۶۶۲۴۲۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

شباهت آقای گل‌های پرسپولیس

این روزها همه از رفتن مهدی طارمی می‌گویند. فارغ از این که عده‌ای از رفتن او خوشحالند، عده‌ای ناراحت و خیلی‌ها هم عصبانی اما چیزی که نگرانی‌ها را کم می‌کند حضور بازیکنی به نام علیپور است.

وبسایت نود: این روزها همه از رفتن مهدی طارمی می‌گویند. فارغ از این که عده‌ای از رفتن او خوشحالند، عده‌ای ناراحت و خیلی‌ها هم عصبانی اما چیزی که نگرانی‌ها را کم می‌کند حضور بازیکنی به نام علیپور است.

کمتر کسی فکر می‌کرد بازیکنی که قرار است جای خالی طارمی را پرکند علی علیپوری است که پیش از این شاید در پرسپولیس چندان جدی گرفته نمی‌شد. حالا با قرار گرفتن علیپور در صدر جدول گلزنان می‌شود او را گزینه اول آقای گلی پرسپولیس در این فصل دانست. اگرچه علیپور از نظر فنی و قرار گرفتن در موقعیت و تکنیک و بقیه موارد شاید پایین‌تر از طارمی باشد اما فعلا توانسته گلیم این تیم را در لیگ برتر بیرون بکشد و در شرایطی که منشا علاقه‌ای به گل‌زدن نشان نمی‌دهد با گل‌هایش هم پرسپولیس را در صدر جدول نگه‌دارد و هم خودش را. عملکرد خوب علیپور علاوه بر این که خیال پرسپولیسی‌ها رابعد از رفتن طارمی تا حدودی راحت می‌کند یک حسن دیگر هم دارد. امیدواری به برانکو و این که در ادامه مسیر بتواند آنقدر آقای گل‌های دیگری را تحویل پرسپولیس بدهد که دیگر کسی یادی از طارمی نکند.

مهدی طارمی و علی علیپور هیچ کدام با عنوان ستاره و آقای گل به پرسپولیس نیامدند. طارمی را علی دایی به پرسپولیس آورد اما فقط ۴۰۰دقیقه به او بازی داد و طارمی هم در آن مقطع ۲ گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. طارمی در زمان حمید درخشان هم ۱۷ بازی انجام داد ۲ گل زد و ۵ پاس گل داد اما دوران شکوفایی او در زمان برانکو بود. دو آقای گلی در زمان برانکو، طارمی را از یک بازیکن بی‌نام و نشان که با ۱۵۰ میلیون تومان به پرسپولیس آمده بود به بازیکنی میلیاردی تبدیل کرد. همین اتفاق در مورد علیپور هم افتاده است. علیپور نه تنها به عنوان ستاره به پرسپولیس نیامد که حتی تا فصل گذشته هم همچین عنوانی برای او دور ازدسترس بود. در این فصل اما غیبت طارمی این فرصت را بوجود آورد تا یک آقای گل دیگر زیرنظر برانکو متولد شود. بازیکنی که قراردادش با پرسپولیس فقط ۳۵۰ میلیون تومان بوده است. این اتفاق در مورد بازیکنان دیگری مانند محمد انصاری هم افتاده است تا برانکو نشان دهد که در ساختن ستاره هم تبحر کمی ندارد. این روند می‌تواند هواداران پرسپولیس را امیدوار کند که برانکو بتواند باز هم با ساختن بازیکنان خوب و آینده‌دار از پرسپولیس تیمی بسازد که مثل الان به هیچ بازیکنی وابسته نباشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      در عوض اس دق لال آقای گل میاره گل نزن میسازه مجانی هم ردشون میکنه

    • بدون نام

      علیپور پارسال هم پرتلاش و خوب بازی میکرد
      البته در خدمت طارمی بود بیشتر
      امسال پاداش بازیهای خوبشو داره میگیره
      امیدوارم کیروش ببیندش واسه جام جهانی

    • رضا

      آیا پرسپولیس فکری هم برای زمان آسیب دیدگی و یا محرومیت علی پور کرده است به نظرم برانکو پول خوبی از از پرسپولیس می گیرد ولی با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در تابستان ریسکه بزرگ در تمدید قرارداد کرده چون فصل بعد معلوم نیست که به این خوبی برای پرسپولیس شروع بشه نمونه اش رئال که بازیکنی بزرگی نخرید و در حال روبه رو شدن با یک فاجعه می باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج