جاباما
۶۶۲۰۹۸
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

استیلی: به رکوردها چیزی نمی‌دهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است "این که می‌گویند فقط به خاطر مهدی طارمی، پرسپولیس محروم شده اصلا درست نیست چرا که در این داستان باشگاه هم مقصر است."

ایسنا: حمید استیلی درباره شرایط پرسپولیس، اظهار کرد: تیم از شرایط خوبی برخوردار است و با توجه به بردهایی که به دست آورده با اختلاف در صدر جدول رده‌بندی است. اگر پرسپولیس این روند را همچنان ادامه‌ دهد مطمئنا می‌تواند با اقتدار قهرمان شود. البته شاید در طول فصل به خاطر مصدومیت یا محرومیت برخی از بازیکنان گاهی تیم با افت هم مواجه باشد اما نباید این را فراموش کرد که شاکله اصلی تیم خوب است و برانکو هم توانسته نظم خوبی به شیوه بازی تیمش بدهد. درست است که در حال‌ حاضر طارمی از این تیم جدا شده و شاید در یک بازی منشا یا علیپور نباشند اما من فکر می‌کنم بازیکنانی همچون وحید امیری می‌توانند در خط حمله برای پرسپولیس بازی کنند.

او در ادامه‌ به شیوه جدایی مهدی طارمی اشاره کرد و گفت‌: خیلی سخت است که بخواهیم درباره جدایی او اظهار نظری کنیم، به‌ هر حال او هم در شرایط سختی قرار داشت و برای پیشرفت فوتبالش این گونه تصمیم گرفته است. او در زمانی که در پرسپولیس بود ثمرات زیادی برای این تیم داشت. البته این که می‌گویند فقط به خاطر مهدی طارمی، پرسپولیس محروم شده اصلا درست نیست چرا که من معتقدم در این داستان باشگاه هم مقصر است.

استیلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره رکوردزنی سید حسین حسینی و همین طور رقابتش با علیرضا بیرانوند هم گفت‌: حسینی دروازه‌بان بسیار خوبی است و زمانی که در ملوان هم بود زیر نظر من کار می‌کرد. او بسیار با استعداد است و مزد زحماتش را می‌گیرد. مطمئنا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم می‌تواند به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران کمک کند اما درباره رکوردها باید این را بگویم که برایم این مساله ارزشی ندارد چرا که من فکر می‌کنم به رکوردها چیزی نمی‌دهند ،‌ بلکه فقط وقتی تیم نتیجه‌ بگیرد همه تحسین می‌کنند.

او در پایان صحبت‌های خود درباره شکایت‌هایی که از سوی برخی از بازیکنان برای دریافت مطالباتشان به AFC می‌شود هم گفت‌: وقتی کمیته‌ انضباطی، فدراسیون فوتبال احکام اجرایی کافی را ندارند تا حق بازیکنان را دریافت کنند، آنها هم از راه‌های دیگر به دنبال دریافت مطالبات خودشان می‌روند. سال‌ها است که ما با این مشکل مواجه هستیم و بازیکنان خارجی می‌آیند و به راحتی پول‌هایشان را دریافت می‌کنند اما بازیکنان و مربیان ایرانی نمی‌توانند به حقشان برسند وقتی حرف می‌زنند مدیران می‌خواهند با کدخدامنشی این مساله را حل کنند. به طور مثال می‌گویند بیا ۳۰ درصد از پولت را بگیر و مابقی را ببخش. این‌ در حالی است که اگر فرد به نهادهای بین‌المللی شکایت کند نه تنها تا ریال آخر پولش را می‌گیرد بلکه سود دیرکرد آن را هم دریافت خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی دل

      تو بازم که ابراز وجود کردی؟حالا اگه دروازه بان لنگی بود میدادن.پس چرا تا وقتی که کلین شیت دست دروازه بانتون بود حرف نمیزدی؟به گریه کردن واس گلی که به آ مریکا زدی چی؟چیزی میدن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو کیسه تا الان کدوم بازیکنتون تو سطح جهانی گل زده داره که این حرفو میزنی

      • محمد

        آبی دل آب رو اونجایی بریز که میسوزه. باشه؟ کیسه ۶ تایی!!!

    • ذره بین

      خجالت داره ینی چی هیچی نمیدن واسه استیلی زشته فقط باید ی چیزی بدن کسی که رکورد رو بشکنه رکورددار میشه این همه روحیه این همه تحسین آقای استیلی خود طرفدارهای باتعصب پرسپولیس هم اینو قبول دارن که حسینی فرسنگها فاصله داره تا بیرانوند وبیش از حد بهتره وسرتر نسبت به بیرانوند مدافعی چون سید جلال باعث کلین شیت میشه مدافعی مث پژمان منتظری باعث رسوایی و آبروریزی ،
      بنظر من زشته حرف از پول و امتیاز و برد میزنید ،ارزش خیلی بهتره واقع بین باشید بعنوان یک پیشکسوت و دید همه جانبه داشته باشید

    • بدون نام

      اون پاس گلی که جواد زرینچه داد تا استیلی گل بزنه به درخت هم میزدن میرفت تو گل!!!

      پاسخ ها

      • محمد

        آره جون عمت!!! هنوزم گل استیلی به امریکا باعث سوزش کیسه کشاست.خخخخخ

    • بدون نام

      با گل جواد زرینچه لنگی جون میگم عمر خربین بیادا خخخخخخخخخ

    • فرشاد

      باز تو حرف زدی......حسوده پول پرست

    • pesarbad

      این لنگیا تو تاریخ حقیرشون رکورد نداشتن ک بفهمن چیه اصلا پس درباره چیزی ندارین درباره حسرت هاتون حرف نزنین

    • بدون نام

      لنگی جون چرا وقتی تو عرصه باشگاهی چیزی ندارید بگید میگید کدوم بازیکناتون گل زده یا میگید شیش؟ اولا شما هم ی بار هشتا از تاج خوردید ک حمید درخشان هم اعتراف کرد. دوما ی باشگاه رو با جامهاش میشناسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج