جاباما
۶۶۱۷۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

توصیه های سلامت «محمدعلی کشاورز»

بازیگری که سال‌ها روی صحنه‌ تئاتر یا در مقابل دوربین سینما و تلویزیون زندگی کرده و این زندگی مخاطبان بسیاری را با او همراه کرده است، این روزها در خلوت و در بستر بیماری به مرور گذشته خود می‌پردازد.

خبرگزاری مهر: بازیگری که سال‌ها روی صحنه‌ تئاتر یا در مقابل دوربین سینما و تلویزیون زندگی کرده و این زندگی مخاطبان بسیاری را با او همراه کرده است، این روزها در خلوت و در بستر بیماری به مرور گذشته خود می‌پردازد.

گذشته‌ای که مملو از خاطرات بسیاری است، مملو از "دلشدگان"‌ها، "مادر"‌ها"، "هزاردستان"‌ها، "پدرسالارها" و نمایش‌هایی که بیشترشان در کنار حمید سمندریان تولید و اجرا شده بود. مرور همین خاطرات و گذشته باعث شده است تا محمدعلی کشاورز از مخاطبان و علاقه‌مندان به هنر بخواهد تا قدر سلامت خود را بدانند.

وقتی با محمدعلی کشاورز صحبت می‌کنیم و می‌گوید "از مردم می‌خواهم قدر سلامتی خود را بدانند"، می‌توان درک کرد که چقدر در بستر بیماری ماندن و بودن او را خسته کرده است. ولی در همین شرایط تأکید می‌کند "تا جوان هستید قدر سلامتی را بدانید و آرزو می‌کنم که همیشه سلامت باشید".

طی دو سال اخیر چند بار و در رسانه‌های مختلف گفته شد که قرار است محمدعلی کشاورز باز هم در مقام بازیگر روی صحنه تئاتر برود اما بیماری و مشکلی که در ناحیه کمر و لگن پا برای این بازیگر با سابقه وجود دارد مانع این حضور مجدد شد. کشاورز دو سال است که مدام جراحی می‌شود و مدام در بیمارستان یا منزل بستری است.

اما تمام این شرایط امید را در ذهن کشاورز کمرنگ نکرده است و این را از لحن صدای‌اش وقتی که می‌گوید "دعا می‌کنم پایم خوب شود تا بتوانم حرکت کنم و قدم بزنم"، می‌توان حس کرد. وقتی از دو سال گذشته حرف می‌زند و اینکه دو سال است به راحتی نتوانسته حرکت کند و قدم بزند و برای بازی در فیلم یا نمایشی فکر کند، می‌توان حس کرد که چه روزها، هفته‌ها و ماه‌هایی را سپری کرده است. اوقات سختی را که بر محمدعلی کشاورز طی دو سال اخیر گذشته است می‌توان از جمله "حرکت نمی‌کنم و مدام روی تختخواب هستم" درک کرد.

کشاورز توقعی از مدیران و مسئولان ندارد که از او یاد کنند و تماسی با او بگیرند و برای اینکه عیادت نکردن مدیران و مسئولان دلگیرش نکند، می‌گوید "سرشان شلوغ است و درگیر کارهای زیادی هستند و به همین دلیل توقعی از آن‌ها ندارم".

وقتی صحبت از روند درمان و بهبود وضعیت جسمانی‌اش می‌شود طبق گفته‌های‌اش قرار است هفته آینده هم توسط پزشک یا پزشکان معالج خود معاینه شود. به گفته کشاورز شاید در معاینه پیش‌رو مشخص شود که چه زمانی این بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون می‌تواند در بین مخاطبان خود قدم بزند و به کارهای جدید و نقش آفرینی‌های جدید بپردازد.

"آرزوی سلامتی برای مردم"، آرزویی است که مدام بر زبان محمدعلی کشاورز جاری می‌شود و خود نیز می‌داند که مردم، همان مخاطبان و علاقه‌مندان به نقش آفرینی‌های‌اش آرزوی سلامتی برای این بازیگر توانا و با سابقه را دارند.

محمدعلی کشاورز به دلیل شکستگی لگن و پا چندین بار مورد جراحی قرار گرفت و در سال جاری برای بار دیگر جراحی و در بیمارستان آتیه بستری شد. وی در حال حاضر در منزل بستری است. کشاورز که حضوری تأثیرگذار در عرصه تئاتر با نمایش‌هایی نظیر "بازی استریندبرگ" به کارگردانی زنده‌یاد حمید سمندریان داشته و در عرصه تصویر نیز مجموعه "هزاردستان" و "پدر سالار" و فیلم‌های سینمایی "روز واقعه"، "زیر درختان زیتون"، "مادر"، "دل‌شدگان"، "مردی که موش شد" و "کفش‌های میرزا نوروز" از تجربیات قابل توجه او محسوب می‌شود با فیلم "فرزند صبح" آخرین تجربه بازیگری خود را تا به امروز تجربه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • majid

      عزیزان دل مشکل کمر بیشتر بدلیل استفاده از کف دست می باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج