۶۶۲۱۴۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

عنایتی: مقابل پرسپولیس با ۴مهاجم بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: وقتی بازیکنان من مقابل پرسپولیس آن هم در دقیقه ۹۰ بازی را واگذار کردند و خیلی ناراحت بودند این موضوع جنبه مثبت دارد و اتفاق خوبی است.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی در خصوص آخرین شرایط مشکی‌پوشان اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد. درست است که در دقایق پایانی از پرسپولیس گل خوردیم و روحیه کلی تیم پایین آمد ولی قبول کنید ما با تیم بزرگی بازی کردیم که در صد جدول است و فاصله امتیازش با تیم دوم بسیار زیاد؛ وقتی بازیکنان من مقابل چنین تیمی آن هم در دقیقه ۹۰ بازی را واگذار کردند و خیلی ناراحت بودند این موضوع جنبه مثبت دارد و به نظرم اتفاق خوبی است.

وی افزود: شما دیدید ما در مقابل صدرنشین ایران نه خودمان را زمین انداختیم و نه وقت تلف کردیم، مقابل پرسپولیس با ۴ مهاجم بازی کردیم و اعتقادم این است اگر از دو بازی ۲ مساوی بگیرید فرقی با یک شکست و یک مساوی ندارد، ما تلاش می‌کنیم امتیازات لازم را جمع کنیم و باید اشاره کنم از همه بازیکنانم به خاطر اینکه انتظارات را برآورده کردند راضی هستم.

سرمربی مشکی‌پوشان در خصوص اینکه آیا بادامکی قصد جدایی دارد، گفت: من اطلاعی از وضعیت بادامکی ندارم ولی ظاهراً او شب گذشته به باشگاه رفته و اعلام کرده می‌خواهد برود. متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده و شاید او از موضوعی ناراحت است اما من بادامکی را می‌خواهم و معتقدم او می‌تواند به تیم ما کمک کند اما اینکه چه اتفاقی افتاده و آیا او پیشنهادی دارد که خواستار صدور رضایتنامه شده بهتر است از خودش سوال شود.

وی با تأکید بر اینکه قاسم دهنوی به این تیم اضافه شده است، گفت: مجوز بازیکن عراقی ما هنوز صادر نشده و مسئولان باشگاه پیگیر ماجرا هستند، از طرفی بازیکن گرجی ما سابانا مشکلی ندارد و در اواخر بازی با پرسپولیس هم برایمان بازی کرد. به دنبال یک بازیکن هم هستیم که اگر به ما خبر بدهد او را هم به جمعمان اضافه می‌کنیم.

عنایتی در خصوص غایبان تیمش در دیدار هفته آتی گفت: محمد مهدی عسگری محروم است و پناهی و امیرحسین صالحی طی هفته آینده به جمع ما اضافه می‌شوند.

وی در خصوص دیدار روز جمعه تیمش مقابل نفت تهران که به نوعی ۶ امتیازی محسوب می‌شود، گفت: این بازی هم ۳ امتیاز دارد ولی اهمیتش بالا خواهد بود. نفت حریف مستقیم ما است و از زمانی که هومن افاضلی هدایت این تیم را بر عهده گرفته شرایط این تیم تغییر کرده است. به بازیکنان تیمم هم گفتم، ما ۱۲ فینال داریم و باید به جایگاه بهتری در جدول برسیم. در این راه هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والبته حتی مجال تنفس هم نیافتند.خخخخ

    • بی نام

      چهار مهاجم؟؟
      ماشالله به این ترکیب هجومی!!!!!!!

    • علی قرمز

      چهار تا مهاجم!!!!!
      اصلا تیمت یک موقعیت داشت آقا رضا
      خواب ندیدی؟
      یه بار دیگه این حرفو نزن به عقلت شک میکنیم

    • ممدی

      گواردیولا سیستم چهار سه سه رو طراحی کرد دلبوسکه هم سیستم چهار شش رو طراحی کرده الان عنایتی سیستم چهار دو چهار رو. ماشالله به تو سر غلام عنایتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج