۶۶۲۳۳۰
۱۷ نظر
۵۰۳۶
۱۷ نظر
۵۰۳۶
پ

عاملان قتل فجیع در مهاباد، محاکمه می‌شوند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای پرونده قتل فجیع در مهاباد گفت: جلسه محاکمه به زودی برگزار می‌شود.

میزان نوشت: رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای پرونده قتل فجیع در مهاباد گفت: جلسه محاکمه به زودی برگزار می‌شود.

توکل حیدری رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای پرونده قتل فجیع در مهاباد گفت: این پرونده به دادگاه کیفری یک مهاباد ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه پرونده در دادگاه در حال بررسی است، خاطرنشان کرد که جلسه محاکمه به زودی برگزار می‌شود.

مهرماه سال جاری انتشار تصاويري از قتل صادق برمکی جوان ۱۹ ساله مهابادي در شبکه‌های اجتماعی بازخورد گسترده‌ای داشت که با ورود سريع قوه قضاييه مظنونان این قتل بازداشت و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

توکل حیدری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ۱۰ مهر ماه ۹۶ با اعلام خبر دستگیری چهارنفر از عاملان قتل پسر جوان در مهاباد گفت: سوم مهرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان مهاباد مبنی بر کشف جسد سوخته مجهول‌الهویه در جاده‌ای روستایی، مأمورین پلیس آگاهی به همراه بازپرس شعبه اول دادسرای مهاباد بلافاصله در محل حاضر شدند.

به گفته رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی پس از وصول گزارش، پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای مهاباد تشکیل و بازپرس دستور تعیین هویت و تشخیص علت تامه فوت به پزشکی قانونی را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بیان کرده است: در جریان تحقیقات مشخص شد که جسد متعلق به شخصی به هویت صادق برمکی متولد ۱۳۷۷ ساکن مهاباد است.

حیدری ادامه داد: در این زمینه چهار نفر دستگیر که سه نفر از آن‌ها به اتهام مشارکت در قتل عمد با قرار بازداشت موقت و یک نفر نیز به اتهام معاونت در قتل عمد با قرار قانونی وثیقه به زندان معرفی شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در رابطه با انگیزه قتل ادامه دارد، توضیح داد: هر سه نفر به انجام اعمالی که منجر به قتل عمد مقتول شده اعتراف کرده و جسد جهت کالبدگشایی و تعیین علت فوت به پزشکی قانونی مرکز استان ارسال شده است.

در ادامه این مقام قضایی ۱۳ مهرماه گفته است: در تحقیقات اولیه در بازپرسی "د. د" در اقاریر خود انگیزه قتل را مسائل ناموسی عنوان کرده است.

وی با اشاره به تحقیقات دستگاه قضا برای پی بردن به دیگر ابعاد این قتل فجیع ادامه داد: تحقیقات در مورد دیگر زوایای این اتفاق ناگوار ادامه دارد و بازپرس پرونده به تحقیقات تکمیلی ادامه خواهد داد.

حیدری با بیان اینکه دستور رسیدگی فوق العاده و سریع این پرونده صادر شده است، گفت: رسیدگی سریع و عادلانه به این پرونده با توجه به ابعاد گسترده‌ای که این پرونده پیدا کرده است در دستور کار خواهد بود.

پس از وصول گزارش، پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای مهاباد تشکیل و بازپرس دستور تعیین هویت و تشخیص علت تامه فوت به پزشکی قانونی را صادر کرد.

مصطفی حبیبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قتل صادق برمکی ۴ دی ماه امسال گفت: نظر پزشکی قانونی درباره این پرونده واصل و قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی با بیان اینکه پرونده به دادگاه ارسال شد، گفت: براساس نظر پزشکی قانونی علت فوت سوختن و آتش زدن بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      خدا ورتون داره

    • رسول

      من که گیج شدم

      پاسخ ها

      • دروغگو

        نمی دونم برای چی دوستی ها قبلاً اینطوری نبوده، الانه در این زمونه دوستی ها بوی نفتالین میدن،!!

    • مظفری

      من نمی فهمم د.د یعنی چی ؟ طرف زده جوان مردم به بدترین شکل ممکن کشته بعد با جنازه عکس سلفی گرفته ، بعد تو اخبار حرف اول نام و نام خانوادگی درج میکنند

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      آخه چرا اینجوری اخبار مینویسید من موندم
      (د،د) یعنی چی ؟؟؟
      نه خواهشن جواب منو بدید ... درست بنویسید دیگه ....

      پاسخ ها

      • دروغگو

        رفاقت های امروزه دیگه از لوی روغن سوخته گذشته و کلا بوی نفت آلین میدن، دوستی و رفاقت هم دوستی های قدیم!!

      • ما

        باشه بهش میگم.

      • میترا از اهواز 19ساله

        خب درست حرف بزنید بفهمیم چی میگید آخه به این میگن اخبار!!!!

      • دروغگو

        گندم جان اینکه الان در بین سه تا چهار استان بیشتر با جزئیات خبر دارند. مثلاً خواستن راز داری کنند نام داوود دانیالی را مخفت بنویسند.

    • AMIR 95

      رسول جوووون توکہ ھمش گیج میشی چرا ترک نمیکنی عزیزدلم

    • AMIR 95

      عخی پونک جان ینی نمیخان اطلاعاتو لو بدن

    • بدون نام

      یکیشون افغانی بود

    • بدون نام

      مگه نمی گفتین تو آذربابجان یه افغانی هم نیست الان این از کجا در اومد!!!
      خسته نشدین از بس دروغ گفتین و گناه خودتون رو گردن افغانی انداختین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربرمحترم درسته ایران وافغانستان فرهنگشون یکیه اما همشون یک مدهب نیستند ما چوب بقیه در اینجا می خوریم. که شیعه هستم. بقیه سنی مدهب اند

    • ع ق

      فکر کنم هر قتلی بشه کار ما افغانیهاست. برین خجالت بکشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر. ع ق. از این حرف ها گذشته، نه به هیچ وجه همه قتل و تجاوز ها افغان نیستند اگر چه افغان و ایرانی برادر هستند و دارای یک فرهنگ و مذهب هم هستند

    • انسان

      قتل صادق یک هشدار به خانواده هاست که پای هر کثافتی رو به خانواده هاشون باز نکنن. صادق قربانی یک چیز شددوستی با شیطانهایی در قالب انسان .اونطور که از اخبار دست و پا شکسته میشه متوجه شد اینه که اون به باطن این افراد پی برده بود و به همین دلیل کشته شد. دوستیهای انسانی هنوز حرمت دارن و انسانها هم هنوز هستند. هرچند گاهی مثل صادق قربانی میشن اما نه توسط یک دوست. خواهشا اگر در دوستی هاتون احساس خطر کرددین بگین. این مشکل قتل صادق رو پیچیده کرد اما مردم مهاباد میدونن قاتلین از چه خانواده لا ابالی و بی قید و شرفی هستند. روزی هزار بار مرگ و نفرین لایق خودشون و خانواده های پلیدشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج