۶۶۱۶۴۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

توفیق اجباری پرسپولیس؛ لوزی بدون ربیع‌خواه

پرسپولیس اگرچه مشكی‌پوشان را با گل دقیقه۹۰ علی علیپور شكست داد، اما هر دو‌هافبك دفاعی اصلی این روزهایش با دریافت كارت‌زرد سوم در این مسابقه، از حضور در دیدار بعدی محروم شدند.

همشهری ورزشی: پرسپولیس اگرچه مشكی‌پوشان را با گل دقیقه۹۰ علی علیپور شكست داد، اما هر دو‌هافبك دفاعی اصلی این روزهایش با دریافت كارت‌زرد سوم در این مسابقه، از حضور در دیدار بعدی محروم شدند. هم محسن ربیع‌خواه و كمال كامیابی‌نیا تا پیش از این بازی دو‌اخطاره بودند و هر دو با دریافت كارت سوم، حضور در دیدار با گسترش‌فولاد را از دست دادند. جالب است كه ربیع‌خواه هیچ‌وقت هیچ مشكلی برای بازی ندارد، غیر از زمان‌هایی كه تیم از نظر نفری به او محتاج است! پیش از داربی برگشت فصل گذشته هم كه كامیابی‌نیا در دقایق آخر بازی با تراكتورسازی از زمین بازی اخراج شد، ربیع‌خواه مصدوم بود و برانكو به ناچار از حسین ماهینی در پست‌هافبك دفاعی برابر استقلال استفاده كرد.

البته برای بازی با گسترش، پرسپولیسی‌ها خیلی امیدوارند كار به آنجا نكشد و بالاخره كارت پایان‌خدمت احمد نوراللهی صادر شود. نكته اما اینجاست كه چه احمد اجازه بازی پیدا كند و چه این اتفاق رخ ندهد، حالا برانكو مجبور است بعد از ۱۲بازی لیگی بار دیگر به سیستم ۲-۴-۴ لوزی برگردد.

بلافاصله بعد از باخت ۴گله به الهلال عربستان در بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود كه برانكو تصمیم گرفت سیستم موفق لوزی در خط میانی تیمش را كنار بگذارد و با استفاده از دو‌هافبك دفاعی، چینش ۲-۴-۴ خطی را مورد استفاده قرار دهد. در این مدت بسیاری از هواداران و منتقدان پرسپولیس از این سیستم احتیاط‌آمیز گلایه كردند و مدعی شدند استفاده از دو‌هافبك دفاعی از طراوت و شادابی این تیم كاسته است.

با این همه گوش برانكو بدهكار نبود و او در آسان‌ترین مسابقات هم مثل دیدار با نفت قعر جدولی از همین سیستم سود می‌برد. با این وجود حالا نه كمال برای بازی پنجشنبه با گسترش امكان بازی دارد و نه ربیع‌خواه؛ بنابراین پرسپولیس بعد از ۳ماه بار دیگر باید با۳هافبك تهاجمی بازی كند. اتفاقا این هفته بهترین فرصت برای بازگشت به این سیستم است؛ چرا كه وحید امیری و فرشاد احمدزاده در بهترین فرم ممكن هستند و در مشهد هم عالی بازی كردند.

محسن مسلمان هم به‌عنوان بهترین گل‌ساز لیگ، با رفع محرومیت در این دیدار حاضر خواهد بود. پیش‌بینی می‌شد كیفیت نمایشی كه سرخ‌ها برابر تیم احیا شده فیروز كریمی ارائه می‌دهند و نوع نتیجه‌ای كه به‌دست می‌آورند، می‌تواند نقش مهمی در تصمیم‌گیری برانكو برای آینده لیگ داشته باشد؛ اینكه پرسپولیس را تهاجمی نگه دارد یا به همان فرم ملال‌آور بازی با دو هافبك دفاعی برگردد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس زندگی

      هر چی برانکو بگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر منشای سیلی زن

    • مهرداد

      درود بر قایدی ... سیاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج