جاباما
۶۶۲۴۳۵
۱۵ نظر
۵۰۰۸
۱۵ نظر
۵۰۰۸
پ

یوسفیان ملا :

حمله هوایی آمریکا به نفتکش ایرانی صحت ندارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر حمله هوایی آمریکا به نفتکش ایرانی تصریح کرد: اگر چه هر چه از دشمنان بخصوص آمریکا و اسرائیل بر می‌آید، ضمن اینکه آمریکا در کره جنوبی پایگاه هوایی دارد اما وقتی می‌توانند با یک شناور چنین حادثه‌ای بیافرینند بعید است که بابت بلند شدن هواپیما که تمام کشورهای منطقه آن را رصد می‌کنند، ریسک کنند و هزینه گزافی بپردازند. اما اینکه حادثه در شب رخ داده و رادار‌ها هم از کار افتاده‌اند قابل بررسی و پیگیری در مجامع قضایی بین‌المللی است.

خبرگزاری ایلنا: عزت الله یوسفیان‌ملا در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به حادثه برخورد نفتکش سانچی با فله‌بر چینی اظهار داشت: اعلام شده که قبل از برخورد، سیستم راداری هر دو کشتی که نشان می‌دهد جسمی غیر از آب در مقابل آن‌ها قرار دارد یا خیر، خاموش شده بود که اگر این مسئله درست باشد، می‌توان گفت دست‌های دیگری هم در کار بوده است.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر حمله هوایی آمریکا به نفتکش ایرانی تصریح کرد: اگر چه هر چه از دشمنان بخصوص آمریکا و اسرائیل بر می‌آید، ضمن اینکه آمریکا در کره جنوبی پایگاه هوایی دارد اما وقتی می‌توانند با یک شناور چنین حادثه‌ای بیافرینند بعید است که بابت بلند شدن هواپیما که تمام کشورهای منطقه آن را رصد می‌کنند، ریسک کنند و هزینه گزافی بپردازند. اما اینکه حادثه در شب رخ داده و رادار‌ها هم از کار افتاده‌اند قابل بررسی و پیگیری در مجامع قضایی بین‌المللی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص اطفاء حریق و عدم همکاری چینی‌ها برای نزدیک شدن به نفتکش هم گفت: طبق اعلام خودشان مسئله را با جدیت پیگیری می‌کنند اما به بهانه‌های زیست محیطی تعلل می‌کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رادارها چرا خاموش بودن مگه میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • رضا

      ضمن عرض تسلیت به خانواده های دریا نوردان عزیز ما را هم درغم خود سهیم بدارید وازخداوند متعال طلب صبروبُردباری برای شما آرزو مندیم

    • بدون نام

      سیاست چیز کثیفی است جان انسانهای بیگانه را برای مقاصد خودشان می گیرند ملتی را به بهانه واهی تحریم می کنند در صورتی که اغنیا با تحریم پولدارتر و این طبقه محروم که اکثریت هم هست در عذاب آقای ترامپ این است عدالت شما و حقوق بشر . اگر بر فرض محال حرف شما در مورد سران مملکت درست باشد بقیه ملت چه گناهی دارند . در هر جای جهان به بهانه واهی ظلم و ستم می کنید و جنگ افزار خود را به فروش می رسانید و به داد مظلوم واقعی نمی رسید ، البته اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد .

    • زهرا

      اگهدرست نیست پس چه مشکلی پیش اومده که یه کشتی به اون بزرگی هیچی ازش نمونده...مگه میشه یه کشتی کوچیک باهاش برخوردکنه بعدیه همچین حادثه ای رخ بده ...دیگه نمیدونیم چی راسته چی دروغ

    • بدون نام

      واقعا مشکوکه.که هم زمان همشون بميرن؟

    • ایرانی سر بلند

      یواش یواش آرام آرام! چرا راستش را به مردم نمیگوید؟

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه احتمال کخ ریختن آمریکا می رود دشمن که برامون قرآن نمی خونه و خدا صبر بده به خانواده هاشون هر شغلی خطرات خودش رو داره باید به خدا توکل کرد

    • بدون نام

      باز خواب زده شدین عطسه هم میمنین میگین کار امریکاست بسه این همه بچه بازی

    • بهروز

      احتمال دارد سیستم خود ران کشتی را هک وکنترل کشتی را مختل کرده باشند, مسوولین ما باید جعبه سیاه کشتی رو کاملا کنترل کند شاید اژدر به کشتی اصابت کرده وبرخورد کشتی چینی ساختگی باشد وبعد از برخورد شلیک کرده باشند

    • بدون نام

      عجب سرپوش کوچکی

    • بدون نام

      انگار دارن با بچه مهدکودک حرف میزنن ،مردم رو ساده ننگرید دروغ بدبینی میاره

    • بدون نام

      اخه من نمیدونم این کشتی که نفتکش رو داغون کرده کجاست چرا کسی نشونش نمیده نکنه با کشتی ارواح تصادف کرده
      چطور چین میتونه جعبه سیاه رو قبل از غرق شدن بیرون بکشه ولی پرسنل نمیتونند خودشون رو نجات بدن
      واقعیت اینه که بهترین راه حل غرق شدن بود تا کلیه دلایل هم زیر آب بره
      خدا رحمت بکنه پرسنل کشتی رو و شاید هم زنده و اسیر باشند بگیم خدا صبرشون بده

    • بدون نام

      باورمون شد وای نگو

    • بدون نام

      بار کج به منزل نمیرسه

    • بدون نام

      یه جای کار میلنگه ، کشتی ایرانی چراغا رو خاموش کرده رادارا رو از کار انداختن باعث شده کشتی چینی نبیندشون اونا که کشتی چینی رو میدیدن بعلاوه مگه سرعت کشتی به اون بزرگی چقد بوده که نتونسته جلوی تصادف رو بگیره ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج