۶۶۲۰۲۲
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

«ویز» رفع فیلتر شد

در حالیکه مسیریاب ویز به دستور دادستانی فیلتر شده بود بنابر گزارش کاربران اینترنت این اپلیکیش هم اکنون روی اینترنت ثابت و سیار بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده شده است.

خبرگزاری فارس: در حالیکه مسیریاب ویز به دستور دادستانی فیلتر شده بود بنابر گزارش کاربران اینترنت این اپلیکیش هم اکنون روی اینترنت ثابت و سیار بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده شده است.

بنابر گزارش کاربران اینترنت اپلیکیش مسیریاب ویز هم اکنون در دسترس قرار گرفته است. این اپلیکیشن روی اینترنت ثابت (ADSL) و سیار (موبایل) بدون محدودیت قابل استفاده شده است.

پیش از این ویز به دستور دادستانی به دلیل اسرائیلی بودن شرکت سازنده آن و دسترسی سازنده به اطلاعات مسیرهای رفت و آمد کاربران فیلتر شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      یوتوب که بسیار آموزنده و میلیون ها کلیپ اموزش داره رو هم رفع فیلتر کنید
      و همینطور فیس بوک

      پاسخ ها

      • سعید اسماعیلی

        آره واقعا
        چه نظر خوبی دادی
        من تو کار خودم که پروژه هست
        خواهر زادم دبستانه
        جفتمون مجبوریم ‌با فیلتر شکن‌ از یوتیوب استفاده کنیم

      • بدون نام

        بله و البته میلیونها مطالب زشت و زننده هم دارند! رفع فیلتر بشن که بچه ها رو هم منحرف می کنه! متاسفانه خیلی از کاربران ایرانی دنبال مطالب مفید توی اینترنت و یوتیوب نمی گردند! حالا ویز رفع فیلتر شده چون توش عکس و فیلم نبوده و نیست!

      • سعید اسماعیلی

        این‌نظر واسه نظر زیر سعید اسماعیلی هست

        داداشم پیلیون ها مطالب زشت داره .. اولا ما هیچوقت دنبال اونا نبودیم
        دوما تو میری سرچ میکنی میفهمی میلیون ها هست

      • بدون نام

        فیلتر بمونه بهتره
        چون فقط واسه جستجوی مطالب مفیدش فیلترشکن رو نصب می کنید ولی واسه بقیه مطالبش نصب نمی کنید! تازه فیلترش نکنن واسه بقیه مطالب هم سرچ می کنید! اینطوری امکان داره شما هم راه راست رو کج برید!

    • حسن احمدی

      فیلتر کردن این نرم افزار ووبه طور کلی فضای مجازی برای عموم واستفاده مقامات از همان فضای فیلتر شده. بزرگترین توهین به ملت وساده ترین وملموسترین نوع رانت خواری در کشور است والبته همانطور که اخیرا دیدیم مردم نیز راه مقابله را بسیار خوب بلدند

    • راد

      یکی از بهترین مسیریابهای دنیاست چرا باید مردم را از بهترینها محروم کرد به بهانه های واهی ؟ ویز مال شرکت‌گوگل هست اگر بنا به‌فیلتر باشه باید‌کا‌گوگل و اپلیکشین های او را باید فیلتر کرد حتی اندروید خخخخ اقا شما را بخدا دست از سرمون برددارید اگر اونها بخوان از‌ما جاسوسی کن اسباب و‌وسایل بسیار‌مدرنتر و پیشترفته تری دارن این همه ماهواره‌تو اسمون‌دارن که‌مورچه را به اندازه‌فیل نشون میده از توهم‌بیایید بیرون خخخ

    • بدون نام

      ویز به فضای ابری گوگل منتقل شده و اصلا قابل فیلتر کردن نیست ، البته اگه نخواهیم کل گوگل را فیلتر کنیم ، این خبرگزاری فارس کلا دنبال تهیج کردن الکی مردم هست ، در ضمن ویز اسرائیلی نیست یکی از سهامداران و سرمایه گذارانش یه شرکت اسراییلیه ، در ضمن شما برای ویز پولی پرداخت نمی کنید و کاملا رایگانه ، بنابراین استفاده نکردن یا کردنش در ایران به حال سازنده اش فرقی نمی کنه

    • رضا

      آقا اونهائیکه در پست های حساس و مهم هستند دقت کنند از وسایل ارتباطی ساده استفاده کنند تا مورد جاسوسی قرار نگیرند مردم عادی چیزی برای جاسوسی ندارند.

    • محمد

      شما عمدا این خبر رو منتشر کردید تا مجددا این برنامه فیلتر بشه . افرادی که از این برنامه قبلا استفاده میکردند متوجه رفع فیلترش شده بودند و نیازی به اظهار نظر سایت شما نبود

    • بدون نام

      لعنت بر صدام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج