جاباما
۶۶۲۴۷۲
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

جزئیات سفر نفتکش سانچی به کره جنوبی

موسوی گفت: سانچی چهل و هشتمین نفتکش با محموله میعانات گازی بود که از ابتدای سال ۹۶ عازم کره جنوبی می شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از شرکت ملی نفت ایران، پیروز موسوی با تشریح فرآیند ارسال میعانات گازی به وسیله این نفتکش به کره جنوبی، گفت: ۲۳ آذر ماه نفتکش سانچی در بندر عسلویه پهلودهی شد و از سوی شرکت پایانه های نفتی به SPM (گوی شناور بارگیری نفتکش در دریا) بسته شد تا با محموله ای به میزان ۹۶۴ هزار بشکه میعانات به مقصد بندر «دایسان» کره جنوبی حرکت کند.

وی ادامه داد: پس از ۴۸ ساعت، در تاریخ ۲۵ آذر ماه عملیات بارگیری تکمیل و اسناد بارگیری تحویل نفتکش شد و از آنجا که نوع این قرارداد فوب (FOB) است، بار در مبدا تحویل خریدار شد و از آن پس، دیگر مسئولیت محموله بر عهده خریدار است.

موسوی به حرکت سانچی در تاریخ ۲۵ آذر اشاره کرد و گفت: سانچی به سمت مقصد بندر «دایسان» کره جنوبی با محموله ای به میزان دقیق ۹۶۴ هزار بشکه میعانات گازی حرکت کرد.

قرارداد فروش میعانات به کره جنوبی بلند مدت است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفت ایران با بیان اینکه قرارداد فروش میعانات به کره جنوبی به صورت بلند مدت است، گفت: اینطور نیست که یک محموله به کره جنوبی ارسال شود و ما منتظر خرید بعدی باشیم (تک محموله)، بلکه این قرارداد به صورت بلند مدت است و دائما محموله هایی به سمت کره جنوبی ارسال می شود و هر ماه بین پنج تا هفت محموله این مسیر را می پیمایند.

وی با بیان اینکه 2 شرکت کره جنوبی مسئول خرید این محموله ها هستند، گفت: قرارداد بلند مدت با این 2 خریدار امضا شده و از ابتدای سال تا تاریخ 25 دی ماه از بندر عسلویه 126 فروند نفتکش میعانات گازی بارگیری کرده اند که از این تعداد 53 فروند عازم کره جنوبی شده اند.

موسوی افزود: نفتکش سانچی، چهل و هشتمین نفتکش با محموله میعانات گازی بوده است که به مقصد کره جنوبی حرکت کرده و پس از آن پنج محموله دیگر نیز در مسیر هستند.
نفتکش حسنا در حال بارگیری به مقصد کره جنوبی

وی از بارگیری نفتکش 'حَسنا' در بندر عسلویه خبر داد و گفت:‌ این نفتکش ۷۰۰ هزار بشکه ای در حال بارگیری میعانات گازی است و امروز بارگیری آن تکمیل می شود و پس از تحویل اسناد بارگیری این نفتکش به عنوان پنجاه و چهارمین محموله میعانات گازی به سمت بندر دایسان کره جنوبی راهی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هموطن

      خداپشت وپناه همه عزیزانمون باشه سفرهای همه بی خطر.ان شاالله هیچ وقت اتفاق ناگواری برای عزیزانمون درسراسرعالم هستی پیش نیاد.غم از دست دادن عزیزانمون درمعدن و پلاسکو و زلزله وسوختن دکل حفاری و دریانوردان عزیزمون جیگرمون آتش زد .خدایا خودت قضا وبلا رو ازمون دورکن ودل هموطنای عزیزم رو شاد کن .آمین.

    • ترسو

      اين باشه ، اونم چشم !!!!

    • بدون نام

      بلاحره منظور از میعانات نفتی معلوم.نیست چیه چرا حضرات شفاف مشخصه محصول رانمی گن نکنه این هم ازاون چیزهاس که مردم نبایدبفهمن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج