جاباما
۶۶۱۶۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برنامه رئال مادرید برای معاوضه رونالدو با نیمار

یک رسانه اسپانیایی مدعی شده است که رئیس باشگاه رئال مادرید قصد دارد ستاره پرتغالی‌ این تیم را به PSG بدهد و به جای او مهاجم سابق بارسلونا را بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: طبق ادعای برنامه ورزشی لارگرو در شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا، باشگاه رئال مادرید در نظر دارد که با نیمار قرارداد ببندد و به همین منظور قصد دارد معاوضه کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی خود با مهاجم برزیلی پیشین بارسلونا را به طرف فرانسوی پیشنهاد دهد.

طبق ادعای لارگرو، رئالی‌ها هر کاری از دست‌شان برآید انجام می‌دهد تا تابستان سال ۲۰۱۸ نیمار را از پاری‌سن‌‌ژرمن بخرند، چرا که فلورنتینو پرس شدیداً به دنبال خرید یک ستاره جدید برای تیمش، جا نماندن از بارسلونا در حوزه نقل‌وانتقالات و از دست ندادن جذابیت رسانه‌ای تیمش است.

رونالدوی ۳۲ ساله در فصل جاری بدترین فصل دوران بازیگری‌اش در رئال مادرید را تجربه کرده است و در تمام بازی‌هایش در لالیگا چهار گل زده است. همین آمار ظاهراً باعث شده که پرس اعتماد خود را نسبت به این بازیکن پرتغالی از دست داده و سعی در معاوضه او با نیمار داشته باشد. لارگرو اما مدعی شده است که باشگاه رئال مادرید قصد دارد تا جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صبر کند و ببیند در آن رقابت‌ها چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و پس از آن برای خرید مهاجم سابق بارسلونا که مدت‌ها پیش شائبه‌هایی در خصوص علاقه او به رئال مادرید شکل گرفت، اقدام کند.

تمایل فلورنتیو پرس برای خرید نیمار بر کسی پوشیده نیست و او در مراسم اهدای پنجمین توپ طلای رونالدو در پاریس، رسماً گفت که اگر نیمار در رئال مادرید بازی کند شانس بیشتری برای کسب توپ طلا دارد. با این حال با توجه به ۲۲۲ میلیون یورویی که PSG برای خرید نیمار از بارسلونا پرداخت، مشخص نیست که رئال مادرید با چه پیشنهادی ممکن است طرف پاریسی‌ و بازیکنی برزیلی را برای ترک پارک‌دو‌پرنس متقاعد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج