۶۶۲۳۲۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

برترین گوشی‌های ۲۰۱۷ به انتخاب Master Lu

بنچمارک Master Lu به تازگی لیست برترین گوشی های ۲۰۱۷ را منتشر کرد. در این فهرست، گوشی چینی نوبیا زد ۱۷ (Nubia Z۱۷) بالاتر از سایر گوشی های پرچمدار ۲۰۱۷ قرار گرفته است.

وبسایت گجت نیوز - سید حسن حسینی: بنچمارک Master Lu به تازگی لیست برترین گوشی های ۲۰۱۷ را منتشر کرد. در این فهرست، گوشی چینی نوبیا زد ۱۷ (Nubia Z۱۷) بالاتر از سایر گوشی های پرچمدار ۲۰۱۷ قرار گرفته است.

درست مانند انتوتو و گیک‌بنچ، Master Lu نیز یک ابزار بنچمارک دستگاه‌هایی مانند اسمارت فون ها به حساب می‌آید. اگرچه Master Lu به محبوبیت AnTuTu و GeekBench نیست، اما فهرست‌های منتشرشده آنها، در برخی موارد به عنوان منبع مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ مخصوصا زمانی که مشخصات یک موبایل معرفی‌نشده را اعلام می‌کند.

علی‌رغم محبوبیت کم Master Lu در خارج از چین، این بنچمارک فهرست بلندبالایی از اسمارت فون های سال گذشته میلادی را مورد بررسی قرار داد و از میان آنها، برترین گوشی های ۲۰۱۷ را منتشر کرد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

برترین گوشی های 2017 از نگاه Master Lu

برترین گوشی‌های 2017 به انتخاب Master Lu
پیش از این، AnTuTu فهرست بهترین گوشی های سال 2017 را انتشار داده بود که در آن، وان پلاس 5 و گلکسی نوت 8 سامسونگ در صدر قرار گرفتند. البته با وجود عرضه‌ی گوشی های جدید به بازار، تاکنون شاهد آپدیت لیست بهترین موبایل های 2017 از سوی این بنچمارک نبودیم و به نظر نمی‌رسد تا یک ماه دیگر هم به‌روزرسانی شود.

اما در لیست Master Lu، شاهد حضور مدل‌های جدیدی مانند سری هواوی میت 10 هستیم. در این فهرست، گوشی نسبتا قدیمی نوبیا زد 17 در صدر برترین گوشی های 2017 قرار دارد و هواوی میت 10 پرو و اچ تی سی یو 11 را پشت سر گذاشته است. حضور پرچمدار جدید وان پلاس 5 تی و گلکسی نوت 8 در رده‌های 8 و 6 نیز قابل تامل است. 8 مدل از بهترین اسمارت فون های سال 2017 از نگاه Master Lu به اسنپدراگون 835 مجهز هستند و دو موبایل باقی‌مانده نیز از چیپست کایرن 970 قدرت می‌گیرند.

همانگونه که در تصویر بالا می‌بینید، فاصله امتیاز دو گوشی اول و دوم بسیار کم است؛ هواوی میت 10 پرو (با امتیاز 167467) به پردازنده کایرن 970 مجهز است و در فاصله نزدیکی با نوبیا Z17 (با امتیاز 167988) قرار دارد که در آن از چیپست اسنپدراگون 835 استفاده می‌شود. بنابراین، از نظر Master Lu، عملکرد پردازنده‌های اسنپدراگون 835 و کایرن 970 بسیار شبیه به هم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج