۶۶۱۷۳۸
۳۷ نظر
۵۰۴۶
۳۷ نظر
۵۰۴۶
پ

زیبایی این ستاره‌ها، دلیل شهرت‎شان شد!

اگر دوست دارید با ستاره هایی که نه به خاطر توانایی هایشان، بلکه به دلیل ظاهر جذاب شان ستاره شده اند، آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: خیلی ها اعتقاد دارند که برای شهرت، باید توانایی بالایی داشت، در صورتی که بسیاری از افراد تنها به دلیل زیبایی ظاهری شان ستاره شدند. در این شرایط نه داشتن صدایی زیبا اهمیت دارد، نه توانایی بازی کردن، تنها زیبایی ست که هواداران زیادی را به سمت آنها جذب می کند. اگر دوست دارید با ستاره هایی که نه به خاطر توانایی هایشان، بلکه به دلیل ظاهر جذاب شان ستاره شده اند، آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
جسیکا بیل
زیبایی این ستاره‌ها، دلیل شهرت‎شان شد!
بسیاری از منتقدین توانایی بازیگری جسیکا بیل را زیر سوال برده اند. برای ما هم سخت است که باور کنیم او در سینما و تلویزیون نقش آفرینی کرده است! او همیشه سعی می کند که در فیلم هایش بهترین لباس ها را به تن کند و این طور هم به نظر می رسد که تماشاگران نه به خاطر هنرنمایی خوب بلکه به دلیل ظاهر زیبایش، جذب او می شوند. البته حرف ما این نیست که او هیچ چیز از بازیگری نمی داند اما بدون شک می توان گفت که ظاهرش به توانایی های او برتری دارد تا این حد که اگر او زیبا نبود، در دنیای هالیوود هیچ جایگاهی نداشت.
چیس کرافورد
زیبایی این ستاره‌ها، دلیل شهرت‎شان شد!
حتما بازی چیس کرافورد را در سریال «دختران خبرچین» به یاد دارید. او علاوه بر این سریال در فیلم های دیگری نیز ایفای نقش کرده است اما در حقیقت، نه مهارت و توانایی او در بازی کردن بلکه چشمان آبی و لبخند جذاب اوست که هواداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. منتقدان نیز بر این باورند که چهره زیبای او موجب شهرت اش شده است.
ونسا هاجنز
زیبایی این ستاره‌ها، دلیل شهرت‎شان شد!
ونسا هاجنز خواننده و بازیگر آمریکایی است اما آنچه راه شهرت و موفقیت را برای او باز کرده، زیبایی ظاهرش بوده است. موها و چشم های مشکی او، یکی از دلایل جذابیت اش برای هوادارانش بوده است. در واقع ونسا در اوایل فعالیت اش، عکس هایی از اندام و چهره خود منتشر کرد تا طرفداران زیادی را جذب خود کند که در این راه موفق هم شد. بنابراین به هیچ وجه نمی توان گفت که توانایی او در عرصه هنر، موجب موفقیت این ستاره شده است.
اریک دین
زیبایی این ستاره‌ها، دلیل شهرت‎شان شد!
اریک دین بازیگر آمریکایی است که جذابیت اش غیر قابل انکار است. او چندین سال است که در تلویزیون و سینما فعالیت دارد اما مردم اعتقاد دارند که ظاهر او بسیار مورد پسندتر از توانایی هایش است. برخی از طرفداران او حتی تنها به دلیل جذابیت چهره اش، نقض های بازیگری او را نادیده می گیرند. بنابراین می توان گفت آنچه او را تا به حال محبوب نگه داشته، زیبایی ظاهرش بوده که باید قدرش را بداند.
ماریو لوپز
زیبایی این ستاره‌ها، دلیل شهرت‎شان شد!
ماریو لوپز هنرپیشه آمریکایی است که از سال ۱۹۸۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. او در هر فیلمی که بازی کرده، به خاطر ظاهر زیبایش، هواداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. او نه تنها جذابیت ظاهری، بلکه رفتار و منش مردانه ای دارد به طوری که طرفدارانش، بازیگری او را جدی نگرفته و تنها مجذوب زیبایی ظاهری اش شدند. البته برای مردم هم مهم نیست که او بازیگری می داند یا نه، همین که از نگاه کردن به او لذت می برند، برایشان کافی ست.
هیدن پنیتیر
زیبایی این ستاره‌ها، دلیل شهرت‎شان شد!
هیدن پنیتیر بازیگر، خواننده، مدل و فعال آمریکایی است که بیشتر به خاطر حضورش در نقش کلیر بنت در مجموعه تلویزیونی «قهرمان‌ها» و فیلم «جیغ ۴»مشهور شده است. او دختری با موهای بلوند است که در اکثر فیلم هایش با لباس هایی زیبا ظاهر شده و توجه افراد بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. در واقع نه توانایی او در بازیگری بلکه جذابیت چهره اوست که به او شهرتی جهانی داده است.
جسیکا آلبا
زیبایی این ستاره‌ها، دلیل شهرت‎شان شد!
جسیکا آلبا بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی ست که شهرتی جهانی دارد. او در فیلم «شهر گناه» که در سال 2005 منتشر شد، به دلیل زیبایی ظاهری اش، درخشید. او توانایی های زیادی دارد اما بی شک می توان گفت که جذابیت اش او را تا اینجا رسانده به طوری که در سال ۲۰۰۷ توسط مجله FHM به عنوان جذاب ترین زن جهان شناخته شد.
جاش دوهامل
زیبایی این ستاره‌ها، دلیل شهرت‎شان شد!
جاش دوهامل نه تنها چهره ای جذاب، بلکه اندام و تیپ فوق العاده ای نیز دارد. او در فیلم های مشهوری بازی کرده اما آنچه او را برای تماشاچیانش جذاب ساخته، نه بازی او، بلکه زیبایی ظاهری اش بوده است. برخی از ستاره علاوه بر زیبایی، توانایی هنرنمایی در عرصه سینما را دارند، اما جاش دوهامل جزو آن دسته از ستاره هایی است که تنها از یکی از آنها بهره برده که البته برای به شهرت رسیدن و موفقیت اش در این زمینه، کافی بوده است.
متیو مک‌کانهی
زیبایی این ستاره‌ها، دلیل شهرت‎شان شد!
متیو مک‌کانهی بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. نام او نخستین بار با فیلم «مات و مبهوت» مطرح شد که در ژانر کمدی و محصول سال ۱۹۹۳ است. او از آن پس تاکنون در فیلم های بسیاری بازی و موفقیت های زیادی را کسب کرده است اما با این وجود، نمی توان گفت که تنها توانایی نقش آفرینی او موجب موفقیت اش شده است.در واقع آنچه برای تماشاگران جذابیت داشته، جذابیت ظاهری اش بوده است.
مگان فاکس
زیبایی این ستاره‌ها، دلیل شهرت‎شان شد!
مگان فاکس مدل و بازیگر آمریکایی است. زیبایی او را نمی توان انکار کرد اما خیلی از افراد حتی فیلم یا نقشی که او در آن بازی کرده را نیز به یاد ندارند. در واقع آنچه از این ستاره در خاطره ها می ماند، تنها زیبایی ظاهری اش است، نه توانایی بازیگری او. شاید بهتر باشد که او را تنها روی جلد مجلات و سایت های مد و فشن ببینیم تا نقش هایی که پس از تماشایشان از یاد می روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اووققققق.اوقققق به زیبایی جسیکا بیل حالم بهم خورد.

      پاسخ ها

      • reza

        قیافش خوبه .انقدر اوق نزن بی خاصیت

      • بدون نام

        حتما پیش یه متخصص اختلالات گوارشی برو

    • بدون نام

      امیدوارم که قلب هاشون هم زیبا باشه هرچند که امروزه فقط زیبا بودن ظاهر برای رسیدن به همه چیز کافیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشکال نداره .می میریم راحت میشیم

    • بدون نام

      کاربر رضا اوققق به اون سلیقت .فقط همین بی سلیقه ی بی خاصیت

    • بدون نام

      ولی به نظرم جسیکا بیل زیاد زیبا نیست متوسط رو به بالا ست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر من قشنگ ترین این لیست جسیکا بیل بود.سلیقه ها متنوعه خب!

    • yasi

      خدایی فکر نمی کنین متیو مک کانهی علاوه بر قیافه خوب بازی خیلی خوبی هم داره؟؟! در حدی که اسکار گرفته! همه چی که به قیافه نیس :|

    • بدون نام

      چه عجب مرد خوشگل گذاشتید همه ش بحث زیبایی زنهاست

    • بدون نام

      کاربر رضای مسخره هرنظری که دوست داشته باشم میدم به توام ربطی نداره .اگه میخای متوجه بی سلیقگیت بشی یه سر برو خوش استایل ترین ها رو ببین در قسمت اخرش چهره جسیکا البا رو میبینی .اون وقت طبیعتا توام باید از قیافش بدت بیاد اگه بدت نیومد برو خودتو با خیال راحت از پشت بام پت کن پایین

    • سارا

      خوشکلا اکثرا قلب و احساس ندارن.برای همین انقد ملاک و اولویت اول انتخاب و ازدواج و دوستی هر چیزی رو زیبایی طرف نذارید واقعا چهره زیباترین ها هم بعد یه مدت کمتر از یکسال به چشم بیننده عادی میشه اونجاس که مشکلا رو میشه.چهره معمولی با احساس و ذات خوب به نظرم دوام بیشتری تو زندگی داره.آدما ممکنه چهره زیبای یه نفر رو فراموش کنن اما حسی که یه نفر بهشون داده رو نه.احساس مهمتره

    • بدون نام

      واقعا هم حقشون بود

    • بدون نام

      چرا نظرم رو نزاشتید دل به خواهی دیگه اره

    • بدون نام

      الان ونسا هاجنز خوشگله ؟؟؟

    • لیلا

      کاش تو ایرانم میشد از زیباییمون نون بخوریم

      پاسخ ها

      • الهام

        میشه .یه نگاه به برخی از بازیگران ایران که بندازی میفهمی میشه

    • بدون نام

      خارجی ها مرداشون هم خیلی خوشگل اند ،و خوش قدوبالا و با کلاس ،قشنگ حرف زدن هم خیلی خیلی به زیبایی انسانها می افزاید .

    • بدون نام

      همشون خوشگل بودن ولی بعضیاشون بازی هاشون هم خوب بوده و فقط برای زیبایی نبوده

    • مصطفی

      متیو مک کانهی بازیگر قدرتمندیه...زیبایش در برابر بازیگریش اصلا به چشم نمیا...پیشنهاد میکنم فیلم باشگاه خریداران دالاس این بزرگوارو ببینین و لذت ببرین

    • بدون نام

      همه آمریکایی بودن !!!!!!!

    • بدون نام

      چرا چرت و پرت نوشتین؟ متیو مک کانهی هم توی کارآگاه حقیقی هم توی کلوپ مشتریان دالاس هم تو فیلم میان ستاره ای فوق العاده بازی کرده،کلا من تاحالا بازی ضعیف ازش ندیدم بعد شما میگین بخاطر چهره اش معروف شده؟ جسیکا بیل ام توی سریال گناهکار خیلی خوب بازی کرده بود تاجایی که کاندیدم شد،جمعش کنید بابا نظرتون واسه خودتون نگه دارید

    • سیمین

      جسیکا بیل کجا خوشگله. بی ریخت

    • بدون نام

      نمیگن که اینا زیباترینن:/ میگن چهرشون بهتر از استعدادشونه

    • مهدیس

      چرا هنرپیشه های ایرانی رو نمیگید ..اگه بخواین لیست کنید فکر کنم 100تا بیشتر بشن !!

    • الهه

      جسیکا بیل چقدر شبیه فریبا نادریه

    • بدون نام

      کاربر 2:37 دقیقا. یا این که به خاطر چهره شون بهشون پیشنهاد کار دادن

    • بدون نام

      کاربر ۲.۳۷ پس ببین بازیش چی بوده که قیافش اولویت داشته .اه اه اه

    • لیلا

      الهام من منظورم کارهایی مثل خوانندگی،نوازندگی،رقص،مدلینگ،ورزشهای خاص و خیلی کارهای دیگست که اکثر زنان و دختران دنیا دارن بصورت حرفه ای و بعنوان کار و درآمد انجام میدن.بازیگری اونم با این همه محدودیت اون چیزی که مد نظرم بود نیست

    • نسرین

      جسیکا آلبا بهتر بود

    • بدون نام

      کاربر ۱۶.۲۵ تو برو سواد یاد بگیر.اونا کنایه هست ای طفل .منظور این بوده که زشته.تو نگران خودت باش

    • مردم

      هروقت سر و صورتشونو با صابون و لیف و آب گرم شستن و یه روسری سرشون کردن و مانتو شلوار پوشیدن و بعد سلفی گرفتن بیان مسابقه زیبایی بدن

    • سمیه

      خداييش جسیکا آلبا هم خوشگله هم جذاب

    • بدون نام

      آوردن مککانهی از هر لحاظ تو این لیست غلطه..

    • آرامش

      به جز مگان هیچ کدوم خوشگل نبودن

      پاسخ ها

      • یه انسان

        اسم لعنتی مگان فکس رو نیار خواهشا که دل خوشی ازش نداریم

    • پری

      گلزار فراموش کردید :))))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج