۶۶۱۹۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صحبت‌های فاتح تریم در مورد آردا توران

سرمربی سابق تیم ملی ترکیه پیرامون حواشی‌ای که در گذشته با کاپیتان تیمش داشت، اظهارنظر کرد.

ورزش سه: گالاتاسارای برای آمادگی بیشتر در نیم‌فصل دوم سوپر لیگ ترکیه، در منطقه بلک آنتالیا اردوی ۱۰ روزه‌ای برپا کرده است که امروز فاتح تریم، سرمربی جدید این تیم مصاحبه‌ای با خبرنگاران داشت و به سوالات آنها پاسخ داد.

تریم در مورد نقل و انتقالات گالاتاسرای گفت: به دنبال جذب یک مدافع کناری هستیم، چند بازیکن را بررسی کردیم و در چند روز آینده با آنها مذاکره خواهیم کرد؛ دو هفته دیگر را نیز داریم و به دنبال جذب بازیکنان با کیفیتی هستیم که بتوانند در نیم‌فصل دوم به کمک ما بیایند.

از او در مورد حضور احتمالی امره مور، پدیده ترکیه‌ای تیم سلتاویگو و اوزان طوفان در این تیم را پرسیدند که تریم پاسخ داد: ما هیچ اقدامی برای جذب این دو بازیکن نداشتیم و اخباری که در مورد این دو بازیکن در آمده را تکذیب می‌کنم.

سرمربی گالاتاسرای در خصوص پیشنهاد بادو اندیایه از لسترسیتی و وستهام نیز اظهار نظر کرد و گفت: بادو بازیکن خوبی است و من نیز دوست دارم در تیم باشد ولی مرجع تصمیم گیرنده باشگاه است و هر عملی که به نفع باشگاه باشد از آن استقبال می‌کنم.

او پیرامون شرایط سوپر لیگ ترکیه ابراز کرد: ما ‌نیم‌فصل دوم سختی را در پیش داریم و باید بتوانیم امتیازات از دست رفته‌مان را در نیم‌فصل اول جبران کنیم؛ من در بازی با گزتپه سعی کردم از نظر تاکتیکی تغییراتی را در این تیم ایجاد کنم و این تغیرات نیز جواب داد و می‌خواهیم با این تغییرات وارد دور برگشت بشویم؛ به دنبال دبل کردن هستیم و می‌خواهیم با قهرمانی در لیگ و در جام حذفی به ناکامی‌هایمان پایان بدهیم؛ من برای ایجاد تغییرات به اینجا آمده‌ام و دوست دارم با این تیم برای چهارمین دفعه حضورم همانند دفعات گذشته تاثیر گذار باشم.

فاتح تریم در مورد پیوستن آردا توران، بازیکنی که با او در تیم ملی ترکیه مشکل داشت، به باشاک شهیر اسپور گفت: من با هیچ شخصی مشکلی ندارم و همه سعی کنیم که با یک دیگر رفتار خوبی داشته باشیم و کار با یک دیگر نداشته باشیم؛ برای آردا در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم.
صحبت‌های فاتح تریم در مورد آردا توران

گفتنی است، آردا توران روابط خوبی با سرمربی سابق خود در تیم ملی ترکیه ندارد؛ اتفاقات تلخی که در اردوی این تیم در مسابقات یورو 2016 اتفاق افتاد و موجب شد که آردا با کمال بی‌احترامی با فاتح تریم رفتار کند؛ او یکی از خبرنگاران را که برای تهیه‌ی گزارش در هواپیما قرارداشت را مورد ضرب و شتم قرار داد و این اتفاقات موجب شد که فاتح تریم با آردا توران به اختلاف نظر برسند و در نهایت آردا توران پس از حذف شدن ترکیه در یورو 2016 از تیم ملی خداحافظی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج