جاباما
۶۶۱۹۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توضیحات فرماندار درباره یک کشته در سنندج

فرماندار سنندج خبر مرگ یکی از دستگیر شدگان ناآرامی های سنندج را که در شبکه ها منتشر شد، تکذیب کرد و گفت: فرد مورد نظر کانال ها از عناصر وابسته به گروهک های تروریستی بود که به همراه یکی از مرتبطین خود در درگیری مسلحانه با ماموران در حاشیه شهر سنندج کشته شده بود.

ایرنا: فرماندار سنندج خبر مرگ یکی از دستگیر شدگان ناآرامی های سنندج را که در شبکه ها منتشر شد، تکذیب کرد و گفت: فرد مورد نظر کانال ها از عناصر وابسته به گروهک های تروریستی بود که به همراه یکی از مرتبطین خود در درگیری مسلحانه با ماموران در حاشیه شهر سنندج کشته شده بود.

محمدابراهیم زارعی روز یکشنبه اظهار کرد: خبر مرگ این فرد در نا آرامی ها واقعیت ندارد چون در ناآرامی های اخیر شهر سنندج با کمک و همکاری خوب مردم به هیچ فردی آسیبی نرسید.

وی افزود: این فرد از عناصر وابسته به گروهک های تروریستی بود که در سال ۹۱ قصد ترور یکی از هموطنان را در شهر سنندج داشت ولی با هوشیاری دستگاه امنیتی دستگیر و از سوی دستگاه قضایی به ۵ سال حبس محکوم شد.

زارعی تاکید کرد: نامبرده پس از تحمیل 2 سال حبس مشمول رافت اسلامی قرار گرفت و از زندان آزاد شد ولی پس از آزادی مجددا با گروه های معاند تروریستی همکاری خود را از سر گرفت و توسط این گروه ها برای انجام اعمال مجرمانه مسلح شد.

به گفته وی، این فرد علاوه بر این موارد، دارای سوابق متعدد از جمله تهدید و ارعاب شهروندان و حمل سلاح غیر مجاز بوده است.

فرماندار سنندج یادآور شد: این فرد روز چهارم دی ماه در یکی از پارکینگ های شهر سنندج اقدام به تهدید مسلحانه یکی از شهروندان می کند و دقایقی بعد از محل متواری می شود که در این ارتباط فرد تهدید شده از او نزد پلیس شکایت کرده و مستندات آن نیز موجود است.

زارعی اضافه کرد: این فرد وقتی به همراه یکی از مرتبطین خود تحت تعقیب ماموران قرار داشت بدون توجه به فرمان ایست ماموران از محل گریخته و سپس به سمت ماموران تیراندازی کردند که در درگیری کشته شدند.

فرماندار سنندج گفت: برخی از مرتبطین با این فرد نیز دستگیر شده و برخی دیگر نیز تحت تعقیب قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج