جاباما
۶۶۲۲۶۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ایسوس زنفون ۵ لایت در راه است

اطلاعات تازه‌ای از گوشی ایسوس زنفون ۵ لایت (Asus Zenfone ۵ Lite) منتشر شده است. این گوشی میان رده ایسوس از نمایشگر ۵ اینچی و چیپستی ساخت کوالکام برخوردار خواهد بود.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: اطلاعات تازه‌ای از گوشی ایسوس زنفون ۵ لایت (Asus Zenfone ۵ Lite) منتشر شده است. این گوشی میان رده ایسوس از نمایشگر ۵ اینچی و چیپستی ساخت کوالکام برخوردار خواهد بود.

به نظر می‌رسد گوشی های جدید سری زنفون ایسوس در راه هستند. پس از تاخیری چند ماهه معرفی گوشی های زنفون ۴ ایسوس در سال گذشته، حال غول گوشی ساز می‌خواهد تلاش کند تا گوشی های نسل جدید خودش را با فاصله زمانی کمتری روانه بازار کند. به نقل از جری شن، مدیرعامل شرکت ایسوس، ما باید انتظار داشته باشیم که نخستین گوشی های سری زنفون ۵ در اوایل ماه مارس (اسفند ماه) معرفی شوند. با این حال مشخص نیست که آیا آن‌ها را می‌توانیم در کنگره جهانی موبایل بارسلونا که در همان ماه برگزار می‌شود نیز می‌توانیم ملاقات کنیم یا خیر!

در هر صورت به نظر می‌رسد که گوشی های سری ۵ زنفون ایسوس هم اکنون موفق به دریافت تاییدیه مهمی از کشور روسیه شده‌اند. یکی از این محصولات ایسوس زنفون ۵ لایت است که احتمالا یک گوشی میان رده با نمایشگری ۶ اینچی و یک چیپست ساخت شرکت کوالکام است.

ایسوس زنفون 5 لایت در راه است

جزئیاتی از زنفون 5 لایت‌

به نظر می‌رسد حروف و شماره‌های موجود در Model Number این گوشی (ZC600KL) به مشخصات فنی آن اشاره می‌کنند. حروف KL می‌تواند به معنای آن باشد که زنفون 5 لایت از یک پردازنده ساخت کوالکام با پشتیبانی از ارتباط LTE برخوردار است. همچنین عدد 60 در این شماره مدل نیز احتمالا به نمایشگر 6 اینچی آن اشاره خواهد داشت. ما همچنان منتظریم ببینیم که آیا نسبت ابعاد این نمایشگر همانند گوشی های مدرن بازار 18:9 خواهد بود یا خیر! این تماما اطلاعاتی از گوشی مدل Lite سری Zenfone 5 هستند که به صورت آنلاین لو رفته‌ است. ما همچنان از سایر مدل‌های این خانواده بی‌اطلاعیم، اما امیدواریم طی روزها و هفته‌های آینده تا پیش از فرارسیدن ماه مارس بتوانیم اطلاعات سودمندی از آن‌ها را در اختیار علاقه‌مندان گوشی های شرکت ایسوس قرار دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج