • سعید

      متن و اظهارنظر بسیار بسیار چرتی بود.

      ضمن احترام و ابراز همدردی با زلزله‌زدگان کرمانشاه که جانان ما هستند ولی این متن بسیار جلف و مزخرف بود.

    • آرین

      بشکنه دست مهران که نمک نداره از دست شما مردمان بی لیاقت... کسی که هر برنامه از زلزله زده هایی که بی خانمان شدن و در سرما مانده اند یاد میکند تا فراموش نشوند ... کسی که درامد کل موزه ی دورهمی را برای زلزله زده ها جمع میکند ... آنوقت یک انسان بی لیاقت نمک نشناس جوگیر مثل این اقا پسر اینطور پاسخ زحمات جناب مدیری را می دهد ... متاسفم فقط همین

    • علی

      من ک دورهمی نگاه نمیکنم،ولی برادرمون حرف دل همه انسانهای پاک وآزاده ای زده ک بخاطرمشکلات طبیعی مثل زلزله زندگیشون نابود شده واین وظیفه همه هست ک درک کننددر حدتوان یاری کنندهموطنمون ن تمسخر وسرکوب زدن

    • بدون نام

      محض اطلاع کسانی که از آقای مدیری انتقاد میکنن اگر نمیدونن بدونن که همین برنامه دورهمی میخواد موزه یه دورهمی رو به حراج بزاره تا با پولش به زلزله زده هوی کرمانشاه کمک کنه اگر آقای مدیری قصدو نیت بدی داشت هیچ وقت این کارو انجام نمیداد باز هم ما مردم زود قصاوت کردیم امیدوارم خدا مارو ببخشه

    • رضا

      بهتر نیست بجای واژه مجعول کورد همان کرد را بکار ببرید؟!

    • بدون نام

      هم وطن عزیزم من تهرانم ولی به کل هم وطنان ایرانی میتپه واذریم مهران مدیری بندخدا همش درموردزلزله میگه وکرمانشاشایدیه موقع درموردزلزله یه چیزی گفته ناراحت شدین این بیشترمیش مسولینن که شماهم ناراحتیدوخیابانی خداحفظش کنه هم وطن ووطن دوست واقعیه باغیرت مدیری با این حرفهارومیگه بعضیهااینم نمیکنن باطنزانتقادمیکنه

    • علی اصل

      باریکلا آقای هیراد;گل گفتید.

    • بدون نام

      فکر کنم مهران مدیری خودش ازهمانی است سراک توخانه های مردم میکشه بااین برنامه مسخره اش وآن نمایش وبازیگران منگل اش آخه مدیری به توچه مربطه کی عاشق شده کی چند سالشه خودت قیافه ات تو آینه دیدی مسخره با آن کت وشلواردورنگ ات

    • بدون نام

      کلا مخالفم با این جوان و طرز فکرش

    • خدا ...عاشقتم

      درسته مدیری بیش از حد شوخی کرد ولی همون مدیری هی یادی از زلزله زدها میکنه ؟ موزه دورهمی ش رو میخاد حراج بزاره

    • نگین

      آخه یه جوان زلزله زده که تو چادر به گل نشسته بقول خودش هست و امکانات نداره از کجا تلویزیون با گیرنده دیجیتال داره و کجا دل خوش و حال و حوصله داره که بشینه دور همی ببینه اونم انقدر با دقت؟! یا دسترسی به نت و کامپیوتر و گوشی و اینستاگرام و شبکه های مجازی و ... داره که نامه بنویسه بذاره؟ یه درصد احتمال نمیدم این نامه رو یه کرد زلزله زده نوشته باشه کاملا مشخصه نه زلزله زدس نه تو اون مناطقه نه از وضع مشکلاتشون خبر داره.ادبیات نامه هم ادبیات یه جوان روستایی نیست.حتما یکی از کساییه که از مدیری ضربه خورده.شما چه زود باور و خوش خیالید.مدیری دست رو هر سوژه ای بذاره یه عده ناراحت میشن.اتفاقا کارش خوبه و خوب بعضیارو که باید بکوبه میکوبه

    • شریفی

      سلام برادران وخواهران کورد،من یه بختیاری و عضوی از خانواده چن میلیونی ایرانم،نامه جالب و پر محتوی و پرازحقیقت نوشتین همه جملاتت ب حق بود،امابهترین قسمت جایی ک ازمسئولین انتقاد کردین و ازمردم تعریف وتمجیدو تشکر،امیدوارم زودتر همه مشکلاتی ک دارین برطرف بشه ودوباره زندگی ب همه جای کرمانشاه برگرده

    • میترا

      من برنامه اون شب رو دیدم وبرداشتم تمسخر هموطنان کرد نبود به نظر من بیشتر می خواست رفتار ناشایست بعضی افرادو در چنین مواقعی نشون بده من بعید می دونم هدف برنامه تمسخر مردم یا آقای خیابانی و.. بقیه بوده مدیری همیشه از همه مهمونا در مورد کمک به زلزله زده ها می پرسه پس براش کمک رسانی به مردم مهمه هیچ کس تو این موقعیت به خودش اجازه نمی ده هیچ انسانی رو مسخره کنه

    • مریم

      خدا نجات بده همه زلزله زدگان رو..خدا همه اشون رو نجات بده...امیدوارم همه ما هر کمکی از دستمون بر میاد براشون انجام بدیم تا زندگیشون هر چه زودتر سر و سامون بگیره...
      ناراحت شدم

    • بدون نام

      جمع کنین این بساط رو.
      نمک نشناسا، مدیری هرشب داره تو برنامش ازتون حمایت میکنه اونوقت شما میشینین تیکه میگیرین ؟
      کی وقت کردین انقدر حساس بشین ؟ نکنه حافظ ناظری و امثال اون وقتی اومدن پیشتون وعده و وعید دادن بهتون ک جو گرفتتتون.
      زلزله ی کرمانشاه چیزی اگر نداشت ، حداقل فرصت طلایی بود واسه خودنماها. از اون شاخ های مجازی گرفته تا بازیگرا پاشدن رفتن فقط عکس و فیلم گرفتن.از گریه ی مردم زلزله زده چی نصیبشون میشد ؟ جز اینکه با افکار و احساسات مردم بازی کنن.
      اینهمه دولت اعلام میکرد پا نشین نیاین کرمانشاه جاده هارو شلوغش میکنین و ما نمیتونیم دقیق امداد رسانی کنیم.اونوقت این پلنگا و شاخ های مجازی میرفتن اونجا عکس و فیلم میگرفتن.

    • Omid

      سلام
      بنده هم چندین بار متن این دوستمون هیراد رو خوندم و هم برنامه آقای مدیری رو کامل دیدم. چند تا نکته مهم هست که خواستم بیان کنم.
      1. آقای مدیری تقریبا در تمامی برنامه هاش، زلزله تاسف بار کرمانشاه رو یادآوری میکنه. یعنی تقریبا جزو معدود افرادی هست که این کار رو انجام میده و این قابل ستایش هست.
      2. دوستان عزیز، شما که از توهین ( به قول خودتون) ناراحتید که صد البته به مردم شریف کرمانشاه توهینی نشده، کامنت ها رو بخونین. ببینید به کسی که سالهاست در عرصه طنز و هنر زحمت میکشه، چه توهین هایی شده. واقعا باید به این فرهنگ تاسف خورد.
      3. جناب هیراد عزیز، مردم ایران همه داغدار عزیزان از دست رفته زلزله کرمانشاه و ورزقان و .... هستند. ای کاش شما هم به جای توهین و توهم دشمن پنداری، قدری به عمق سخنان آقای مدیری ( که البته همه می دانیم طنز یک بیان ظاهری دارد و یک معنی عمقی) بیندیشید.
      4. چقدر زیباست که به جای به چالش کشیدن فردی مثل مهران مدیری، در مورد مسئولین محترم اظهار نظر کنیم. مدیری وظیفه اش را بعنوان یک هنرمند، به خوبی انجام میدهد.
      5. کمی بیندیشیم. فردی که در برنامه اش همه را دعوت به کتاب و اندیشیدن می کند، شایسته احترام است. کمی بیندیشیم. آیا واقعا این هیراد عزیز، و البته هم فکرانشون، با اندیشه می نویسند؟

    • الهه سادات

      بسیار سنگین بود.اما آفرین

    • بدون نام

      آهنگ آیدابانو از شکیلا به کردی.

    • مردم

      مهران مدیری توی کارنامه اش در طول سالها حضور در صدا و سیما نشون داده و ثابت کرده که همیشه طرقدار مردم مظلوم بوده و ترسی از هیچ کس نداره تووی اون برنامه هم فقط و فقط کسانی رو مسخره کرد که از آب گل آلود ماهی میگیرن و های و هوی را میندازن در حالیکه اصلا وجودشون باعث آزار و اذیت داغدیدگان کرمانشاه و زلزله زده هاست من برنامه اش رو ضبط شده دارم شما هم میتونید داتلود کنید و دقیقا بررسی کنید و به آقای مهران مدیری بیخودی تهمت نزنید توی ایران ِ زلزله زده ، وحود آقای مدیری ،خیابانی ، علی دایی ،خداداد عزیزی،عابد زاده و افرادی که واقعا دلسوزانه برای مردم داغدار زلزله زده کمک کردند ارزشمند هست و خواهد بود و مطمئنا با نوشته های بی اساس عده ای متزلزل نخواهد شد مردم به اندازه ی کافی داغدار هستند شما با قضاوت های کورکورانه بدترش نکنید و اینرا بدانید همه ی قضاوتها چه روبرو و چه در خفا در روز قیامت بازخواست میشود چرا بیخود بر گناهان خود می افزائید

    • احمد

      من آذربایجانی هستم و چندین بار به استان‌های کرد نشین سفر کردم و هیچ فامیلی اونجا ندارم.ولی خدا شاهده که هربارکه میریم شرمنده مهمان نوازی کردهای مهمان نواز میشویم.انسانهای باشرافت.مهمان نواز و دوست داشتنی و صادق
      ماهم اندازه وسعمون کمک کردیم.خداوند یار و مددکار کردهای عزیز باشه انشالا

    • حامد

      دمت گرم هیراد عزیز
      حرف دل منو زدی
      این مردک توی این برنامش مردم رو مسخره می کنه. خدا میدونه واسه این برنامه دورهمی چقدر قرارداد بسته و داره سر مردم رو شیره میماله. اونا که اهل فرهنگن میدونن که این مردک و برنامش خزعبلی بیش نیست.
      جالب اینجاست که تماشاگر رو میاره بالا و فقط به دنبال مسخره کردنشه. و دست آخرم یه تبلت مثل گداها میده بهشون. خدا میدونه چند برابر این تبلت ها گیر خودش میاد.
      تماشاگر رو میاره بالا میپرسه ازش حقوقت چقده. طرف میگه مثلا 2 میلیون. میگه یعنی میشه با این حقوق زندگی رو چرخوند؟ یکی نیست بگه آقای مدیری خودت چقد در میاری که حالا غصه حقوق دیگران رو می خوری؟ حتما حودت چندین برابرشو میگیری.
      شما عاشق شدین؟ به تو چه؟ اینها سوالات خصوصی مردمه. توی قرن 21 اینجور سوالها جزو حریم خصوصیه.

    • علی

      سلام من بمی هستم درک می کنم که برای مردم کرمانشاه چقدر سخته ازمسولین خواهشی که دارم به داد دل این مردم زلزله زده برسین خدایا خودت کمکشون کن

    • بدون نام

      مدیری از همه انتقاد میکنه..عاشقتیم مدیری

    • روژان

      درود بر دوستان
      و بر هیراده تخیلللی و حافظ ناظری و علی کریمی و اون خانومای سلبریتی که داغ گربه دیدن و مورد نقد جناب مدیری عزیز قرار گرفتن و همینطور مسئولین بی غیرت و بی تعهدی ک همیشه جناب مدیری ازشون انتقاد کرده و من ب عنوان یک جوان کرد بی نهایت ازشون سپاسگزارم
      این هجمه ها هم با این نامه های سطحی و آبکی و مضحک نمیتونه حقایق رو پنهان کنه و چهره ی افراد واقعا دلسوزی مثل جناب مدیری رو خدشه دار کنه
      با تشکر

    • الف

      خیلی چرت گفتی تارف نکن میخوای براد پيت و تام کروز بیان اونجا میخوای همه از کار زندگيشون بزنن بیان اونجا که فکری کنن همین مهران مدیری از همه بیشتر کمک مالی کرده آقا پسر تو نمیفهمی اگه میفهمیدی نمیگفتی بیزامه مسخره کردن هستش فکره پولاشم هست جای نگرانی نيست

    • سیروس

      هر کهرا بهر کاری ساختن هرکسی دایی نمیتونه بشه

    • بدون نام

      حالا خوبه چیزه بدی نگفته که به آقا هیراد برخورده

    • علی ولی پور

      جناب اقای مدیری موقع زلزله کجا بودید چرا شما یکم مثل اقای خیابانی یا علی دایی به فکر کمک نبوداید ،خنداندن مردم ثوابه ولی مردم کرمانشاه که سرمای -10رو دارن تحمل کی کنند فکر نمی کنم نیازی به خنده داشته باشن اصلا با خنده چی حل میشه اونا خونه میخوان نه خنده .

      اقای مدیری خجالت بکشید برای خودام متاسفم.

      مردم کرمانشاه تسلیت.

    • بدون نام

      چکار به مدیری دارید .مگه مدیری وامثال او باید به زلزله زده ها کمک کنند .ما مثلا ستاد مدیریت بحران داریم پس دولت چکاره اس .یکم از اختلاصها کم کنند کل اون مناطق رو میتونند بازسازیش کنند .یکم مردم با طنز های مدیری این بدبختیا یادشون بره اخه تا کی همش غصه .همه مردم ناراحتند وتا جایی که بتونند کمک میکنند ولی برای یه دولت خیلی زشته که از مردم انتظار کمک داشته باشه .هنرمندها معرفت خودشون رو نشون دادند وگرنه هیچ وظیفه ای ندارند

    • علیرضا

      فکر میکنید آقای مدیری اگر به فکر کسی بود ،الان این همه درآمد داشت؟؟
      آقای مدیری اگر قرانی به زلزله زدگان کمک کرده بود که نکرد علیرغم سرمایه فراوان ایشان..خبرگزاریهای مریخ هم مطلع میشدند...
      این برنامه ها. بدرد مردم بی درد میخوزه .. اونایی که یا واقعا خوش هستند یا الکی خوشن....
      اگه این تیپ اداما نباشند پس آقای مدیری چه جوری هر روز جیب خودش رو پر تر و.پرتر بکنه
      آقای مدیری بنده با ان جوان کورد دقیقا موافق هستم
      ای کاش شما هم کمی به خودتان میومدید ......و به جای اینکه از طریق تمسخر کردن این واون پول دربیارید
      کمی هم در دردهای مردم ایران ،لااقل دکوری هم که شده. شریک میشدید....شما که فیلم خوب بلدید بازی کنید.......

    • مازیار

      مهران مدیری تو برنامه هاش همش از مشکلات زلزله زده ها صحبت میکنه و این انتقادها جواب مدیری نیست بیاید واقع بین باشید نه طلبکار .

    • زهرا

      بابا شما ها چرا همه چیو برعکس میفهمین مدیری فقط از اونایی که برای خودنمایی رفتن کرمانشاه انتقاد کرد...مدیری لحن حرفاش تند و تیزه به خاطر همین خیلیا مث همون جوون کاملا برعکس موضوع فهمیدن بعدشم دورهمی یه برنامه طنزه که مشکلاتو مساءل جامعه رو میگه بعدشم انتظار ندارین که مدیری بیاد زار زار گریه به خاطر زلزله تو برنامه طنز...؟
      همین مردمی که ادعاشون میشه و میگن مدیری توهین کرده ب زلزله زده ها خداایی کدومتون دو هفته بعداز زلزله به فکر مردم بود؟مدیری فقط داره یاداوری میکنه اتفاقاتو چون مردمو خوب میشناسه...متاسفانه مردم ما فراموش کارن

    • مهدی اصغری

      خنده داره این نامه
      کسی که از جنس مردمه نمیشه منفورش کرد تلاش نکنید

    • ناشناس

      کاش کمی انصاف بود!! برادر کورد عزیز خوب است قبل از نوشتن مطلبی که مورد منازعه و اختلاف شود کمی تفکر کنیم( التماس تفکر) من هم به نوعی به کوردها وابسته ام ولی شما با اینهمه هجمه اصلا توجه دارید که موزه دورهمی آقای مدیری برای کمک به چه کسانی است؟؟ اگر می گویید لازم نکرده که مشخص می گردد شخصی نگری می کنید و اگر قبول دارید پس تمام افتراهای شما بی دلیل است. برادر عزیز طنز پردازان مستقیماً حرفهای خودشان را نمی زنند و قطعا به در می گویند تا دیوار بشنود گاهی بعضی جملات طنز از هزار جمله جدی تلختر ، گزنده تر و گریه آورتر است. آیا در کنار عزیزان و قهرمانانی که مردانه حضور پیدا کردند در صحنه ، بسیار افراد متفرقه نبودند که به طمع شهرت تشریف آوردند...لطفا کمی بصیرت به خرج دهید و براحتی دیگران را مورد هجمه قرار ندهیم....یاعلی

    • shams

      مهران مدیری ادم نون به نرخ روز خوری . خیلی ادم کثیفی کاش برنامش و قطع کنن

    • دنیا

      مدیری رو تو استخر گرفتن یادش رفته

    • بدون نام

      امان از پاچه خواری ونیش زبان ایشان...فاقد آزادگی و‌شهامت بودن یعنی از چشم مردم افتادن وتاختن به شخصیت های محبوب مردم مثل دکتر زییا‌کلام علی دایی..درحادثه زلزله کارخوبی نیست مردم اهل دل هستند.

    • alik

      کسی نمیگه وظیفه مهران مدیریه که از زلزله زده ها دفاع کنه، ولی اگه میخواد دربارشون حرف بزنه نباید مسخرشون کنه، یا ازشون دفاع کنه یا دهنشو ببنده و درموردشون کلا حرف نزنه.

    • فریبرز درنشان

      برنامه دورهمی یک برنامه شاده نباید انتظار داشته باشی همه چی بصورت جدی مطرح بشه منظور مهران مدیری هم. توهین نبوده انتظار زیادی نباید داشته باشی مخاطب اونم فقط تو نیستی.

    • فرهاد

      چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است .دلیلی نمی بینم که این سایت بخاد مدیری رو که از بیخ و بن خرابه ...

    • اسمم خر نفهمه

      سلام عرض میکنم خدمت دوست عزیز کوردم و دیگران نکاتی هست که باید یاد اوری کنم اول انکه برنامه مدیری غالب طنز داره و به بیان مشکلات با زبان طنز میپردازه اما نامه برارک کوردم مدیری را مخاطب قرار داده تا گذارشی از شرح وضعیت حال حاظر اونجا ارایه بده واما هیراد جان مدیری اگر چیزی گفته و یک برنامه را به این موضوع اختصاص داده جهت حمایت و فراموش نشدن شماست وگرنه من اون برنامه رو دیدم توهینی نشد که هیچ حرف دل خیلی از کورد هارا هم میزداما این طبیعت انسان است که با فشار مشکلات فراوان زلزله اینچنین حساس باشد شما هرچه بگویی حق داری وخاک برسر ما که برارگم نتوانستم کاری بکنم از صبح تا شب میدوم ولی به اندازه سفره خودمان هم نان نداریم چه برسد بخواهیم کاری بکنیم از این روشرمنده تو و بقیه هموطنانم هستم اما دولت و وعده های عمل نکرده و عده ای که هنوز در چادر زندگی میکنند جای تاسف داره پس رنجش تو از همه ایران حق است اهای مردم که دستتان به دهنتان میرسد هنوز کوردهای ما در چادر زندگی میکنن به دادشان برسید ولله که اگه ما باشیم یک شب نمیتوانیم در این زمستان در چادر بخوابیم ترو خدا کمک کنید اگه فکر کنید خیابانی فهمیده و دیده که زار میزنه تختی کجایی که ایران دوباره محتاج توشد

    • بی نام

      دوستان
      بله این قضیه واقعا دردناکه. منم موافقم که مدیری و حتی غیر کرمانشاهی ها از حال هموطنان کرمانشاهی خود خبر ندارن...
      اما یکم وقت کنید مدیری با انتفادات دیگه اش حرف دل خیلی ها رو زده و الان هم کسانی زیر ذره بین بودند که برای 2 تا فالوور و و سلفی رفتند آنجا.بیاین از این برداشت های اشتباه دست برداریم و خوش بین و بخشنده باشیم.

    • ابی

      انسان فرهیخته و تحصیل کرده و باتجربه ای مثل جناب مدیری خیلی بهتر از امثال تو میدونه راهش چیه و ادب رو رعایت میکنه

    • بی نام‌

      کمی فکر قبل از حرف تمام دوستان من تو همین چند خطی ک چند نفر ب اندازه انگشتان دست نظر گذاشتن این همه خلق خوی مختلف هست اول باید یاد بگیریم کسی رو قضاوت نکنیم چرا وقتی برنامرو نگاه میکردید قه قه میخندیدید....التماس تفکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج