جاباما
۶۶۱۸۲۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

حق‌السکوت ترامپ برای جلوگیری از افشاگری‌ جنسی

استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید ادعا کرده وکلای رئیس‌جمهور آمریکا در دوران رقابت‌های انتخاباتی به یکصد زن که او با آنها رابطه جنسی داشته، حق السکوت پرداخت کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: «استیو بانون»، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید ادعا کرده وکلای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در دوران رقابت‌های انتخاباتی به یکصد زن که او با آنها رابطه جنسی داشته، حق السکوت پرداخت کرده‌اند.

اظهارات «بانون» در کتاب «آتش و خشم در کاخ سفید»، نوشته «مایکل وولف» که این روزها در آمریکا سر و صدای زیادی به پا کرده و با واکنش‌های تند ترامپ همراه شده منتشر شده‌اند.

این خبر را دیلی‌میل روز یکشنبه بعد از آن گزارش داده که روز گذشته (شنبه) وال‌استریت‌ژورنال فاش کرده بود قبل از انتخابات، یکی از وکلای ترامپ به یک هنرپیشه سابق فیلم‌های مستهجن به نام «استفانی کلیفورد» ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت پرداخت کرده بود؛ استفانی کلیفورد در قبال دریافت این مبلغ تعهد کرده بود از گفت‌وگو در مورد ارتباط جنسی خود با دونالد ترامپ خودداری کند.

«بانون» در کتاب «آتش و خشم» مدعی شده «کلیفورد» تنها کسی نبوده که این حق‌السکوت را دریافت کرده است. به گفته «بانون»، ترامپ در جریان رقابت‌های انتخاباتی، و زمانی که ماجرای روابط جنسی او به چالشی دردسرساز تبدیل شده بود، به دست‌کم ۱۰۰ زن رشوه داده بود تا از افشاگری علیه او خودداری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما چه کاری با امریکا وریسجمهور کثیفش داریم بنویس ببینیم چرا نتونستیم کشتی خودمان را نجات دهیم حتما اینو سانسور می کنید متعصب بی دلیل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما خیلی از کارها را دوست داریم بتونیم انجام بدیم اما محدود هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج