۶۶۲۰۰۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

احتمال استفاده از پنل اولد در پرچمدار آینده سونی

به تازگی تصویری از مشاغل مورد نیاز شرکت سونی منتشر شده که یکی از ردیف‌های آن، احتمال استفاده از نمایشگر اولد در پرچمدار آینده سونی را تقویت می‌کند.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: به تازگی تصویری از مشاغل مورد نیاز شرکت سونی منتشر شده که یکی از ردیف‌های آن، احتمال استفاده از نمایشگر اولد در پرچمدار آینده سونی را تقویت می‌کند.

این روزها شایعات بسیاری در رابطه با پرچمدار ۲۰۱۸ سونی و احتمال استفاده از پنل اولد در آن منتشر می‌شود. حال با توجه به لیست مشاغل شرکت Sony و نیاز آنها به مهندس توانمند در حوزه صفحه نمایش، به نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی مشغول توسعه OLED برای گوشی های آینده خود است.

توضیحات موجود نشان می‌دهد سونی به فردی نیاز دارد که در زمینه طراحی، تولید و پیاده‌سازی اولد در گوشی های موبایل، تخصص داشته باشد. گفته می‌شود این لیست در نوامبر سال گذشته منتشر شده و آخرین بار، ۱۲ ژانویه یعنی دو روز پیش آپدیت شده است.

احتمال استفاده از پنل اولد در پرچمدار آینده سونی

از آنجایی که بسیاری از رقبای سونی حالا به استفاده نمایشگرهای اولد برای محصولات خود روی آورده‌اند، ممکن است سونی هم در نهایت به دنبال انجام چنین کاری باشد. هرچند، فعلا مشخص نیست که از این فناوری در کدام‌یک از موبایل های این شرکت استفاده خواهد شد.

انتظار می‌رود فناوری اولد حضوری پررنگ در میان گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۸ داشته باشد؛ خصوصا آن دسته از محصولاتی که با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تولید می‌شوند. پرچمدار آینده سونی احتمالا در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج